ارتباط با ما 0915-2100-901

قیمت نایلون کشت نهال

زمان مطالعه: 4 دقیقه بعد از احداث گلخانه از اصلی ترین وسایل لازم جهت شروع به کار کشت گیاه، استفاده از نایلون کشت گلدانی است. در واقع نایلون کشت نهال باعث گرم و مطلوب نگاه داشتن هوای داخل خاک می شود که برای انواع نشا، بذر، و نهال قابلیت کاربرد دارد. به بیان دیگر این پلاستیک کشاورزی باعث ایجاد ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

بعد از احداث گلخانه از اصلی ترین وسایل لازم جهت شروع به کار کشت گیاه، استفاده از نایلون کشت گلدانی است. در واقع نایلون کشت نهال باعث گرم و مطلوب نگاه داشتن هوای داخل خاک می شود که برای انواع نشا، بذر، و نهال قابلیت کاربرد دارد. به بیان دیگر این پلاستیک کشاورزی باعث ایجاد یک محیط ایده آل برای رشد گیاه خواهد شد که در نهایت باعث بازده بیشتر با هزینه کمتر و در زمان کوتاهتر خواهد شد. اگر قصد خرید نایلون گلدانی و همچنین جهت استعلام قیمت پلاستیک گلدانی از هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون کشت نهال را دارید حتما این صفحه را مطالعه نمایید.

دلایل اهمیت استفاده از نایلون کشت نهال

از جمله دلایل مناسب بودن استفاده از نایلون گلدانی می توان به هزینه مناسب و در عین حال راختی استفاده از آن اشاره کرد.

علاوه بر آن کاربرد نایلون مخصوص کشت در امر کشت گلخانه ای باعث جابجایی و حمل و نقل راحت نشاهای کشت شده می شود.

فرض کنید کشاورزی قصد کاشت دو هزار راس نهال توت فرنگی را دارد قطعا به دنبال راهی برای کاهش هزینه هاست.

یکی از راه های کاهش هزینه استفاده از یک محیط کشت اولیه ارزان قیمت است. تا نهال ها بتوانند تا رسیدن به مرحله استفاده و بهروه وری در آن رشد کنند.

پلاستیک کشت نهال با فراهم کردن این شرایط در کاهش هزینه ها و سهولت حمل و نقل نهال ها کمک شایانی به مزرعه دار خواهد کرد.

فواید استفاده از پلاستیک کشت نهال

مزایای استفاده از نایلون برای کشت نهال فقط محدود به صرفه اقتصادی نمی شود، در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. امکان استفاده چند باره از نایلون کاشت نهال در صورت تلف شدن گیاه
  2. فراهم کردن محیطی برای کاشت نهال در تمام فصل ها
  3. کاهش میزان مصرف آب
  4. کاهش میزان علف های هرز
  5. رشد بهتر ساقه با ریشه متراکم تر
  6. نگهداری دسته بندی شده، ثابت و متمرکز
  7. حمل و نقل آسان
  8. همراه با افزودنی UV کیفیت و طول عمر بسیار بیشتر خواهد شد (۳ تا ۵ سال طول عمر مفید)

تولید پلاستیک گلدانی نهال

با توجه به نیاز مشتری و همچنین نوع گیاهی که قرار است کشت شود باید نایلون نشا با ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید شود. گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع نایلون کشاورزی و گلخانه ای، قادر به تولید کیسه کشت نایلونی بدون محدودیت و در تمام ابعاد و ضخامت هاست.

همچنین هر نوع سفارش سازی برای تولید یک بسته بندی منحصر به فرد طبق نظر مشتری انجام می شود. در بیشتر موارد پلاستیک کاشت با ضخامت کم تولید می شود که در صورت درخواست مشتری می توان ضخامت را کم یا زیاد کرد.

آیا نایلون گلدانی نهال همان پلاستیک کشت است؟

نام دیگر نايلون کشت نهال، پلاستیک گلدانی یا نایلون کاشت نهال است که هر دو آن ها دارای یک جنس هستند اما با کاربرد های متفاوت.

به بیان دیگر به نایلون هایی که برای کاشت در کشاورزی استفاده می شود پلاستیک کاشت اما نایلون های خانگی که برای کاشت استفاده می شود، را نایلون گلدانی نهال یا گلدان پلاستیکی نهال می گویند.

نایلون نهال تجزیه پذیر چیست؟

نايلون کاشت تا زمانی که نشا کشت شود کاربرد دارد و بعد از آن دیگر لزومی به ماندگاری نایلون وجود ندارد. بنابراین می توان این نایلون ها را به صورت تجزیه پذیر تولید نمود تا زمین زارعی دچار مشکل نشود.

نایلون تجزیه پذیر را با مخلوط کردن پلیمر های تجدید پذیر یا همان مواد اولیه گیاهی، می توان تولید نمود.

زمان تجزیه شدن این نایلون مخصوص کشت اکثر موارد از ۱ تا ۵ سال با توجه به میزانی که با مواد اولیه مخلوط می شود متغیر است.

چاپ و طراحی

چاپ نایلون کاشت نهال برای تولید کننده ای که فقط از این نابلون ها برای کشت و استفاده خودش استفاده می کند کاربردی ندارد. چون نایلون را فقط برای افزایش میزان بازده ای، رشد و نمود گیاه به کار برده است.

اما برای آن دسته از کشاورزانی که بعد از رشد و نمود گیاه قصد فروش نهال را دارند استفاده از نایلون چاپی برای امر تبلیغات بازده ای بسیار مناسبی خواهد داشت.

زیرا خریدار خیلی بهتر با برند تولید کننده نشا و نهال آشنایی پیدا خواهد کرد و مشتریان بیشتری را خواهند شناخت.

 در هر صورت لازم است ذکر شود که در هالند پلاست خدمات چاپ از 1 تا 8 رنگ full hd و همچنین طراحی لوگو و برند بنا به درخواست مشتری و سفارش دهنده انجام می شود.

قیمت نایلون کشت نهال

همانطور که بارها هم به این نکته اشاره کردیم ماده اولیه تولیدات نایلون و نایلکس نهال از مواد اولیه پتروشیمی است که مرتبا در حال تغییر و نوسان است.

لذا قیمت ثابتی را نمی توان اعلام کرد. برای اطلاع از قیمت نایلون گلدانی می توان با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید.

تولید کننده نایلون نشا

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده نایلون کشت نهال و دیگر نایلون های کشاورزی و گلخانه ای است.

تولید نایلون کاشت نهال با بهترین مواد درجه یک صورت می گیرد. اما در صورت درخواست مشتری می توان از مواد درجه 2 و 3 هم تولید را انجام داد.

استفاده از مواد درجه 2 و 3 تاثیری در مقاومت و استحکام نخواهد داشت بلکه ظاهر نایلون تنها کمی کدر تر شده و دون دون های ریز درون آن مشخص خواهد شد.

این مشکل ظاهری که با مواد اولیه درجه ۲ و ۳ به وجود می آید را می توان با استفاده از رنگ های تیره برطرف کرد و جای نگرانی نیست.

سوالات متداول و رایج شما

1- نایلون کشت نهال در چه ابعاد و ضخامتی قابل تولید است؟ این پلاستیک در مجموعه هالند پلاست با توجه به درخواست مشتریان تولید می شود و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ سایز و ابعاد و ضخامت نداریم.

2- نحوه ثبت سفارش خرید در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید. و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل بار به عوامل مختلفی مانند میزان سفارش و ترافیک خط تولید بستگی دارد. اما به طور معمول بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

نایلون کاشت نهال، نایلون کشت نهال، نایلون نهال، نایلون گلدانی، پلاستیک کاشت نهال، کیسه نهال کاری، قیمت نایلون نهال، قیمت نایلون نشا، قیمت گلدان نایلونی، پلاستیک نهال، بزرگترین تولید کننده گلدان پلاستیکی، خرید گلدان نایلونی، پلاستیک نشا، پلاستیک گلدانی، قیمت کیسه نهال پلاستیکی، نایلون کشت نهال، قیمت نایلون کشت نهال، نایلون نهال پسته، قیمت کیسه کشت نایلونی، فروش کیسه پلاستیکی، کاشت نهال شیراز، کیسه کاشت نهال، خرید نایلون کاشت نهال، قیمت کیسه نهال پلاستیکی، ابعاد کیسه کشت، کیسه نهال اصفهان، کیسه پلاستیکی کاشت نهال، خرید کیسه پلاستیک کاشت نهال، سفارش کیسه کاشت نهال، فروش کیسه کاشت نهال، فروش کیسه کشت گلخانه، قیمت کیسه کشت نایلونی، پلاستیک کشت نهال، خرید کیسه نهال پلاستیکی، قیمت کیسه پلاستیک نهال، قیمت کیسه پلاستیکی کاشت نهال، خرید کیسه کشت، کیسه پلاستیکی گلدانی، گلدان نهال، پلاستیک قلمه زنی، پلاستیک نهال کاری، پلاستیک نهال شیراز، نایلون گلدانی کرج، کیسه نهال تهران، نایلون باغبانی، پلاستیک کاشت بذر، پلاستیک کاشت درخت، خرید پلاستیک کاشت نهال، تولیدی نایلون گلدانی، نایلون گلدانی قیمت، فروش نایلون گلدانی، نایلون نهال کاری، نایلون کاشت نهال، نایلون کاشت بذر، کیسه کشت نایلونی، تولید کننده نایلون نهال، تولید کننده نایلون نشا، قمیت نایلون نشا

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *