ارتباط با ما 0915-2100-901

پاکت بسته بندی ناس

زمان مطالعه: 3 دقیقه پلاستیک و پاکت های بسته بندی نسوار یا همان ناس یکی از محصولات تولیدی کارخانه هالند پلاست می باشد که اکثرا توسط کشور های همسایه یعنی پاکستان و افغانستان تهیه می شوند. این محصول در شکل های مختلف و با متریال های متفاوت مانند سلفون و نایلون بسته بندی ناس (نسوار) تولید می شود. در ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

پلاستیک و پاکت های بسته بندی نسوار یا همان ناس یکی از محصولات تولیدی کارخانه هالند پلاست می باشد که اکثرا توسط کشور های همسایه یعنی پاکستان و افغانستان تهیه می شوند. این محصول در شکل های مختلف و با متریال های متفاوت مانند سلفون و نایلون بسته بندی ناس (نسوار) تولید می شود. در ادامه به معرفی کامل این محصول و نحوه خرید آن و استعلام قیمت این پاکت ها را به شما خواهیم گفت پس همراه ما بمانید.

پاکت ناس

بسته بندی ناس (نسوار) در انواع مختلفی انجام می شود که تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند. این پاکت ها از دو جنس نایلون و سلفون تولید می شوند. نایلون نسوار (ناس) اکثرا برای بسته بندی های بدون چاپ مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت بسیار کمتری نسبت به سلفون دارد.

سلفون نیز یکی دیگر از موارد مورد استفاده برای این محصول است. سلفون بسته بندی ناس یکی از بسته بندی های شیک و گران این محصول به حساب می آید که به صورت لفاف های دو سر دوخت (پیلوپک) و یا پاکت های زیپ کیپ مورد استفاده قرار می گیرد.

نمونه های لفاف بسته بندی ناس تولید شده در هالند پلاست

از انواع بسته بندی های ناس تولید شده در هالند پلاست می توان به بسته بندی ناس ملا عیسی و بسته بندی ناس NT اشاره کرد که در ادامه به طور کامل تر جزئیات این بسته بندی را برای شما عزیران گفته ایم. 

بسته بندی ناس ملا عیسی (نسوار ملا عیسی)

ناس ملا عیسی (نسوار ملا عیسی) یکی از معروف ترین برند های این محصول است که طرفداران زیادی نیز دارد و به نوعی یکی از پرمصرف ترین برند های بازار است.

دلیل اصلی این موضوع می تواند نوع بسته بندی این محصول باشد. لفاف بسته بندی ناس ملا عیسی یک پاکت سلفونی زیپ کیپ است که علاوه بر چاپ پذیری بسیار بالایی که دارد موجب نگهداری بهتر محصول می شود و به تازه ماندن آن کمک می کند.

این پاکت های زیپ کیپ را می توانید در انواع رنگ ها و سایز ها در هالند پلاست سفارش دهید تا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب برای شما مشتریان تولید نماییم.

بسته بندی ناس NT (نسوار پان)

یکی دیگر از برند های معروف این محصول ناس NT (نسوار پان) می باشد که در این محصول از لفاف بسته بندی دو سر دوخت و یا همان بالشتی استفاده می شود. برای به یاد آوردن این نوع از بسته بندی ها کافی است بسته بندی چیپس یا پفک را به خاطر بیاورید. سلفون بسته بندی نسوار NT از نوع سلفون متالایز است که چاپ پذیری بسیار زیادی دارد و جلوه ی زیبایی نیز به محصول می دهد. این سلفون بسته بندی را می توانید در هالند پلاست در ابعاد و ضخامت های مختلف سفارش گذاری نمایید.

طراحی، تولید و چاپ انواع بسته بندی ناس

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با برخورداری از دستگاه های روز دنیا و همچنین بهره مند بودن از کادری حرفه ای، قادر به تولید و چاپ انواع نایلون و سلفون بسته بندی می باشد. همچنین هالند پلاست در جهت رفاه شما مشتریان عزیز، در صورتی که برای لفاف ها و بسته بندی های خود نیاز به طراحی داشته باشید، عمل طراحی را نیز به عهده می گیرد.

خرید و استعلام قیمت

قیمت این محصول به مواردی مختلفی بستگی دارد مانند قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، نوع جنس بکار رفته در تولید و… و از آنجایی که قیمت مواد اولیه به قیمت ارز وابسته و قیمت دلار نیز دائما در حال نوسان است، نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت پلاستیک بسته بندی ناس، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

1- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه وجود دارد، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

2- چاپ پاکت بسته بندی ناس تا چند رنگ امکان پذیر است؟ شرکت هالند پلاست چاپ انواع پاکت و لفاف بسته بندی را از یک رنگ چاپ تا شش رنگ چاپ با بروزترین دستگاه ها و کادری مجرب انجام می دهد.

3- حداقل میزان سفارش چند کیلو گرم است؟ حداقل میزان سفارشی که شرکت هالند پلاست برای تولید این محصول قبول می کند 500 کیلو گرم است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *