ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع نایلکس نانی

زمان مطالعه: 5 دقیقه همه روزه تعداد زیادی مشتری با کارشناسان فروش ما، در هالند پلاست تماس میگیرن و سفارش خرید انواع مختلف نایلکس نانی رو میدن. دلیل این امر، گسترش زندگی ماشینی هست که باعث شده نان فانتزی به شکل بسته بندی در تمام سوپر مارکتها و… پیدا بشه. برای همین نانوایی هایی که نان را به صورت ...

5 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

همه روزه تعداد زیادی مشتری با کارشناسان فروش ما، در هالند پلاست تماس میگیرن و سفارش خرید انواع مختلف نایلکس نانی رو میدن. دلیل این امر، گسترش زندگی ماشینی هست که باعث شده نان فانتزی به شکل بسته بندی در تمام سوپر مارکتها و… پیدا بشه. برای همین نانوایی هایی که نان را به صورت بسته بندی ارائه می دهند به شدت به دنبال یک بسته بندی ارزان قیمت و با کیفیت هستن. در این مطلب به معرفی انواع این محصول و نکاتی راجع به تولید، خرید و قیمت نایلکس نانی و پلاستیک نانوایی می پردازیم.

تولید و چاپ نایلکس نانوایی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

دلایل اهمیت تولید نایلکس نانی

نان جزء پر مصرف ترین مواد غذایی بشر محسوب می شود. آردی که برای تولید نان استفاده می شود در برابر برخورد هوا بسیار حساس است. در معرض هوا قرار گرفتن نان باعث خشکی سریع نان می شود. علاوه بر آن، هوا می تواند باعث خرابی و کپک زدن نان نیز شود.

با توجه به آنچه گفته شد لازم است بعد از خرید نان آن را داخل پلاستیک هایی که نایلکس نانی نام دارد بگذارند تا از برخورد هوا در امان بماند و با کیفیت بهتری به دست مصرف کننده برسد. از نایلکس مخصوص نان برای استفاده و گذاشتن نان های سنتی مانند لواش، تافتون، سنگک، بربری و انواع نان رژیمی و نان فانتزی استفاده می شود.

اهمیت تولید نایلکس نانی و نایلون نانی

 انواع پلاستیک نان

در گروه کارخانجات هالند پلاست انواع مختلفی از پلاستیک برای نان تولید می شود. تنوع آن با توجه به نوع نان شامل دو دسته زیر می شود:

  1. سلفون برای نان فانتزی
  2. نایلون های شفاف دسته دار در نانوایی های سنتی
  3. نایلکس شفاف بدون دسته در ابعاد متناسب با نان پخت شده

مهم است که مشتری بر حسب نوع نان و البته ابعاد اون، پلاستیک برای بسته بندی نان سفارش بدهد. به طور مثال ابعاد نان سنگک بزرگتر از نان بربری است، از همین رو ابعاد پلاستیک بسته بندی هر کدام با یکدیگر متفاوت است.

گاها نانوایی ها از ما تقاضای تولید نایلکس دارند که تعداد در کیلوی آن از تعداد عرف بیشتر باشد. برای این کار ما علاوه بر حفظ کیفیت اقدام به تولید نازکتر این کیسه نانی می کنیم که برای مشتری هم صرفه اقتصادی دارد.

انواع بسته بندی نان

ویژگی های نایلکس نانی تولیدی هالند پلاست

نایلکس نانی باید بصورت شفاف و بدون رنگبندی باشد که این موضوع به دلایل مسائل بهداشتی و رعایت بهداشت آن است. نکته مهم در تولید نایلکس این است که از مواد درجه یک و فود گرید استفاده شود. به دلیل اینکه نایلکس مستقیما با ماده غذایی در تماس است.

از دیگر ویژگی های نایلکس نان علاوه بر شفاف بودن، می توان به ابعاد مناسب برای قرار دادن نان، کیفیت و ضخامت بالا، مقاومت در برابر گرمای محیط و عدم بوی نامطبوع پلاستیک آن اشاره کرد.

پلاستیک نانوایی رنگی

امکان تولید کیسه پلاستیکی نان به صورت رنگی هم وجود دارد اما به علت رعایت مسائل بهداشتی، رنگ پیش فرض تولید این نوع نایلکس، شفاف است.

در هالند پلاست هم نایلکس ها برای بسته بندی نان به صورت شفاف و با کیفیت درجه 1 تولید می شود. ولی بنا به درخواست مشتری و با حفظ مسائل بهداشتی، تولید نایلکس نان به صورت رنگی هم انجام می گیرد.

مزایای استفاده از نایلکس نانی در نانوایی ها

از فواید استفاده نایلکس نان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بسته بندی منظم
  2. حمل آسان
  3. ماندگاری بیشتر
  4. جلوگیری از فساد نان
  5. جلوگیری از آلوده شدن آن به میکروب ها و آلودگی های محیطی
نایلکس نانوایی بدون دسته

چرا نایلکس نانی باید از مواد اولیه درجه 1 و با کیفیت تولید شود؟

  1. همان طور که می دانید نان بعد از خروج از فر و تنور دمای بالایی دارد. بنابراین، نایلکس نان باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد. در غیر این صورت بعد از اینکه نان را داخل پلاستیک قرار بدهیم اگر کیفیت پلاستیک خوب نباشد حرارت نان باعث ذوب شدن نایلکس می شود.
  2. حرارت نان هم چنین می تواند باعث خارج شدن مواد مضر و سمی کیسه شود که برای جلوگیری از این امر، باید کیسه های مقاوم در برابر حرارت برای نانوایی ها مورد استفاده قرار بگیرد.
  3. نایلکس نانوایی باید در برابر برخورد قسمت های تیز نان و یا اجسام دیگر تا حدی مقاوم باشد. البته انتظاری از مقاومت بالای کیسه نانی وجود ندارد ولی باید این مقاومت در حدی باشد که قسمت های تیز نان نتواند به آن صدمه بزند.
نایلکس شفاف ویژه نانوایی

ابعاد تولید نایلکس نانی

هر نوع سایز و ابعادی که مشتری نیاز داشته باشد در کارخانجات هالند پلاست قابلیت تولید دارد. علاوه بر آن، ضخامت تولیدی نایلکس نانی هم به نیاز مشتری بستگی دارد که چه ضخامتی مد نظرش باشد.

در کل باید گفت که به طور معمول تعداد کیسه پلاستیکی نان در هر کیلوگرم حدود 150 عدد است که با توجه به ضخامت مورد سفارش مشتری، این تعداد می تواند تغییر کند.

ابعاد و ضخامت نایلکس نان

چاپ نایلکس نانوایی

همان طور که می دانید چاپ روی نایلکس صرفا به جهت تبلیغات برند و نام فروشگاه انجام می گیرد که تاثیر زیادی بر روی راندمان فروش و برند شدن دارد. اما بسیار کم پیش می آید که برای نانوایی از نمونه پلاستیک های رنگی یا چاپدار استفاده شود. اما در صورت تمایل و سفارش مشتری انواع خدمات چاپ از 1 تا 8 رنگ فول hd در هالند پلاست قابل اجرا است.

نایلکس نانوایی

خرید و استعلام قیمت نایلکس نانی (پلاستیک نانوایی)

قیمت پلاستیک نانوایی با توجه به فاکتور هایی چون قیمت متریال اولیه و کیفیت کالا متغیر است. همان طور که می دانید جنس ماده اولیه پلاستیک، پلیمر است. در بازار پتروشیمی، قیمت مواد پلیمری مرتب در حال نوسان است. لذا قیمت نایلکس هم روزانه در نوسان و متغیر خواهد بود.

فروش نایلکس نانی به صورت عمده در هالند پلاست انجام می پذیرد. برای دریافت راهنمایی و مشاوره درباره خرید پلاستیک نانوایی و استعلام قیمت نایلکس نانی می توانید با کارشناسان بخش فروش در شرکت هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- حداقل حجم سفارش خرید پلاستیک نانوایی یا نایلکس نانی  چند کیلوگرم است؟ حداقل میزان سفارش 50 کیلوگرم است. 

2- قیمت نایلکس نانی بر چه اساسی محاسبه می شود؟  قیمت پلاستیک نانوایی به موارد متعددی مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش، تولید به صورت چاپی یا بدون چاپ و… بستگی دارد. برای دریافت قیمت می توانید با شماره هایی که در این صفحه قرار داده شده تماس بگیرید.

3- آیا تولید نایلکس نانی به صورت رنگی هم امکان پذیر است؟ به علت رعایت مسائل بهداشتی، رنگ پیش فرض تولید این نوع نایلکس شفاف است. اما با رعایت جوانب می توان آن را به صورت رنگی هم تولید کرد.

4- در هر کیلو از نایلکس نانی چند عدد وجود دارد؟ تعداد با توجه به سایز متفاوت است. به عنوان مثال در سایز ۷۰×۵۵ در یک کیلو ۱۵۰ برگ، ۸۰×۶۰ در یک کیلو ۱۰۵ برگ و ۹۰×۶۰ در یک کیلو ۱۰۰ برگ حدودا وجود دارد.

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *