ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت لفاف سفره یکبار مصرف

زمان مطالعه: 4 دقیقه سفره های یکبار مصرف از جمله کالاهایی است که حتما پس از تولید باید بسته بندی شوند. به دلیل اینکه در معرض تماس مستقیم با برخی مواد غذایی که رویش گذاشته می شود از جمله نان و … است. لفاف بسته بندی انواع سفره یکبار مصرف آن را در برابر گرد و غبار، رطوبت، اثر ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

سفره های یکبار مصرف از جمله کالاهایی است که حتما پس از تولید باید بسته بندی شوند. به دلیل اینکه در معرض تماس مستقیم با برخی مواد غذایی که رویش گذاشته می شود از جمله نان و … است. لفاف بسته بندی انواع سفره یکبار مصرف آن را در برابر گرد و غبار، رطوبت، اثر انگشت و آسیب محافظت می کند. در این صفحه از وبسایت به بررسی انواع لفاف بسته بندی سفره یکبار مصرف خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید و استعلام قیمت این محصول را دارید همچنین برای اطلاع از مراکز چاپ لفاف بسته بندی تهران این صفحه را مطالعه نمایید.

لفاف سفره یکبار مصرف

بسته بندی کالاها و محصولات یکی از مهم ترین بخش های تولید یک محصول است. بسته بندی یکی از عوامل حیاتی برای جذب مشتری و فروش در بازار است زیرا اگر بسته بندی طرح و شکل جذاب و خاصی داشته باشد می تواند در فروش بسیار موفق باشد.

در صنعت بسته بندی اصطلاحی به نام لفاف وجود دارد که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، برای اینکه بفهمید لفاف چیست و چه انواعی دارد تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

پیش از آنکه در مورد ویژگی ها و محاسن لفاف انواع سفره های یکبار مصرف صحبت کنیم لازم است با انواع لفاف بسته بندی که این روزها برای بسته بندی کالاها و محصولات رایج است آشنا شویم.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

لفاف بسته بندی چیست؟

در صنعت بسته بندی برای لفاف معنای بسیار گسترده ای بیان شده است. اما به طور کلی هر نوع بسته بندی برای کالاها یا محصولات را می توان لفاف نامید. لفاف بسته بندی می تواند از مواد مختلفی ساخته شود.

در واقع لفاف بسته بندی همان فیلم یا رول های بسته بندی هستند که با یک دستگاه دوخت ساده به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را بسته بندی کنید.

از این نوع بسته بندی می توان برای بسته بندی انواع مواد غذایی، دستمال کاغذی، سفره یکبار مصرف و … استفاده نمود.

ویژگی های لفاف بسته بندی

مهمترین اثری که لفاف‌ها در بسته بندی دارند در واقع محافظت و نگهداری از محصولات داخل بسته است.

نکته حائز اهمیت در بسته بندی مواد غذایی این است که بسته بندی باید از فساد مواد بسته بندی شده جلوگیری شده، کیفیت محصولات باید در داخل بسته بندی حفظ و ماندگاری آن افزایش یابد.

به طور کلی بسته بندی لفاف باید از نفوذ مواد شیمیایی مانند گازها و رطوبت یا عوامل زیستی مثل حشرات، میکرو ارگانیسم‌ها و حیوانات جونده جلوگیری کند. همچنین آسیب‌های فیزیکی مثل پارگی، برش و یا سوراخ شدن را تحمل کند.

علاوه بر نقش‌ هایی که ذکر شد لفاف‌ها باید بتواند اطلاعات مواد غذایی را روی خود چاپ کنند و همچنین طراحی‌های جذابی نیز داشته باشند.

قیمت لفاف سفره یکبار مصرف

قیمت لفاف بسته بندی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله جنس ماده اولیه تولید لفاف که نایلون باشید یا سلفون.

در اکثر موارد جنس لفاف بسته بندی سفره از نایلون است. قیمت ماده اولیه تولید نایلون در بازار مرتبا در حال نوسان است. به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و مشخص برای قیمت لفاف سفره یکبار مصرف بیان کرد.

از عوامل موثر دیگر در قیمت لفاف سفره یکبار مصرف می توان به میزان سفارش و تعداد رنگ موجود در طرح چاپی و همچنین نوع چاپ اشاره نمود.

چاپ لفاف بسته بندی

شرکت هالند پلاست با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات روز خط تولید سفره یکبار مصرف قادر به تولید انواع سفره چاپی  و لفاف بسته بندی سفره یکبار مصرف از 1 تا 6 رنگ بصورت تضمینی (مشخص شدن ریز ترین جزئیات) است.

طراحی و چاپ نیز از نظر بازاریابی لفاف بسته بندی و زیبایی بسیار مهم است. برای مثال بسته نایلون دستمال کاغذی یا بسته سفره یکبار مصرف که با لفاف ساده و بدون چاپ بسته بندی شده است را در نظر بگیرید. این بسته بندی اصلا از نظر مشتری ارزش خرید ندارد و مشتری کمتر به خرید آن ترغیب می‌شود.

خرید لفاف سفره یکبار مصرف

برای خرید لفاف سفره یکبار مصرف در ابتدا باید طرح مورد نظر برای چاپ، لوگو و مشخصات محصول را مشخص کرده و برای تولید کننده بفرستید.

شرکت های تولید کننده لفاف بسته بندی با توجه به سختی و آسانی طرح و تعداد رنگ موجود در طرح نوع چاپ را مشخص کرده و اقدام به ساخت کلیشه نموده و پس از آن مراحل تولید لفاف آغاز می شود.

خرید و فروش عمده لفاف منجر به بهره مندی از تخفیف بیشتر می شود. با خرید لفاف سفره یکبار مصرف به صورت عمده از هالند پلاست هم سهم تخفیفات بیشتری برخوردار خواهید شد.

شرکت های تولید کننده لفاف

هالند پلاست از بزرگترین تولید کننده های سفره یکبار مصرف و لفاف بسته بندی سفره است. ما به عنوان یکی از شرکت های تولید کننده لفاف در جنس و طرح های مختلف این نکته را همیشه مدنظر قرار داده که بهترین کیفیت تولید و چاپ را به مشتری ارائه دهیم.

لذا شما مشتری های عزیز می توانید سفره مورد نظر خود و لفاف بسته بندی آن را با چاپ انواع لفاف بسته بندي اختصاصی مورد نیاز سفارش دهید و شروع به پخش در بازار کنید.

برای ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش و مشاوره از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

مزایای کاربرد لفاف بسته‌ بندی در صنعت

  1. بازده و کارایی بیشتر نسبت به بسته بندی های سخت دارد.
  2. امکان چاپ بسیار بالایی دارد
  3. استفاده از لفاف برای بسته بندی باعث حفظ طعم، بافت، مواد معدنی و ویتامین های مواد غذایی می شود.
  4. استفاده از لفاف موجب طول عمر بیشتر محصولات می شود.
  5. لفاف موجب سرعت بالای بسته بندی می شود.
  6. مقرون به صرفه است.
  7. وزن بسیار کمی دارد
  8. کمک به باز شدن آسان بسته بندی می کند.

ویژگی های لفاف سفره یکبار مصرف

بسته بندی یک محصول می تواند کمک شایانی در جذب مشتری داشته باشد. برای جذابیت نباید تمام لفاف را با چاپ پوشش دهید. بلکه باید بخشی از لفاف بسته بندی شفاف باقی ماند تا جنس، طرح و رنگ سفره برای مشتری نمایان باشد.

جنس لفاف باید گونه‌ ای باشد که از انواع سفره یکبار مصرف تولید شده همچون سفره یکبار مصرف کیلویی، ساده، بی رنگ، مجلسی، طلاکوب و … در برابر گرد و خاک محافظت نماید.

همچنین باید با دوام بوده و اطلاعات لازم همچون جنس سفره و متراژ آن بر روی لفاف سفره یکبار مصرف نوشته شده باشد.

کلام آخر

وجود لفاف بسته بندی در صنعت تولید سفره یکبار مصرف بسیار مهم بوده و به عنوان یکی از نکات جذب مشتری باید حتما به طرح، جنس لفاف توجه گردد.

سوالات متداول و پر تکرار

1- لفاف بسته بندی چیست؟ هر نوع بسته بندی برای کالاها یا محصولات را می توان لفاف نامید. لفاف بسته بندی می تواند از مواد مختلفی ساخته شود. در واقع لفاف همان فیلم یا رول های بسته بندی هستند که با یک دستگاه دوخت ساده به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را بسته بندی کنید.

2- مزایای کاربرد لفاف بسته بندی در صنعت؟ بازدهی بیشتر نسبت به بسته بندی های سخت، چاپ پذیری بالا،مقرون به صرفه بودن، وزن کم، طول عمر بیشتر محصول، حفظ طعم و بافت و …

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *