ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید کننده انواع پاکت ترحیم

زمان مطالعه: 3 دقیقه پاکت ترحیم یا همان پاکت مراسم ختم یکی از محصولات گسترده هالند پلاست است که با توجه به قیمت و کیفیت خوبی که دارد مورد قبول مشتریان زیادی قرار گرفته است. این پاکت دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم و نکاتی راجع به شرایط فروش، تولید، خرید و ...

3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پاکت ترحیم یا همان پاکت مراسم ختم یکی از محصولات گسترده هالند پلاست است که با توجه به قیمت و کیفیت خوبی که دارد مورد قبول مشتریان زیادی قرار گرفته است. این پاکت دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم و نکاتی راجع به شرایط فروش، تولید، خرید و قیمت پاکت زیپ دار ترحیم را بیان خواهیم کرد. پس همراه هالند پلاست بمانید.

انواع پاکت مراسم ختم

پاکت ترحیم یکی از محصولات پر کاربرد پلاستیکی است که برای پذیرایی آسان تر در مراسم ختم مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع مختلف با متریال های متفاوت تولید می شود. در زیر به معرفی هر یک می پردازیم.

  1. پاکت ترحیم زیپ دار: این نوع پاکت برای اینکه بسته بندی به راحتی باز و بسته شود داخل آن زیپ کیپ تعبیه می شود.
  2. پنجره دار: این پلاستیک ترحیم برای اینکه داخل بسته بندی مشخص شود بعضی از قسمت های آن به صورت دایره ای یا مستطیلی شفاف تولید می شود.
  3. دسته دار: این مدل از کیسه ترحیم ها برای اینکه مصرف کننده بتواند  به راحتی آن را جا به جا کند در قسمت بالایی پاکت دسته تعبیه می شود.
  4. کاست دار: کاست به روش تولید و دوختی می گویند که باعث می شود بسته بندی بدون افزایش ابعاد محتوای بیشتری را درون خود جای دهد. به عنوان مثال در پاکت ته کاست یا همان ایستاده در قسمت پایین پاکت کاست تعبیه می شود. از انواع دیگر کاست می توان به بغل کاست یا سه طرف کاست اشاره کرد.

جنس و مواد اولیه

جنس اکثر پاکت های مخصوص مراسم ترحیم از سلفون است که در سه نوع bopp, opp  و cpp تولید می شود که برای افزایش مقاومت و استحکام بیشتر از دو تا چند لایه روی یکدیگر لمینت می شوند؛ بعضا از ورق های متالایز هم برای لمینت استفاده می شود. به این پاکت ها بعضا نایلون ترحیم هم گفته می شود.

چاپ پاکت ترحیم

در هالند پلاست چاپ پاکت ترحیم از 1 تا 12 رنگ full hd با بروزترین ماشین آلات مختص چاپ انجام می شود. از همین رو می توانید انواع تصاویر، متون، لوگو و… را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برسانید.

تولید پاکت ترحیم

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع پاکت ترحیم می باشد و هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز و یا ضخامت در تولید این پلاستیک ها ندارد و هر نوع سفارشی سازی اعم از تعبیه زیپ کیپ، رگال، دسته، پنجره دار و… با توجه به نیاز مشتریان انجام پذیر است.

قیمت پاکت ترحیم

قیمت پاکت ترحیم به مواردی مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی و برخی دیگر از موارد مانند میزان سفارش، طرح چاپی، جنس بکار رفته در تولید پاکت و… بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت پاکت پذیرایی ترحیم می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید پاکت ترحیم

برای خرید پاکت مراسم ختم به دو صورت مراجعه حضوری و خرید اینترنتی می توانید اقدام کنید. برای خرید اینترنتی پاکت ترحیم کافی است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار و متداول

1- نحوه ثبت سفارش خرید اینترنتی پاکت ترحیم در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید پاکت پذیرایی ترحیم می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

2- قیمت پاکت مراسم ختم چگونه محاسبه می شود؟ قیمت زیپ کیپ مراسم ختم به موارد مختلفی مانند جنس، طرح چاپی مد نظر مشتری، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بستگی دارد.

3- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

نایلون ترحیم، قیمت زیپ کیپ مراسم ختم، قیمت پاکت پذیرایی ترحیم، پلاستیک ترحیم، کیسه ترحیم، خرید پاکت پذیرایی ترحیم، قیمت پاکت میوه برای مراسم ختم

3 نظر ارسال شده

  • سلام علیکم وقت بخیر. لطف کنید اسماء متبرکه مثل هو الباقی و بقاء مختص ذات یگانه اوست و آیات قرآن مثل آیه انا لله و انا الیه راجعون را روی پلاستیک مجالس ترحیم چاپ نکنید چرا که اکثر آنها بعد از مصرف داخل سطل زباله ریخته می‌شود و اسم خدا که ضمیر هو و اوست هم جزو آنهاست حتی دست بی وضو به آن نمی توان گذاشت چه برسد به اینکه بی احترامی به آن شود.با تشکر

    • سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر
      ممنون از دقت نظر و تذکر به جاتون. بله سعی می کنیم مشتری ها رو متقاعد کنیم که جملات مناسب دیگری رو جایگزین کرده و به ما ابلاغ کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *