ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش انواع نایلون عریض

زمان مطالعه: 4 دقیقه یکی از پر کاربرد ترین محصولات صنعت پلاستیک، نایلون است که در سایز های متفاوت برای مصارف گوناگونی تولید می شود. نایلون عریض یکی از عمده ترین تولیدات پلاستیکی است که در دسته  پلاستیک های کشاورزی قرار می گیرد و مشتریان خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب با مهمترین نکات مربوط به فروش، ...

تولید پلاستیک عریض
4 دقیقه
9 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

یکی از پر کاربرد ترین محصولات صنعت پلاستیک، نایلون است که در سایز های متفاوت برای مصارف گوناگونی تولید می شود. نایلون عریض یکی از عمده ترین تولیدات پلاستیکی است که در دسته  پلاستیک های کشاورزی قرار می گیرد و مشتریان خاص خود را دارد. در ادامه این مطلب با مهمترین نکات مربوط به فروش، تولید، خرید و قیمت پلاستیک عریض بیشتر آشنا خواهید شد پس همراه ما در هالند پلاست بمانید.

پلاستیک عریض چیست؟

این نایلون ها که به نایلون معمولی نیز شهرت دارند، در واقع نوعی از رول نایلون است که در ضخامت های مختلف و ابعاد بزرگ تولید می شود و برای پوشش گلخانه‌ها، کشت‌های زیر پلاستیکی و پوشش تجهیزات ساختمانی در امور عمرانی کاربرد دارد. این نایلون ها در رنگ های گوناگون شفاف و تیره قابل تولید است.

انواع نایلون عریض

پلاستیک های عریض بر اساس کارایی که دارند، دارای انواع متفاوتی هستند. این نایلون ها به طور کلی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از:

  1. نایلون های با کاربرد کشاورزی شامل انواعی مثل نایلون مالچ، نایلون عریض کشاورزی و نایلون گلخانه ای  و … می شود.
  2. نایلون با کاربرد ساختمان سازی شامل انواعی چون نایلون عریض ساختمانی و نایلون فنداسیون و … است.
  3. نایلون های به کار رفته در صنایع شامل انواعی چون نایلون فرش، نایلون صنعتی، نایلون عایق و … است. 

تولید نایلون عریض در هالند پلاست

گروه کارخانجات هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون عریض با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات و کادری مجرب قادر به تولید انواع پلاستیک عریض در ابعاد و ضخامت های مختلف است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد و با توجه به نیاز مشتریان عزیز سفارش سازی انجام می پذیرد.

ضخامت این پلاستیک ها به طور معمول بین 150 تا 500 میکرون است اما هالند پلاست با توجه به نیاز مشتریان قادر به تولید پلاستیک عریض در هر سایز و ضخامتی است و هیچ گونه محدودیتی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.

ویژگی های پلاستیک عریض با کیفیت

  1. باید در جذب و دفع اشعه ­ها مقاوم باشد.
  2. مقاومت بالایی در برابر ضربه فیزیکی و پاره شدن داشته باشد.
  3. این نایلون ها بهتر است که به صورت پنج لایه تولید شود.
  4. تامین و حفظ درجه حرارت مناسب برای رشد گیاه در امور کشاورزی
  5. امکان سفارشی سازی در هر شرایط مکانی و جغرافیایی متناسب با نوع استفاده باشد.

خرید و فروش نایلون عریض

گفتنی است که در شرایطی که سفارش خرید نایلون عریض در حجم و مقدار زیاد صورت گیرد؛ امکان بهره‌مندی از تخفیف‌ها و پرداخت قیمت کمتر میسر می‌شود.

همچنین با ثبت سفارش برای استفاده از مواد بازیافتی یا درجه دوم و سوم در تولید پلاستیک‌های بزرگ، قیمت نایلون تولید شده تا حدی کاهش می یابد.

صادرات نایلون عریض

یکی از برترین و بزرگترین مجموعه های تولیدی پلاستیک عریض، گروه کارخانجات هالند پلاست می باشد که سهم عظیمی هم در بازار داخلی مانند فروش نایلون عریض در مشهد، تبریز، تهران، یزد، اصفهان، شیراز، قم، رشت، کرج و… دارد و هم در صادرات آن.

مانند صادرات نایلون عریض به ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان، دبی و… . جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد امور و فرآیند صادرات پلاستیک عریض با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

انواع افزودنی های مجاز به نایلون معمولی

در زیر به چند نمونه مهم و پر استفاده از این افزودنی ها اشاره شده است که هر کدام کاربردی جداگانه دارند.

  1. افزودنی uv یا ضد ماورای بنفش: این افزودنی باعث بالا بردن مقاومت نایلون در برابر تابش پرتو فرابنفش خورشید می شود که در نتیجه دوام و ماندگاری آن افزایش می یابد. به این نایلون ها اصطلاحا نایلون uv دار می گویند.
  2. افزودنی IR یا جذب کننده مادون قرمز: گلخانه ها در طول روز به دلیل تابش نور خورشید گرم می شوند و در شب دچار افت دما می شوند. این افزودنی به تنظیم دمای گلخانه ها در شب کمک می کند.
  3. افزودنی Anti Static یا ضد الکتریسیته ساکن: با اضافه کردن افزودنی ضد الکتریسیته ساکن به نایلون معمولی، گرد و غبار کمتری روی محصولات کشاورزی جمع می شوند.
  4. افزودنی Anti Fog یا ضد مه: این افزودنی از تعریق نایلون گلخانه که موجب کاهش دریافت نور آفتاب توسط گیاهان و سوختگی برگ ها می شود جلوگیری می کند.

قیمت نایلون عریض کیلویی

قیمت نایلون عریض کیلویی به موارد مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه که درجه 1 باشد یا درجه 2 و 3، قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و… بستگی دارد بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آن اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون عریض و استعلام قیمت روز پلاستیک عریض اعم از قیمت نایلون عرض 3 متر یا قیمت پلاستیک عرض 2 متر و…، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید و یا از طریق پیام رسان های تلگرام و واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

1- هر یک کیلو نایلون عریض چند متر است؟ هر 5 متر مربع پلاستیک عریض حدودا یک کیلو گرم است، اما با توجه به ضخامت و تعداد لایه ها این مقدار ممکن است بالا یا پایین شود. ولی به طور معمول هر یک کیلو می تواند 5 متر مربع را پوشش دهد.

2- قیمت هر متر نایلون عریض چقدر است؟ قیمت این محصول یک عدد ثابت نیست و به موارد مختلفی بستگی دارد مانند قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، افزودنی های بکار رفته در تولید و… بنابراین برای اطلاع از قیمت انواع پلاستیک عریض اعم از قیمت نایلون ساختمانی، قیمت نایلون فنداسیون، قیمت پلاستیک پشت بام، قیمت نایلون متری ضخیم و… با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت نایلون معمولی، قیمت نایلون ساختمانی، قیمت نایلون عریض کیلویی، قیمت نایلون فنداسیون، قیمت پلاستیک ساختمانی، قیمت نایلون عرض 3 متر، قیمت پلاستیک عرض 2 متر، نایلون عرض ۲ متر، قیمت پلاستیک پشت بام، تولید کننده نایلون عریض در مشهد، خط تولید پلاستیک عریض گلخانه ای، نایلون عریض در تبریز، قیمت پلاستیک متری ضخیم، پخش پلاستیک عریض، تولیدی پلاستیک عریض، قیمت روز پلاستیک عریض، قیمت هر کیلو پلاستیک عریض، قیمت انواع پلاستیک عریض، قیمت نایلون متری ضخیم، قیمت نایلون کیلویی، صادرات نایلون عریض به ترکیه، صادرات پلاستیک عریض به عراق، صادرات پلاستیک عریض به افغانستان

9 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *