ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت کیسه پلی اتیلن

زمان مطالعه: 4 دقیقه کاربرد مواد پلی اتیلنی در بحث بسته بندی بسیار گسترده و رایج است. یکی از انواع بسته بندی ها با مشتقات پلی اتیلنی، تولید پاکت و کیسه های پلی اتیلنی است. این کیسه ها انعطاف پذیر بوده و از طرفی هم بسیار مقاوم هستند که مناسب برای حمل محصولات سنگین است. اگر اطلاعات کافی در ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

کاربرد مواد پلی اتیلنی در بحث بسته بندی بسیار گسترده و رایج است. یکی از انواع بسته بندی ها با مشتقات پلی اتیلنی، تولید پاکت و کیسه های پلی اتیلنی است. این کیسه ها انعطاف پذیر بوده و از طرفی هم بسیار مقاوم هستند که مناسب برای حمل محصولات سنگین است. اگر اطلاعات کافی در زمینه فروش، چاپ، خرید و قیمت کیسه پلی اتیلن ندارید این صفحه از وبسایت مجموعه کارخانجات هالند پلاست مخصوص شما نوشته شده است.

کیسه پلی اتیلن بسته بندی چیست؟

این محصول نوعی کیسه پلاستیکی انعطاف‌پذیر و مقاوم در برابر پارگی است که برای حمل وسایل سنگین مثل برنج، حبوبات و دیگر غلات، خاک، کود، پودر لباسشویی و … بسیار مناسب و کاربردی است. این کیسه ها در مقابل رطوبت و الکتریسیته بسیار مقاوم هستند.

این بسته بندی ها را با نام های دیگری مثل گونی پلی اتیلنی، کیسه مواد و پاکت پلی اتیلن نیز در بازار شناخته می شوند. همانطور که از نام این کیسه ها می توان حدس زد جنس این کیسه ها از پلی اتیلنی و نایلون است.

البته باید ذکر شود که به این کیسه ها اغلب کیسه مواد پتروشیمی نیز می گویند. به دلیل اینکه تولید آنها به روش سه لایه با مقاومت و استحکام بالا انجام می شود. بنابراین می تواند وزن سنگین مواد اولیه پتروشیمی را در بسته بندی های بزرگ تحمل کند.

 تولید کیسه پلی اتیلن

در بیشتر موارد تولید کیسه پلی اتیلن سه لایه و پنج لایه انجام می شود که با یک لایه پلی استر لمینت می شود. این کیسه ها به دلیل قیمت مناسب، استحکام و مقاومت بالایی در مقابل فشار دارد کاربرد زیادی دارد.

از نکات مهم در تولید پاکت پلی اتیلن به دلیل اینکه باید تحمل وزن های سنگین را داشته باشد باید دارای ضخامت بالا با دوخت مقاومی باشد تا در طول مدت مشکلی برای آن به وجود نیاید.

فروش کیسه پلی اتیلن در هالند پلاست یا بصورت رول شده تحویل مشتری می شود یا بصورت دوخت خورده که به صورت پاکت بسته بندی تحویل مشتری می شود.

فروش انواع کیسه پلی اتیلن

این محصول از یک لایه تا چند لایه تولید می شود که دستگاه تولید هر کدام کاملا با یکدیگر متفاوت است. انواع این کیسه ها عبارتند از:

  1. کیسه تک لایه مثل کیسه های تبلیغاتی
  2. کیسه دو لایه مثل نایلون شیرینگ
  3. کیسه پلی اتیلن سه لایه مثل شیر پاکتی نایلونی
  4. کیسه 5 لایه مثل نایلون گلخانه

لازم است این نکته را یادآور شوم که هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد مقاومت و کیفیت بسته بندی بیشتر خواهد شد. اگر قصد افزایش کیفیت و مقاومت را دارید باید از پلی اتیلن ۳ لایه و ۵ لایه استفاده کنید.

کاربرد پاکت پلی اتیلن

این کیسه ها دارای کاربردهای زیادی در صنایع مختلف است و این گونه نیست که فقط برای بسته بندی و کیسه مواد پتروشیمی باشد. از دیگر کاربرد های این کیسه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. صنایع غذایی و لبنیاتی
  2. کشاورزی
  3. بسته‌بندی انواع کود
  4. کاشی و سرامیک
  5. خوراک دام و طیور و آبزیان
  6. انواع پودر
  7. انواع دارو
  8. مواد پلیمری

کیسه پلی اتیلن بسته بندی

 از کاربرد های پاکت پلی اتیلنی همچنین بسته بندی مواد غذایی است. به دلیل استفاده از آن در بحث صنعت غذایی امکان تماس مستقیم با مواد غذایی وجود دارد. لذا یکی از نکات حائز اهمیت در این نوع بسته بندی ها تولید با استفاده از مواد اولیه درجه ۱ فود گرید است.

بسته بندی فود گرید چیست؟ به کلیه بسته بندی هایی که قابلیت تماس با مواد غذایی را دارد و چاپ از بیرون انجام می شود فودگرید می گویند.

برای کیسه مواد پلی اتیلنی از مواد فود گرید استفاده نمی شود اما برای کیسه پلی اتیلنی مواد غذایی همانند برنج باید از مواد اولیه فود گرید استفاده کنید تا بسته بندی قابل تماس با مواد غذایی شود.

همچنین نحوه تولید پاکت فود گرید طوری است که باعث می شود چاپ به هیچ وجه به مواد داخل آن در تماس نباشد.

طراحی و چاپ

برای افزایش بازده تبلیغاتی و درج اطلاعات محصول روی بسته بندی های پلی اتیلنی لازم است که مشتری درخواست انجام چاپ و طراحی بر روی بسته بندی را نیز بدهد. انواع روش های چاپ روی کیسه های پلی اتیلنی چاپ هلیو و فلکسو است.

هالند پلاست یکی از بزرگترین تولید کنندگان کیسه های پلی اتیلن، قادر به انجام چاپ پلی اتیلن از 1 تا 12 رنگ full hd با متدهای ذکر شده است.

هر نوع سفارش از نظر نوع و روش چاپ، حجم سفارش، ابعاد و سایز مختلف مد نظر مشتری در هالند پلاست قابل اجرا است.

خرید و استعلام قیمت کیسه های پلی اتیلن

این کیسه ها همان طور که گفته شد به دلیل اینکه بیشتر برای بسته بندی مواد پلی اتیلنی پتروشیمی به کار می رود به کیسه مواد پتروشیمی، کیسه مواد پلی اتیلن و گونی پلی اتیلن نیز معروف است.

قیمت کیسه مواد پتروشیمی با توجه به قیمت روز مواد پتروشیمی بر حسب هر کیلو گرم محاسبه می شود. البته تولید پاکت پلی اتیلن می تواند با مواد درجه 2 ضایعات خود کارخانه نیز انجام شود. این مسئله کمک می کند تا قیمت نهایی تا میزان زیادی کاهش پیدا کند.

برای دریافت مشاوره جهت خرید کیسه های پلی اتیلن و استعلام قیمت روز، با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول و رایج

1- کیسه پلی اتیلن چیست؟ نوعی کیسه انعطاف‌پذیر و مقاوم در برابر پارگی است که برای حمل وسایل سنگین مثل برنج، حبوبات و دیگر غلات، خاک، کود، پودر لباسشویی و … بسیار مناسب و کاربردی است. این کیسه ها در مقابل رطوبت و الکتریسیته بسیار مقاوم هستند. این بسته بندی ها را با نام های دیگری مثل گونی پلی اتیلن، کیسه مواد و پاکت پلی اتیلن نیز در بازار شناخته می شوند.

2- این کیسه ها چند لایه تولید می شوند؟ این کیسه ها به صورت دو لایه، سه لایه و پنج لایه قابل تولید هستند که هر کدام کاربرد و نحوه تولید متفاوتی خواهند داشت.

3- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل بار به عوامل مختلفی مانند میزان سفارش و ترافیک خط تولید بستگی دارد. اما به طور معمول پس از ثبت سفارش خرید کیسه مواد پتروشیمی، تحویل آن بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

4- هزینه چاپ و تولید کیسه مواد پتروشیمی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند قیمت مواد اولیه، نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما، تعداد لایه ها و… بستگی دارد.

قیمت کیسه پلی اتیلن، کیسه مواد پلی اتیلن، تولید کیسه پلی اتیلن سه لایه، خرید کیسه های پلی اتیلن، پاکت پلی اتیلن، تولید کنندگان کیسه های پلی اتیلن، بسته بندی پلی اتیلن چیست، چاپ پلی اتیلن، قیمت کیسه مواد پتروشیمی، فروش کیسه پلی اتیلن، خرید کیسه مواد پتروشیمی، تولید کیسه مواد پتروشیمی

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *