ارتباط با ما 0915-2100-901

سلفون شیرینگ پک تخم مرغ

زمان مطالعه: 2 دقیقه سلفون شیرینگ پک تخم مرغ یکی از محصولات گسترده شرکت هالند پلاست است که در دسته سلفون های شیرینگ جای می گیرد. این سلفون ها در دو نوع pvc و pof تولید می شود. در این مطلب به معرفی هر یک از آنها و نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت سلفون بسته بندی تخم ...

سلفون شیرینگ مواد غذایی
2 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

سلفون شیرینگ پک تخم مرغ یکی از محصولات گسترده شرکت هالند پلاست است که در دسته سلفون های شیرینگ جای می گیرد. این سلفون ها در دو نوع pvc و pof تولید می شود. در این مطلب به معرفی هر یک از آنها و نکاتی راجع به تولید، چاپ و قیمت سلفون بسته بندی تخم مرغ خواهیم پرداخت. پس همراه هالند پلاست بمانید.

سلفون شیرینگ پک تخم مرغ

سلفون بسته بندی تخم مرغ در دسته سلفون های شیرینگ جای می گیرد که از دو نوع pof و pvc برای شیرینگ پک تخم مرغ استفاده می شود. این دو نوع سلفون از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند اما از لحاظ حجمی، سلفون pvc در کیلو حجم بیشتری به ما می دهد.

در مورد چاپ سلفون pvc  و pof هم باید گفت که این سلفون ها به علت اینکه سلفون شیرینگ هستند نمی توان با تعداد رنگ بالا آنها را چاپ کرد و نهایتا از یک الی دو رنگ بیشتر نمی شود برای چاپ آنها استفاده کرد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید، طراحی و چاپ سلفون بسته بندی

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا در حوزه تولید و چاپ انواع سلفون و همچنین برخورداری از کادری حرفه ای، قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع سلفون pvc و pof است.

به همین جهت برای تولید کنندگان تخم مرغ و مراکز پخش تخم مرغ، تولید و چاپ رول سلفون شیرینگ پک تخم مرغ با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی انجام می شود.

استعلام قیمت و خرید سلفون شیرینگ بسته بندی تخم مرغ

نوسان های قیمت مواد اولیه پتروشیمی که تحت تاثیر قیمت ارز است یکی از نکات مهمی است که در قیمت انواع سلفون ها و سایر محصولات پلیمری اثر گذار است.

همچنین برخی دیگر از موارد مانند نوع طرح چاپی و یا میزان سفارش در قیمت نهایی این محصول تاثیر دارد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون شیرینگ پک تخم مرغ و استعلام قیمت دقیق، می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات رایج و پر تکرار

1- سلفون pvc برای بسته بندی تخم مرغ بهتر است یا سلفون pof؟ از لحاظ قیمتی و قابلیت چاپ پذیری هر دو تقریبا در یک سطح هستند اما سلفون pvc از لحاظ حجمی مقدار بیشتری در کیلو به ما می دهد.

2- آیا سلفون های pvc و pof که برای شیرینگ کردن شانه تخم مرغ استفاده می شوند قابلیت چاپ پذیری دارند؟ از آنجایی که سلفون pvc و pof جز سلفون های شیرینگ هستند چاپ پذیری کمی دارند اما تا دو رنگ چاپ می توان استفاده کرد.

قیمت سلفون شیرینگ، فروش رول شیرینگ تهران، قیمت رول شیرینگ حرارتی، رول شیرینگ pvc، فروش رول شیرینگ اصفهان، فروش رول شیرینگ pvc، شیرینگ پک حرارتی، شرکت شیرینک پک، شیرینگ حرارتی اصفهان، پلاستیک شیرینگ اصفهان، رول شیرینگ حرارتی، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، فروش شیرینگ، فروش سلفون شیرینک  در تهران، قیمت فیلم شیرینگ، شیرینگ حرارتی

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *