ارتباط با ما 0915-2100-901

پلاستیک صندلی اداری

زمان مطالعه: 2 دقیقه یکی از پر اهمیت ترین نکات در تولید صندلی اداری و خانگی، تولید پلاستیک بسته بندی مناسب و مقاوم برای محافظت از صندلی های اداری و خانگی است. برای صندلی های اداری و خانگی، پلاستیک های بسته بندی گوناگونی برای هر قسمت استفاده می شود. اگر قصد خرید پلاستیک صندلی اداری یا خانگی رو دارین ...

2 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از پر اهمیت ترین نکات در تولید صندلی اداری و خانگی، تولید پلاستیک بسته بندی مناسب و مقاوم برای محافظت از صندلی های اداری و خانگی است. برای صندلی های اداری و خانگی، پلاستیک های بسته بندی گوناگونی برای هر قسمت استفاده می شود.

اگر قصد خرید پلاستیک صندلی اداری یا خانگی رو دارین حتما این صفحه از هالند پلاست رو مطالعه کنین.

روکش پلاستیکی صندلی اداری

یکی از نکات مهم پس از تولید صندلی های اداری و خانگی استفاده از پلاستیک به منظور روکش پلاستیکی بدنه صندلی، پایه ها و دسته های صندلی است.

این امر به این دلیل انجام می شود که از زمان تولید صندلی تا انتقال اون به مرکز فروش و سپس انتقال به منزل یا اداره از آلودگی، ضربه و رطوبت در امان باشد.

تولید پلاستیک صندلی اداری در تمام ابعاد سفارشی

هیچ محدودیتی در ابعاد و ضخامت تولید روکش پلاستیکی صندلی اداری در هالند پلاست وجود ندارد. به این معنی که هر سایز و ضخامتی را تولید خواهیم کرد.

بدون هیچ نگرانی می توانید ابعاد و ضخامت اختصاصی بسته بندی مورد نیاز خودتون رو سفارش بدید.

برای دریافت اطلاعات و ثبت سفارش دقیق و اصولی با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید تصویر صندلی مورد نظر را برای ما ارسال کنید.

جنس پلاستیک صندلی اداری

جنس پلاستیک صندلی اداری و خانگی را می توان از نایلکس، نایلون و همچنین سلفون تولید کرد.

نایلون هایی که تولید می شود باید همچون نایلون بسته بندی باشد، یعنی به گونه ای که از بهترین مواد تهیه شده و طول عمر بالایی داشته باشد.

این طول عمر بالا به شما این امکان را می دهد تا برای مدت طولانی خیالتان از بابت استفاده آن راحت شود.

تولید کننده نایلون و سلفون صندلی اداری

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون، نایلکس و سلفون در کشور است. در این مجموعه امکان تولید هر نوع پلاستیک بسته بندی وجود دارد.

برای ثبت هر نوع سفارش یا استعلام قیمت نمونه ای که مدنظر دارین با کارشناسان واحد فروش از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

طراحی و چاپ

اکثر شرکت های تولید صندلی این نوع پلاستیک بسته بندی را به صورت بدون چاپ سفارش می دهند، اما در صورت درخواست امکان تولید و چاپ از یک رنگ چاپ تا تصاویری با جزئیات و ریزه کاری های زیاد هم وجود دارد.

در اکثر موارد برای چاپ روی این پلاستیک ها به صورت تک رنگ یا رگباری انجام می شود. روش های چاپ روی فیلم های پلی اتیلنی، دستگاه چاپ فلکسو استک و سیلندر مرکزی است.

نحوه تولید

به طور کلی هر موادی که از جنس پلی اتیلن ساخته می شود به صورت یک بار مصرف است اما می توان برای افزایش مقاومت و عمر نایلون صندلی ضخامت آن را افزایش داد که این مورد بستگی به خود مشتری دارد.

قیمت پلاستیک صندلی اداری

قیمت تولید عمده پلاستیک بسته بندی به صورت مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز شما و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. مشتری محترم می تواند برای دریافت قیمت دقیق نایلون صندلی با مشاوران فروش ما تماس بگیرد.

سوالات متداول و پر تکرار

1- هزینه چاپ سلفون بسته بندی چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

خرید روکش پلاستیکی صندلی اداری، سلفون صندلی اداری، پلاستیک روکش صندلی، روکش صندلی سلفونی، نایلون روکش صندلی، روکش نایلونی صندلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *