ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ بسته بندی سلفونی نان

زمان مطالعه: 5 دقیقه تولید کنندگان محترم صنعت نان در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت، تولید و چاپ سلفون بسته بندی نان مطالب مهمی رو بگوییم. پس اگه قصد خرید پلاستیک بسته بندی نان رو دارین همراه ما بمانید. توصیه ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اینه که پس از کسب آگاهی کامل نسبت به نیازتون اقدام ...

5 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

تولید کنندگان محترم صنعت نان در این مطلب می خواهیم در مورد قیمت، تولید و چاپ سلفون بسته بندی نان مطالب مهمی رو بگوییم. پس اگه قصد خرید پلاستیک بسته بندی نان رو دارین همراه ما بمانید. توصیه ما در گروه کارخانجات هالند پلاست اینه که پس از کسب آگاهی کامل نسبت به نیازتون اقدام به خرید کنید.

اهمیت پلاستیک بسته بندی نان

امروزه با توجه به گسترش زندگی ماشینی، نان فانتزی و نانوایی هایی که نان را به صورت بسته بندی ارائه می دهند به شدت گسترش پیدا کرده است.

بخاطر همین، نیاز به پلاستیک هایی برای بسته بندی نان های سنتی مانند لواش، تافتون، سنگک، بربری و انواع نان رژیمی و نان فانتزی افزایش پیدا کرده است. لذا برای رفع نیاز مشتری ها به این محصول، در هالند پلاست اقدام به تولید انواع لفاف بسته بندی نان از جنس نایلون و نایلکس و سلفون کرده ایم.

از مزایای بسته بندی نان با پلاستیک و از جمله سلفون نان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بسته بندی منظم
  2. حمل آسان
  3. ماندگاری بیشتر
  4. جلوگیری از فساد نان
  5. جلوگیری از آلوده شدن آن به میکروب ها و آلودگی های محیطی
بسته بندی سلفونی نان فانتزی

تولید انواع پلاستیک مخصوص نان در هالند پلاست

در گروه کارخانجات هالند پلاست با توجه به نوع نان و نیاز مشتری ها انواع مختلف پلاستیک برای بسته بندی نان تولید می شود که عبارتند از:

  1. تولید سلفون نان تست
  2. نایلون بسته بندی نان لواش
  3. تولید نایلون و سلفون نان فانتزی 
  4. پلاستیک نان ساده نانوایی شامل نایلون و نایلکس نانوایی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901
نایلون نانوایی با چاپ

1- تولید پلاستیک نان تست

پلاستیک نان تست یکی از نمونه های چاپی تولید شده در هالند پلاست است. در تولید این پلاستیک ها می توان از مواد اولیه مختلفی مانند سلفون، نایلون، نایلکس استفاده کرد.

چاپ روی سلفون نان تست با تصاویر دلخواه یا لوگو مخصوص با کیفیت بالاتری انجام می شود.

تولید سلفون نان تست

2- تولید نایلون و سلفون نان فانتزی

همانطور که پیش تر گفتیم تولید انواع پلاستیک بسته بندی نان همراه با چاپ در مجموعه ما انجام می شود، که پلاستیک بسته بندی نان فانتزی، نایلون بسته بندی نان لواش، نایلون نان تست و… را نیز در بر می گیرد. این نمونه نیز قابل سفارش با مواد اولیه مختلف و قیمت های مختلف است.

سلفون نان فانتزی

3- پلاستیک ساده نانوایی

نمونه پلاستیک هایی که در نانوایی ها مشاهده می کنید نایلون و نایلکس نانوایی هستند که با مواد اولیه نو و با ضخامت بسیار نازک تولید می شوند. البته امکان تولید پلاستیک نان در تمام ابعاد و ضخامت ها با توجه به نیاز مشتری در مجموعه هالند پلاست فراهم است.

فرق نایلون و نایلکس نان

انواع بسته بندی سلفونی نان

برای بسته بندی نان به صورت فروشگاهی و پلمپ شده نمی توان از مواد اولیه پلی اتیلنی یا همان نایلون و نایلکسی استفاده کرد. زیرا در صورت تماس با مواد غذایی امکان این که پلی اتیلن به خورد مواد غذایی برود زیاد است که در نهایت باعث ایجاد بیماری می شود.

بنابراین برای بسته بندی نان باگت، تست، لواش یا هر نوع نانی که در سوپر مارکت ها به فروش می رسد از مواد اولیه سلفونی استفاده می شود. انواع سلفون های بسته بندی که برای تولید سلفون نان مورد استفاده قرار می گیرند شامل موارد زیر است:

  1. OPP
  2. BOPP
  3. CPP

اگر به دنبال خرید یک سلفون بسته بندی نان براق با قابلیت چاپ پذیری بسیار بالا هستید، پیشنهاد ما استفاده از مواد اولیه opp یا cpp است. این نمونه دارای مقاومت بسیار بالا و شفافیت بسیار مناسب است که می تواند حس کیفیت عالی را به مشتری ارائه دهد.

ماده اولیه تولید سلفون نان

تولید سلفون نان در هالند پلاست

همانطور که مطلع هستید نان یک ماده خوراکی است. لذا باید تمام موارد بهداشتی در تولید پلاستیک بسته بندی نان به طور کامل رعایت شود. یکی از پر اهمیت ترین موارد در تولید بسته بندی های مواد غذایی، استفاده از مواد اولیه نو و درجه 1 است.

تاکید ما به این دلیل است که بسیاری از تولید کنندگان با استفاده از مواد اولیه کهنه باعث نارضایتی مشتریان و غیر بهداشتی شدن نان می شود. در گروه کارخانجات هالند پلاست سلفون های نان از مواد نو تولید می شود و نمی توان آنها را از مواد درجه 2 و یا گرانول تولید کرد.

خط تولید کارخانجات هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید پلاستیک بسته بندی نان ندارد. ما قادر به تولید انواع سلفون بسته بندی نان با بهترین قیمت و کیفیت بر اساس نیاز مشتری هستیم. همچنین هر نوع سفارش سازی اختصاصی برای تولید یک بسته بندی سلفونی منحصر به فرد انجام می شود.

طراحی و چاپ سلفون نان در هالند پلاست

اگر کارخانه شما یک برند نو و تازه است برای فروش پر بازده خود تنها یک روش دارید که آن هم بسته بندی شیک و چشم گیر همراه با یک چاپ با کیفیت است که باعث خرید مشتری می شود.

در مجموعه کارخانجات هالند پلاست با استفاده از بروز ترین دستگاه های چاپ امکان چاپ انواع سلفون، نایلکس و نایلون مخصوص بسته بندی نان وجود دارد.

چاپ سلفون نان و نایلون نان به صورت 1 تا 8 رنگ با دستگاه های هیلو و فلکسو انجام می شود، که هر دوی آن ها دارای کیفیت full hd چاپی هستند.

چاپ و تولید سلفون نان

استعلام قیمت و خرید پلاستیک بسته بندی نان

قیمت پلاستیک بسته بندی نان با توجه به فاکتور هایی چون قیمت متریال اولیه، نوع چاپ، تعداد رنگ چاپ نایلون بسته بندی نان و سلفون بسته بندی نان، حجم سفارش و کیفیت دوخت متغیر است.

همان طور که می دانید جنس ماده اولیه پلاستیک، پلیمر است. در بازار پتروشیمی، قیمت مواد پلیمری مرتب در حال نوسان است. لذا قیمت سلفون هم دائما متغیر است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون نان و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- هزینه چاپ سلفون نان چگونه محاسبه می گردد؟ هزینه چاپ بیشتر به نوع طرح مد نظر مشتریان مربوط است که از چه تعداد رنگی در آن استفاده شده است. البته چاپ نایلون نان و سلفون نان یک هزینه جداگانه دارد که مربوط به ساخت کلیشه است.

2- پس از تولید سلفون بسته بندی نان آن را به صورت دوخت خورده تحویل می دهید یا به صورت رول؟ در مجموعه ما امکان تحویل بار به هر دو صورت دوخت خورده و رولی وجود دارد و ما بنا به خواسته مشتریان اقدام می کنیم.

3- نحوه ثبت سفارش خرید پلاستیک بسته بندی نان در هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

4- حداقل سفارش خرید سلفون نان چقدر است؟ حداقل سفارشی که برای تولید این کار پذیرفته می شود 500 کیلو است.

خرید پلاستیک بسته بندی نان، نایلون بسته بندی نان لواش، نایلون مخصوص بسته بندی نان، چاپ نایلون نان، چاپ سلفون نان، چاپ نایلون بسته بندی نان، نایلون نان تست

2 نظر ارسال شده

  • سلام بنده تولیدی نان فانتزی به تازگی تاسیس کردم دنبال پلاستیک برای بسته بندی میگردم. اما نمیدونم چه جنسی برای کار من بهتره. قیمت ها چطور هست. چون تازه کارم در ماه 5000 تا می خوام ممنون میشم راهنمایی کینید که چند کیلو باید سفارش بدم که 5000 تا بشه. در مورد قیمت هم نرخ رو بگین خوب میشه.

    • سلام وقت بخیر
      امیدوارم در کسب تون موفق باشید. ببینید اینکه هر کیلو چند عدد میشه رو نمیشه به طور دقیق اعلام کرد چون به عوامل مختلفی بستگی داره. مثلا سایز و ابعاد و ضخامت و … برای اطلاع از این، باید این موارد رو مشخص کنید. قیمتها هم که مرتبا بازار ارز و موادر اولیه در نوسان و بالا پایین شدن هست. باید به صورت روزانه استعلام بگیرین.
      توصیه میکنم با مشاوران ما تماس بگیرین تا اطلاعات و راهنمایی های کامل رو خدمتتون اعلام کنن. شماره تماس هم در تمام صفحات سایت موجوده جناب غفاریان پور بزرگوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *