ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلکس سوپرمارکتی

زمان مطالعه: 5 دقیقه اگه شما هم مثل هزاران مشتری ما، صاحب فروشگاهی هستین که باید محصولتون رو برای تحویل به مشتری بعد از خرید داخل یک پلاستیک قرار بدید؛ نیاز دارید تا از نایلکس سوپرمارکتی ما استفاده کند. اگر قصد خرید نایلکس فروشگاهی رو دارید یا نیاز به چاپ کیسه فروشگاهی دارید مطالب این صفحه را بخوانید تا ...

قیمت نایلکس| انواع نایلکس
5 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

اگه شما هم مثل هزاران مشتری ما، صاحب فروشگاهی هستین که باید محصولتون رو برای تحویل به مشتری بعد از خرید داخل یک پلاستیک قرار بدید؛ نیاز دارید تا از نایلکس سوپرمارکتی ما استفاده کند. اگر قصد خرید نایلکس فروشگاهی رو دارید یا نیاز به چاپ کیسه فروشگاهی دارید مطالب این صفحه را بخوانید تا از بهترین قیمت نایلکس سوپرمارکتی متناسب با نیازتان آگاه شوید.

نایلکس سوپر مارکتی چیه؟

نایلکس سوپر مارکتی تنها با هدف سهولت در حمل و جابجایی اقلام خریداری شده، تولید و در اختیار مشتری قرار می گیرند. از جمله جاهایی که این نوع از نایلون ها و نایلکس ها در آنجا استفاده می شود می توان به سوپرمارکت ها و میوه فروشی ها اشاره کرد.

پلاستیک های سوپر مارکتی هالند پلاست به دو دسته عمده نایلون های فروشگاهی و نایلکس های فروشگاهی تقسیم می شود.

از انواع پلاستیک سوپر مارکتی می توان به نایلکس دسته دار، نایلکس راه راه، نایلون شیری رنگ و نایلون مشکی اشاره کرد. 

نایلکس سوپرمارکتی

تفاوت نایلکس با نایلون

  1.  تولید نایلون و نایلکس از نظر مواد اولیه استفاده شده با هم فرق دارد. برای تولید نایلون از پلی اتیلن های سبک استفاده می شود و در تولید نایلکس از پلی اتیلن های سنگین. انواع مختلف فیلم پلی اتیلن وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فیلم پلی اتیلن بر روی لینک کلیک کنید.
  2. پلاستیک هایی که نرم هستند و وقتی مچاله می کنیم کمتر صدا می دهند نایلون، آنهایی که بعد از مچاله شدن صدا می دهند (به اصطلاح خش خش میکنند) نایلکس هستند.
  3. نایلون حالت کششی دارد. یعنی اگر یک محصول که مواد نایلونی در آن استفاده شده است را پاره کنیم، محل پارگی به صورت کش آمدن در مقابل پارگی مقاومت نشان می دهد. ولی در نایلکس محل پارگی به سادگی امتداد پیدا کرده و به صورت یک خط تا انتهای محصول  انتقال می یابد.
  4. نایلکس از سطحی مات برخوردار است و هیچگونه انعکاس نوری در آن اتفاق نمی افتد، ولی سطح نایلون براق است و آفتاب را منعکس می کند.
  5. ضخامت نایلکس در هنگام تولید متغیر خواهد بود، در صورتی که نایلون را نمی توان به همین راحتی به صورت نازک تولید نمود.
تفاوت نایلون و نایلکس

مشخصات نایلکس های سوپرمارکتی هالند پلاست

  1. قیمت مناسب
  2. استحکام بالا
  3. مواد نو (فاقد کربنات)
  4. مقاومت عالی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع نایلکس سوپرمارکتی

انواع نایلکس بر اساس نوع دسته و رنگی یا بدون رنگ بودن آنها دسته بندی می شود. بر اساس رنگی یا بدون رنگ بودن و نوع دسته این نایلکس ها شامل موارد زیر است:

  1. نایلکس سوپرمارکتی شفاف
  2. نایلکس سوپر مارکتی رنگی
  3. نایلکس سوپر مارکتی دسته رکابی 
  4. نایلکس سوپر مارکتی دسته موزی

1- نایلکس سوپرمارکتی شفاف

این نمونه حجم کم، مقاومت بالا و پایین ترین قیمت در میان محصولات پلاستیکی دارد. به همین دلیل در میان فروشگاه ها، رستوران ها، هایپر مارکت ها، میوه فروشی ها، نانوایی ها و … بیشترین مصرف را دارد.

نایلکس سوپر مارکتی عمده

2- نایلکس سوپر مارکتی رنگی

این نوع نایلکس در تمام ابعاد و رنگ ها قابلیت تولید دارد. از جمله رنگ هایی که می توان این نایلون را تولید کرد به رنگ آبی، سبز، مشکی، قرمز، زرد، صورتی و … اشاره کرد.

نایلکس سوپرمارکتی رنگی

سایزهای نایلکس سوپرمارکتی قابل تولید در هالند پلاست

نایلون و نایلکس سوپر مارکتی از تنوع بالایی برخوردار است و برای اهداف مختلفی به کار برده می شوند. لذا ابعاد و ضخامت آن ها نیز بسیار متغیر است.

در هالند پلاست هیچ محدودیتی در تولید انواع سایز و ابعاد این نوع نایلون و نایلکس وجود ندارد.

چاپ کیسه فروشگاهی

تولید، چاپ و دوخت نایلکس های میوه ای و سوپر مارکتی از جمله مهمترین خدمات کارخانجات تولید نایلون و نایلکس است. می توان بر روی این نایلکس ها از چاپ فلکسو و یا چاپ سیلک استفاده نمود.

شرکت هالند پلاست قادر به طراحی و چاپ انواع نایلکس از 1 تا 8 رنگ full hd است. از جمله نایلکس دسته دار، نایلکس چاپدار، نایلکس شیری، نایلکس میوه فروشی، نایلکس چاپی، نایلکس تره بار، نایلکس فروشگاهی، نایلکس عمومی و…

نایلون دسته دار

خرید نایلکس سوپر مارکتی

در هالند پلاست امکان خرید عمده نایلکس سوپرمارکتی فراهم است. با خرید نایلکس سوپر مارکتی ارزان به صورت عمده می توانید تا میزان زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه پتروشمی در بازار مرتبا در حال نوسان است خرید عمده توجیح مناسبی در بحث صرفه جویی خواهد بود.

نایلکس شفاف

قیمت روز نایلکس سوپرمارکتی

قیمت نایلکس سوپرمارکتی به عوامل مختلفی همچون قیمت ماده اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و نوع چاپ بستگی دارد.

از آنجایی که قیمت روز مواد اولیه مرتب در حال تغییر است برای آگاهی از قیمت روز نایلکس و ثبت سفارش خرید با مشاوران هالند پلاست در واحد فروش تماس بگیرید.

سوالات متداول

1- قیمت نایلکس سوپرمارکتی بر چه مینایی تعیین می شود؟ قیمت نایلکس سوپرمارکتی به عوامل مختلفی همچون قیمت ماده اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و نوع چاپ بستگی دارد. برای استعلام قیمت و ثبت سفارش می توان با شماره های موجود در صفحه تماس بگیرید. برای دسترسی سریع به کارشناسان فروش ما با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

2- نحوه خرید نایلکس سوپرمارکتی از هالند پلاست چگونه است؟ امکان خرید عمده در شرکت فراهم است. برای خرید می توانید به صورت حضوری به دفاتر فروش ما مراجعه کنید. همچنین امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی و تماس در واتساپ نیز وجود دارد.

3- آیا در هالند پلاست چاپ کیسه فروشگاهی انجام می شود؟ بله امکان چاپ از 1 تا 8 رنگ full hd بر روی انواع نایلکس تبلیغاتی و سوپرمارکتی وجود دارد.

2 نظر ارسال شده

  • سلام آقا روی نایلکس تا چند رنگ میشه چاپ زد؟ و قیمت هر رنگی که توی چاپ نایلکس استفاده میشه رو بفرمایید ممنون میشم

    • سلام وقت بخیر بین 6 تا 8 رنگ چاپ . به ازای هر رنگ چاپی که در طرح باشه باید یک کلیشه جدا ساخته شود. این بر قیمت نهایی اثر گذاره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *