ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت و خرید سفره یکبار مصرف طلاکوب

زمان مطالعه: 5 دقیقه سفره یکبار مصرف طلاکوب به دلیل ظاهر شکیل و جلوه زیبایی که داره در مهمانی ها و مجالس زیادی کاربرد داره. مشتری های زیادی با هالند پلاست تماس میگیرن و سفارش انواع مختلف سفره طلاکوب رو به ما میدن. اگه شما هم به دنبال خرید سفره طلاکوب هستین تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید ...

سفره طلاکوب|سفر مجلی مجلل
5 دقیقه
10 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

سفره یکبار مصرف طلاکوب به دلیل ظاهر شکیل و جلوه زیبایی که داره در مهمانی ها و مجالس زیادی کاربرد داره. مشتری های زیادی با هالند پلاست تماس میگیرن و سفارش انواع مختلف سفره طلاکوب رو به ما میدن. اگه شما هم به دنبال خرید سفره طلاکوب هستین تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید چون در ادامه مطالبی راجع به تولید، چاپ، خرید و فروش و قیمت سفره یکبار مصرف طلاکوب بیان خواهیم کرد که باید قبل از خرید آن بدانید.

سفره یکبار مصرف طلاکوب

سفره یک بار مصرف چیه ؟

در گذشته هنگام برگزاری مراسم، باید سفره ‌ای طولانی پهن می ‌کردند و هنگام جمع کردن آن مشکلات فراوانی وجود داشت.

شستشوی آن نیز کار آسانی نبود. مخصوصا اگر غذای چربی روی آن سرو شده بود که دیگر شستشو بسیار سخت و طاقت ‌فرسا می‌ شد.

اما امروزه استفاده از سفره یکبار مصرف کاربرد زیادی پیدا کرده و جایگاه بخصوصی در سفر، مراسم و پذیرایی های ایرانی دارد. در رستوران ‌ها که مراجعه و رفت ‌و آمد به آن ‌‌جا زیاد است نمی ‌توان از سفره‌ های معمولی استفاده کرد.

به همین دلیل است که یکی از مهم ‌ترین مصارف سفره یکبار مصرف در چنین اماکنی است. همچنین اگر در منزل خود نیز مهمان داشته باشید، گاهی می ‌توانید از این سفره ‌ها استفاده کنید.

علاوه بر رستوران در مساجد، هتل‌ ها و مهدکودک ‌ها نیز از این سفره ‌ها استفاده می‌ شود.

قیمت سفره یکبار مصرف، تولید کننده سفره یکبار مصرف

سفره یکبار مصرف طلاکوب

 سفره یکبار مصرف طلاکوب از انواع محصولات یکبار مصرف نایلونی است. زمینه سفره طلاکوب، رنگی است و چاپ روی آن طلایی و نقره‌‌ای است. 

تولید سفره طلاکوب به یک مهارت خاص تبدیل شده است. همچنین در انواع طرح ها و وزن های مختلف تولید می شود.

در گروه کارخانجات هالند پلاست سفره طلاکوب در انواع رنگبندی ها قابل تولید است و قابلیت چاپ طلاکوب را نیز دارد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

مزیت سفره های یک بار مصرف هالند پلاست

  1. استفاده ساده و راحت
  2. قیمت سفره یکبار مصرف بسیار مناسب و به صرفه است.
  3. بهداشتی بودن
  4. عدم نیاز به تمیز کردن و استفاده مجدد
  5. حجم و وزن پایین
  6. طرح های مختلف مجلسی، شیک و ساده
  7. خرید سفره یکبار مصرف به صورت عمده بسیار اقتصلدی خواهد بود.
قیمت سفره یکبار مصرف نایلونی

تولید انواع سفره یکبار مصرف طلاکوب در هالند پلاست

سفره طلاکوب، یکی از زیر مجموعه های سفره مجلسی است، که به علت چاپ طلایی طرح های مختلف به طلاکوب معروف شده است.

در بیشتر موراد سفره یک بار مصرف طلاکوب یا هر نمونه مجلسی به صورت پرفراژدار تولید نمی شود زیرا باعث بهم ریختگی طرح مجلسی و شیک بودن سفره می شود.

به شیار هایی که روی سفره یکبار مصرف برای جداسازی راحت تر وجود دارد، پرفراژ می گویند.

اما بنا به درخواست مشتری می توان این نمونه ها را به صورت پرفراژ نیز تولید کرد. در گروه کارخانجات هالند پلاست نه تنها چاپ طلاکوب بلکه انواع چاپ مجلسی روی سفره نیز انجام می شود.

 سفره طلاکوب اکثرا به صورت سه لایه ساخته می شود که همین امر محکم بودن و براق بودن آن را بیشتر کرده است.

رنگ هایی که در زمینه سفره به کار گرفته می شود بسیار با کیفیت بوده و برای بدن مضر نیست. برای مشاوره جهت خرید سفره یک بار مصرف طلاکوب با مشاوران ما تماس بگیرید.

تولیدی سفره یکبار مصرف مشهد

چاپ سفره یکبار مصرف طلاکوب

رنگ پایه سفره می تواند هر رنگی باشد که روی آن از انواع طرح های هندسی طلاکوب استفاده می شود. در هالند پلاست نه تنها طرح های هندسی بلکه هر طرحی قابل چاپ بر روی سفره یک بار مصرف طلاکوب با بالاترین کیفیت است.

همانطور که می دانید این نمونه بیشتر برای مجالس و میهمانی استفاده می شود از همین رو کیفیت و ضخامت بالای سفره نیز نکته ای بسیار مهم است.

نوع چاپ بر روی قیمت سفره یکبار مصرف اثر گذار است و می توان قیمت نهایی را تا حد زیادی دستخوش تغییر قرار بدهد.

تولید سفره یکبار مصرف در مشهد

قیمت سفره یکبار مصرف طلاکوب

قیمت سفره یکبار مصرف طلاکوب با در نظر گرفتن کیفیت این محصول واقعا به صرفه است. قیمت آن بر اساس قیمت مواد اولیه، متراژ آن، طول، جنس، کیفیت مواد اولیه بکار رفته و میزان سفارش محاسبه می شود.

از برتری های سفره طلاکوب هالند پلاست نسبت به سایر نمونه ها می توان به زیبایی، ضخامت و تنوع بالای آن اشاره کرد. این سفره ها در مقابل مایعات نفوذ ناپذیرند و در صورت ریختن مایعاتی همچون آب روی سفره از نفوذ و روان شدن آن جلوگیری می کند.

فروش و پخش عمده سفره یکبار مصرف

کارخانه های تولید سفره یکبار مصرف هالند پلاست واقع در شهر های مشهد و تهران می باشد و امکان خرید سفره یکبار مصرف به صورت حضوری را از این شهر ها دارید.

همچنین هالند پلاست امکان تحویل و ارسال سریع بار به سایر نقاط کشور از جمله اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، همدان، کرمانشاه و… را در کمترین زمان ممکن دارد.

 
قیمت سفره یکبار مصرف طلاکوب

خرید سفره یکبار مصرف طلاکوب

این روزها استفاده از سفره های یک بار مصرف به دلیل طرح های لوکس و زیبایی که دارد به عنوان رومیزی گسترش پیدا کرده است. این محصول را با متراژهای مختلف و انواع طرح های شیک و مجلل در هالند پلاست می توان سفارش داد. 

برای خرید سفره یکبار مصرف طلاکوب هالند پلاست می توانید با واحد فروش و یا تماس با ما در صفحه اصلی ارتباط برقرار کنید و اقدام به ثبت سفارش نمایید.

سوالات متداول

1- قیمت سفره یکبار مصرف طلاکوب چگونه تعیین می شود؟ قیمت این محصول بر اساس قیمت مواد اولیه، متراژ آن، طول، جنس، کیفیت مواد اولیه بکار رفته و میزان سفارش محاسبه می شود.

2-نحوه ثبت سفارش خرید سفره یکبار مصرف در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ برای خرید این محصول از هالند پلاست می توانید به صورت حضوری به مراکز فروش و تولید سفره یکبار مصرف واقع در شهر های مشهد و تهران مراجعه نمایید. در صورت عدم امکان مراجعه حضوری، شما می توانید به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان ما اقدام به خرید نمایید. هالند پلاست امکان تحویل فوری و ارسال سفره یکبار مصرف را به تمام نقاط کشور از جمله تبریز، اصفهان، شیراز، قم، کرج و… در اسرع وقت و با کمترین زمان ممکن دارد.

سفره طلاکوب، سفره یکبار مصرف طلاکوب، خرید سفره یکبار مصرف طلاکوب، قیمت سفره یکبار مصرف طلاکوب، خرید سفره طلاکوب، قیمت سفره طلاکوب یکبار مصرف، سفره یکبار مصرف ارزان قیمت، لفاف سفره یکبار مصرف طلاکوب، فروش سفره یکبار مصرف، سفره نایلونی طلاکوب، تولیدی سفره طلاکوب متری، چاپ سفره یکبار مصرف طلاکوب، کارخانه تولید سفره یکبار مصرف، فروش سفره یکبار مصرف طلاکوب، تولید سفره یکبار مصرف طلاکوب، تولید کننده سفره یکبار مصرف طلاکوب، قیمت سفره یکبار مصرف صادراتی، صادرات سفره یکبار مصرف به عراق، صادرات سفره یکبار مصرف به ارمنستان، صادرات سفره یکبار مصرف به افغانستان، صادرات سفره یکبار مصرف به پاکستان، صادرات سفره یکبار مصرف به ترکیه، سفره یکبار مصرف مجلسی طلاکوب، سفره مجلسی طلاکوب

پیوند ها

10 نظر ارسال شده

  • سلام خداقوت
    من از سایتتون خرید کردم سفره های یکبار مصرف خیلی با کیفیت و خوبی داشتین. بسیار مطابق سلیقه مشتری طرح و رنگ ها رو انتخاب کردین.

    • سلام سرکار خانم. خیلی خوشحالیم که راضی هستید. باعث افتخاره که تولیدات ما در خونه تک تک ایرانی ها جای خودشو باز کرده.

  • برای گرفتن نمایندگی شما در زرند چطور میتوانم با شما همکاری کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام وقت بخیر لطفا با دفنر سایت برای اعطاء نمایندگی در شهرتون تماس بگیرین متشکرم

  • با سلام و احترام
    ببخشید حداقل متراژی که از این سفره ها میشه سفارش داد چقدره؟ متری چند هست؟ اصلا متری باید سفارش بدیم یا کیلویی؟
    من یک میز 18 نفره دارم ازین عکس مدلهایی که دارین تو سایتتون خیلی خوشم اومده برای اون میخوام.

    • سلام روز خوش
      حداقل باید 200 کیلو سفارش بدین. برای این میزان کم و مصارف خانگی بهتره از مراکز تهیه و توزیع خرد در شهر تون تهیه بفرمایید. ما به دلیل اینکه تولید کننده هستیم همیشه بر اساس سفارش مشتری و میزان بالا تولید انجام میدیم. چیزی موجود نداریم در دفتر

  • سلام ببخشید ممکنه به من بگین متراژ این سفره ها چقدره؟؟ آیا اینا چند بار مصرف هستن یا اینکه یکبار مصرف؟ برای میز هم کاربرد داره بعنوان رومیزی؟

    • با سلام و احترام
      متراژ بستگی به سفارش مشتری داره. بله چند بار مصرف هستن و قابلیت شستشو دارن. برای روی میز هم طرح های زیادی داره که میشه به کار برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *