ارتباط با ما 0915-2100-901

بسته بندی دستکش

زمان مطالعه: 3 دقیقه یکی از پر مصرف ترین محصولات بهداشتی که کارایی زیادی در زمینه های مختلف همانند آشپزی، جراحی، کار های ساختمانی، شیرینی پزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، تولید دستکش یکبار مصرف پلاستیکی است که برای فروش و صادرات آن با توجه به نوع دستکش به بسته بندی های متناسب با آن نیاز دارید. ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

یکی از پر مصرف ترین محصولات بهداشتی که کارایی زیادی در زمینه های مختلف همانند آشپزی، جراحی، کار های ساختمانی، شیرینی پزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، تولید دستکش یکبار مصرف پلاستیکی است که برای فروش و صادرات آن با توجه به نوع دستکش به بسته بندی های متناسب با آن نیاز دارید. در این مطلب به بررسی انواع بسته بندی دستکش برای انواع دستکش کار، جراحی، لاتکس، پلاستیکی یکبار مصرف و … می پردازیم. 

انواع بسته بندی دستکش

بسته بندی های بی شماری با استفاده از انواع متریال های پلاستیکی، کاغذی و مقوایی برای دستکش تولید و مصرف می شود که شامل موارد زیر می شود.

  1. جعبه دستکش (مقوایی و ایندربرد)
  2. بسته بندی کاغذی
  3. بسته بندی پلی اتیلنی (نایلونی)
  4. بسته بندی سلفونی (سلفون ترسبافون و ایرانی)
  5. پاکت بسته بندی (اغلب پاکت سه طرف دوخت فویل و متالایز برای دستکش استفاده می شود)

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

لفاف نایلونی و سلفونی برای دستکش

بیشتر دستکش های یکبار مصرف پلاستیکی و نایلونی به دلیل قیمت ارزانی که دارند، توجیح اقتصادی برای صرف هزینه بالا جهت بسته بندی را ندارد. به همین دلیل برای این نوع دستکش از سلفون ارزان قیمت یا همان سلفون ترسبافون یا بسته بندی های نایلونی استفاده می شود. اغلب بسته بندی های دستکش های یکبار مصرف به شکل لب چسب رگال دار یا دوخت های حرارتی ساده تولید می شوند.

بسته بندی دستکش لاتکس و جراحی

دستکش لاتکس دارای بسته بندی های گران قیمت تر و مستحکم تری است که در بیشتر مواقع در جعبه های کارتنی، مقوایی یا گلاسه بسته بندی می شود. البته پاکت های سه طرف دوخت و بسته بندی های زیپ دار هم نمونه های پلاستیکی است که از بسته بندی های جعبه ای آسان مصرف تر و چاپ پذیری بالاتر و ظاهر زیبا تری دارد. برای دستکش های جراحی نیز از بسته بندی های متالایز یا فویل آلومینیوم استفاده می شود که از لحاظ بهداشتی بهترین مورد برای مزیت است.

طراحی و چاپ لفاف های بسته بندی

در صنعت بسته بندی کالا و مواد غذایی یکی از نکات مهم و کلیدی در امر فروش این است که بر روی بسته بندی تصاویر و اطلاعات مفیدی از محصول باشد تا خریدار بتواند قبل از خرید اطلاعات محصول را بررسی کرده و آگاهانه خرید کند.

در واقع با چاپ نایلون و چاپ سلفون به دو هدف خیلی مهم در فروش خواهیم رسید. یکی اینکه مشخصات و اطلاعات محصول همچون برند تولیدکننده، تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات و مواد تشکیل دهنده، محل و شماره تلفن کارخانه، نحوه استفاده از کالا روی محصول درج خواهد شد که کمک زیادی به انتخاب کالا توسط مشتری می کند.

نکته دیگر هم اینکه چاپ سلفون بسته بندی باعث ایجاد ظاهر مناسب و مشتری پسند شده که نظر مشتریان را بتواند به راحتی جلب می نماید.

ابعاد و ضخامت قابل تولید

شرکت هالند پلاست یکی از بزرگترین تولید کنندگان لفاف بسته بندی برای انواع کالا ها است که هیچ محدودیتی در تولید این محصول از لحاظ ابعاد و ضخامت ندارد. ما بعنوان یکی از شرکت های تولید کننده لفاف در جنس و طرح های مختلف این نکته را همیشه مدنظر قرار داده که بهترین کیفیت تولید و چاپ را به مشتری ارائه دهیم. برای ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش و مشاوره از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

خرید و قیمت انواع لفاف بسته بندی

قیمت این محصول به مواردی مختلفی بستگی دارد مانند قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، نوع جنس بکار رفته در تولید و… و از آنجایی که قیمت مواد اولیه به قیمت ارز وابسته و قیمت دلار نیز دائما در حال نوسان است، نمی توان قیمت ثابتی برای این محصول اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و استعلام قیمت نایلون و سلفون بسته بندی دستکش، می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ یا ایتا با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

1- چاپ پلاستیک بسته بندی دستکش تا چند رنگ امکان پذیر است؟ شرکت هالند پلاست چاپ انواع پاکت و لفاف بسته بندی را از یک رنگ چاپ تا شش رنگ چاپ با کیفیت full hd و با بروزترین دستگاه ها و کادری مجرب انجام می دهد.

2- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *