ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت نایلون کشت صیفی جات

زمان مطالعه: 3 دقیقه از جمله تولیدات عمده هالند پلاست که تخصص بالایی در تولید آن داریم نایلون کشت صیفی جات است. از کیسه کشت نایلونی صیفی جات برای کشت محصولاتی چون گل کلم، گوجه، خیار، کاهو، بادمجان، فلفل و … استفاده می شود. اگر در مورد این محصول اطلاعات زیادی ندارید این صفحه برای شما نوشته است. برای ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

از جمله تولیدات عمده هالند پلاست که تخصص بالایی در تولید آن داریم نایلون کشت صیفی جات است. از کیسه کشت نایلونی صیفی جات برای کشت محصولاتی چون گل کلم، گوجه، خیار، کاهو، بادمجان، فلفل و … استفاده می شود. اگر در مورد این محصول اطلاعات زیادی ندارید این صفحه برای شما نوشته است. برای خرید کیسه کشت نایلونی و استعلام قیمت نایلون کشت صیفی جات از هالند پلاست، بزرگترین تولید کننده پلاستیک کشاورزی و گلخانه ای، تا انتها همراه ما باشید.

کیسه کشت نایلونی صیفی جات چیه؟

باید گفت نایلون صیفی جات در اصل همان نایلون کشاورزی است که برای کشت انواع صیفی جات مانند کاهو، کلم، خیار، بادمجان، کدو، گوجه فرنگی و … بکار می رود.

این نایلون شفاف و ضخیم به منظور محافظت و ارتقاء کیفیت خاک بر روی سطح زمین کشاورزی پهن می شود.

مثل سایر نایلون های کشاورزی، این نایلون هم از جنس پلی اتیلن هست و این قابلیت را دارد که انواع افزودنی ها مثل افزودنی uv را در حین پروسه تولیدش به آن افزود.

چرا باید از نایلون کشت صیفی جات استفاده کرد؟

یکی از دلایل اصلی محدودیت کشت و کشاورزی در کشور ما خشکی و کم آبی است که در اغلب موارد منجر به کاهش بازده تولید و زیان های اقتصادی می شود.

از جمله روش های نوین کاشت محصولات کشاورزی، کاشت زیر پلاستیکی است که اغلب برای مقابله با کمبود آب و در مناطق کم آب انجام می شود.

بنابراین با توجه به منابع کم آبی، کشت محصولات جالیزی به شیوه زیر پلاستیکی روشی است که می تواند در مناطقی که با مشکل کم آبی مواجه هستند به تولید محصولات بیشتر کمک کند.

مزیت استفاده از نایلون کشت

کشت صیفی جات زیر نایلون مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1.  نایلون مخصوص کشت گرمای خورشید را جذب و باعث گرم ماندن زمین می شود. این امر به افزایش روند پرورش جوانه‌ های تازه کاشته شده کمک زیادی می کند.
  2. پلاستیک کاشت صیفی جات از خاک در مقابل فرسایش جلوگیری می نماید و شرایط بهتری را برای رشد و گسترش ریشه‌ ها فراهم می آورد.
  3. نایلون مالچ کشاورزی باعث ایزوله شدن محیط کشت گیاهان شده و از عوامل آلوده کننده محیطی و نفوذ حشرات جلوگیری خواهد کرد.
  4. نايلون کشت صيفي جات از تبخیر بی ‌رویه آب جلوگیری کرده لذا مصرف آب به حداقل می رسد.
  5. نایلون مخصوص کشت جلوی رشد علف‌ های هرز و مصرف آب و مواد مغذی خاک توسط آن ها را می ‌گیرد.
  6. نایلون مالچ کشاورزی مانع تماس میوه ها با سطح خاک و افزایش کیفیت و بازار پسندی محصول نهایی می ‌شود.

تولید نایلون مالچ در تمام ابعاد در هالند پلاست

با توجه به نیاز کشاورز و مزرعه دار، موقعیت جغرافیایی، آب و هوا و … ابعاد و ضخامت ها این نوع نایلون ها متفاوت است. متقاضی این نایلون می تواند با توجه به نیاز و نوع کشت نایلون مالچ کشاورزی مناسب با نوع کشت خود را سفارش دهد. همچنین از نظر ابعاد تولیدی ما هیچ محدودیتی ندایم. گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع نایلون کشاورزی و گلخانه ای، قادر به تولید کیسه کشت نایلونی بدون محدودیت و در تمام ابعاد و ضخامت هاست.

انواع نایلون کشت صیفی جات

نایلون صیفی جات در سه رنگبندی تولید می شوند. به عبارت دیگر می توان گفت انواع نایلون کشت عبارتند از :

  1. نایلون کشت شفاف: این مدل، نور خورشید را از خود عبور می دهد لذا خاکی که در زیر این نایلون وجود دارد کاملا گرم است. این گرما باعث می شود هاگ‌ های علف‌ های هرز و باکتری ‌های زنده خاک از بین برود.
  2. نایلون صیفی جات سیاه: یا نایلون مالچ مشکی، خاک را با جذب نور و گرمای خورشید گرم کرده و به ویژه برای گونه های گرما دوست مثل فلفل، ذرت و گوجه فرنگی کاربرد دارد.
  3. نایلون کشت سفید: این رنگ، قابلیت انعکاس نور را دارد و  بستر خنک ‌تری نسبت به سایر رنگ ‌ها ایجاد می کند.

قیمت نایلون کشت صیفی جات

همانطور که اشاره شد نایلون صیفی جات از جنس پلی اتیلن است اما مانند سایر پلاستیک کشاورزی قابلیت اضافه کردن مواد افزودنی حین تولید بسته به نیاز مشتری را دارد. قیمت کیسه کشت نایلونی باتوجه به مواردی مانند کیفیت، ابعاد، متراژ، تعداد و نوع افزودنی ها، رنگ و … تعیین می شود. برای استعلام قیمت نایلون کشت صیفی جات با شماره های کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید.

 خرید کیسه کشت نایلونی و نایلون کشت صیفی جات

برای خرید کیسه کشت نایلونی و نايلون کشت از هالند پلاست کافیست از طریق تلفن یا مراجعه حضوری با ما در ارتباط باشید. راه های دیگری همچون پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد. فروش نايلون کشت صيفي جات در هالند پلاست با فاکتورهای سفارشی مدنظر شما انجام خواهد شد.

سوالات متدوال

1- نایلون صیفی جات جهت پرورش چه محصولاتی استفاده می شود؟ نایلون صیفی جات برای کشت و پرورش انواع صیفی جات و محصولات جالیزی از جمله گوجه، کلم، کاهو، خربزه و… مورد استفاده قرار می گیرد.

2- قیمت نایلون کشت صیفی جات چه قدر است؟ قیمت این محصول به عوامل گوناگونی بستگی دارد که شامل کیفیت مواد اولیه، متراژ مورد نیاز، وجود افزودنی، طرح و رنگ سفارشی می باشد. عوامل ذکر شده همگی می توانند در قیمت کیسه کشت نایلونی تاثیرگذار باشند.

3- چرا باید از نایلون برای کاشت صیفی جات استفاده کنیم؟ به طور کلی هدف از استفاده از نایلون در کاشت صیفی جات، محافظت از خاک و افزایش کیفیت محصول تولید شده است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *