ارتباط با ما 0915-2100-901

سفره یکبار مصرف مجلسی

زمان مطالعه: 5 دقیقه شاید براتون پیش اومده که مراسم مهمونی دارین، تعداد شون زیاد بوده و دلتون می خواد همه جوره سنگ تموم بذارین و بدرخشین. یکی از ملزومات یک مهمونی شیک و لاکچری، یک سفره یکبار مصرف مجلسی هست. ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اقدام به تولید انواع سفره یکبار مصرف کردیم. برای استعلام قیمت و ...

سفره یکبار مصرف دیجی کالا| سفره یکبار مصرف مقدم
5 دقیقه
10 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

شاید براتون پیش اومده که مراسم مهمونی دارین، تعداد شون زیاد بوده و دلتون می خواد همه جوره سنگ تموم بذارین و بدرخشین. یکی از ملزومات یک مهمونی شیک و لاکچری، یک سفره یکبار مصرف مجلسی هست. ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اقدام به تولید انواع سفره یکبار مصرف کردیم. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش خرید سفره یکبار مصرف تا انتهای این صفحه همراه من باشید.

تولید کننده سفره یکبار مصرف مجلسی

تولید عمده سفره یکبار مصرف مجلسی با بهترین کیفیت

یکی از تولیدات نایلونی هالند پلاست سفره یکبار مصرف مجلسی است. این سفره ها به دلیل ظاهر شکیل و جلوه زیبایی که دارند در مهمانی ها کاربرد ویژه ای داشته و بسیار پر مصرف هستند. این محصول کمک زیادی به خانم های خانه دار کرده و پای ثابت سبد مصرفی خانوار تبدیل شده است.

در هالند پلاست عملیات تولید انواع سفره یکبار مصرف با بهترین کیفیت و متریال درجه یک انجام می شود. همچنین فرآیند چاپ با بهره گیری از بهترین دستگاه های چاپ و با تضمین کیفیت چاپ صورت می گیرد.

قیمت سفره یکبار مصرف نایلونی

مزایای استفاده از سفره یک بار مصرف

  1. استفاده بسیار آسان و امکان جمع کردن پس مانده ها در کمترین زمان ممکن
  2. عدم نیاز به شستشو یا تمیز کردن آن
  3. قیمت مناسب
  4. دارای طرح و شکل های مختلف برای کاربرد و مراسم های گوناگون
  5. تنوع در رنگ و قیمت مناسب
سفره یکبار مصرف سفید ساده

انواع سفره یکبار مصرف مجلسی

  1. سفره یکبار مصرف کاغذی: این نوع سفره ها از مواد اولیه دستمال کاغذی با یک لایه پلی اتیلن ساخته می شود. ظاهر شیک و جذاب آنها باعث استفاده زیاد در مجالس رسمی و مهمانی‌ ها شده است.
  2. سفره یکبار مصرف پلاستیکی: پرمصرف ترین مدل سفره یکبار مصرف هستند. جنس آنها پلی اتیلن است. در دو نوع نازک و ضخیم در بازار موجود هستند. نوع نازک ضخامت کمتری داشته و برای استفاده روزانه در منزل، سفر، گردش و… مناسب است. نوع ضخیم تر یا مجلسی معمولا در مراسم رسمی تر مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. سفره یکبار مصرف پلی استر: پلی استر الیافی مصنوعی بوده که حالتی بین کاغذ و پارچه دارد. کمی شبیه به پارچه است اما براق تر و ابریشمی تر است. ظریف، کوچک و ضد چروک و ضد لکه هستند و به سختی پاره می شوند.
  4. سفره یکبار مصرف شیشه ای: این سفره ظاهری شفاف و بی رنگ دارد و معمولا به عنوان رومیزی در منازل، تالازها، رستوران ها و… مورد استفاده قرار می گیرد. این سفره ها نسبت به سایر مدل ها ضخامت و مقاومت بالاتری دارند و کاملا ضد آب هستند.
انواع مدل سفره یکبار مصرف پلاستیکی

آیا سفره یک بار مصرف مجلسی پرفراژ دارد؟

سفره یکبار مصرف مجلل بر خلاف سفره های معمولی فاقد پرفراژ بوده زیرا برای هر میهمانی ابعاد مختلفی از این سفره نیاز است. داشتن پرفراژ در وسط سفره باعث زشت شدن آن می شود. لذا مصرف کننده بدون نگرانی از بابت مشخص شدن محل پرفراژ در وسط سفره بتواند آن را به اندازه نیاز خود برش بزند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ابعاد و ضخامت تولید سفره مجلسی

 در مجموعه کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت انواع سفره یکبار مصرف مجلسی وجود ندارد. مشتری محترم می تواند با خیال راحت هر ضخامت و طرحی را برای تولید به ما سفارش بدهد.

ما تولید را با توجه به نوع سفارش مورد نیاز مشتری انجام می دهیم. همچنین اگر برای انتخاب ابعاد و ضخامت و یا نوع مواد اولیه مشکل دارید برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

سفره یکبار مصرف مجلسی تهران

صادرات و پخش عمده انواع سفره یکبار مصرف در سراسر کشور و خارج از ایران

هالند پلاست قادر به تولید انواع سفره های یکبار مصرف از جمله سفره طلاکوب، سفره یکبار مصرف کیلویی، متری، بی رنگ و تحویل آن در هر نقطه از ایران است. برای سفارش تولید و خرید سفره یکبار مصرف ارزان در مشهد و تهران می توانید با مراجعه حضوری به دفاتر ما فرآیند ثبت سفارش را انجام دهید.

برای سفارشات داخلی در هر شهر ایران از جمله اصفهان، تبریز، کرج، اصفهان و … که مشتری متقاضی باشد بار تحویل داده می شود. برای سفارشات خارج از ایران بار لب مرز کشور مورد نظر به شرکت یا فرد مورد نظر بار تحویل داده می شود.

قیمت سفره یکبار مصرف شیشه ای

درجه کیفیت تولید سفره مجلسی

مواد اولیه تولیدی دارای درجات مختلفی از کیفیت است که با توجه به مواد اولیه آن قیمت ها متفاوت است. مشتری می تواند برای کاهش هزینه از درجه 2 یا 3 استفاده کند. سفره های یکبار مصرف معمولی بیشتر از مواد درجه 2 ( کربنات ) ساخته می شود.

برای نمونه های مجلسی توصیه می شود از مواد اولیه درجه 1 استفاده شود. استفاده از مواد اولیه درجه ۲ و ۳ تفاوتی در کیفیت و مقاومت سفره ایجاد نمی کند. اما با استفاده از مواد اولیه ضایعاتی سفره کمی کدر تر شده و بوی نامطبوعی به خود می گیرد.

تولید سفره یکبار مصرف

طراحی و چاپ سفره

اصلی ترین نکته در رابطه با سفره های مجلسی کیفیت چاپ و ظاهر زیبا آن است. زیرا اگر چاپ باکیفیت نباشد نمی توان اصلا نام آن را سفره مجلسی گذاشت.

سفره های هالند پلاست دارای زمینه تک رنگ با رنگ های جذاب و زیباست که روی آن طرح هایی به رنگ طلایی یا نقره ای چاپ می شود.

در گروه کارخانجات هالند پلاست هیچ نوع محدودیتی از نظر چاپ سفره وجود ندارد. با استفاده از روش های چاپ هلیو و فلسکو می توان بین یک تا 8 رنگ فول اچ دی بر روی سفره یکبار مصرف چاپ انجام داد. 

قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی

قیمت سفره یکبار مصرف مجلسی

قیمت این محصول بر اساس قیمت مواد اولیه، متراژ آن، طول، جنس، کیفیت مواد اولیه بکار رفته و میزان سفارش محاسبه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و سفارش و همچنین قیمتها می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان شرکت هالند پلاست در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1- قیمت سفره یکبار مصرف بر چه اساس سنجیده می‌شود؟ قیمت سفره‌های یکبار مصرف بر اساس قیمت ماده اولیه پتروشیمی، میزان ضخامت سفره، کیفیت محصول، مقدار سفارش، نوع سفره یکبار مصرف (ساده، طلاکوب و…) سنجیده می‌شود.

2- برای خرید سفره یکبار مصرف ارزان از هالند پلاست چطور می توان اقدام کرد؟ برای خرید سفره یکبار مصرف در مشهد، تهران و دیگر نقاط ایران می توان از طریق مراجعه حضوری، تماس تلفنی، ایمیل و پیام به شماره 09152100901 در واتساپ و تلگرام اقدام کرد.

پیوند ها

10 نظر ارسال شده

  • جدیدا سفره های یکبار مصرف خیلی تنوع شون زیاد شده و طرح های خوشگل و رنگبندی های شیکی دارن.
    من قصد خرید سفره بصورت عمده رو دارم برای نمایندگی و پخش در کرمان. شرایط همکاریتون رو بگین ممنون

    • سلام بله دقیقا همینطور که میفرمایید. تنوع و کیفیت سفره های یک بار مصرف بسیار متنوع هست. برای خرید و استعلام قیمت و کسب نمایندگی فروش محصولات ما لطفا تماس بگیرید.

  • سلام و خداقوت
    سفره های یکبار مصرف تولیدی شما خیلی کیفیت خوبی دارن. برای خرید عمده چقدر تخفیف در هر کیلو میدین؟

    • سلام متشکرم
      میزان تخفیف بستگی به میزان سفارش شما داره قطعا. لطفا برای خرید و اطلاع از میزان تخفیف لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید. تقریبا نرخ مواد مرتب در حال نوسان و بالا پایین شدنه.

  • سلام خدمت مجموعه هالند پلاست روز بخیر
    من از استان گلستان شهرستان کردکوی وقتتون رو میگیرم. برای گرفتن نمایندگی چه شرایطی باید داشته باشیم. این استان بازار هدف بسیار عالی برا انواع سفره های یکبار مصرف داره. آیا این شهر نمایندگی دارین شما؟؟

    • سلام متشکرم ایام به کام و سال نو مبارک
      این شهر نمایندگی نداریم. برای اعطا نمایندگی لطفا با شماره 09152100901 تماس بگیرین

  • آقا برای میزهای رستوران هم میشه این مدل سفره رو سفارش داد؟ از نظر صرفه اقتصادیش می گم. این رولها چند متری هستن؟ من برای میزهای 4 نفره به صورت رولی میخوام که پرفراژ دار باشه و راحت بشه جدا کرد.
    من یک رستوران به تازگی زدم با ظرفیت 800 نفر
    نمیدونم باید چطوری سفارش بدم. لطفا راهنماییم کنید.

    • سلام برای این کار هم میشه استفاده کرد همچنین قابلیت چپ برند شماهم بر روی سفره میباشد
      از نظر متراژ و وزن هم چون رول ها رو برای رستوران میخواین میتوانیم وزن رو از حالت معمولی بیشتر براتون برداریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *