ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون صندلی پژو پارس

زمان مطالعه: 2 دقیقه پارس خودروی محبوب در بین اکثر جوانهاست. اگر شما هم یکی از طرفدارهای پر و پا قرص این ماشین خاص و حرفه ای هستین حتما متوجه شدین اولین چیزی که پس از نشستن داخل ماشین توجه شما را به خودش جلب می کنه روکش و کفپوش هست. می توان برای روکش کردن صندلی پارس از ...

2 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پارس خودروی محبوب در بین اکثر جوانهاست. اگر شما هم یکی از طرفدارهای پر و پا قرص این ماشین خاص و حرفه ای هستین حتما متوجه شدین اولین چیزی که پس از نشستن داخل ماشین توجه شما را به خودش جلب می کنه روکش و کفپوش هست. می توان برای روکش کردن صندلی پارس از نایلون استفاده نمود. نکات مربوط به نحوه خرید، سفارش تولید پلاستیک صندلی پارس و استعلام قیمت نایلون صندلی پژو پارس موضوع این صفحه از وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست هست. توصیه می کنم همراه من باشید.

انواع جنس پلاستیک صندلی پارس

استفاده از کاور پلاستیکی صندلی می تواند به زیبایی فضای داخلی کابین پارس کمک زیادی بکنه. پلاستیکی که برای صندلی ماشین ها استفاده و تولید می شه میتونه از جنس نایلون، نایلکس و یا سلفون باشه. البته در بیشتر موارد نایلون رو برای صندلی خودروها و مخصوصا پارس انتخاب می کنند.

تولید پلاستیک صندلی پژو پارس در تمام ابعاد و ضخامت

پلاستیک کشیدن صندلی ماشین یکی از راه های خوب برای حفظ پاکیزگی و از طرفی هم افزایش ماندگاری و نو نگه داشتن اون هست. تولید روکش صندلی نایلونی پارس در هالند پلاست با مواد اولیه درجه یک صورت می گیره.

پلاستیک صندلی خودرو اگه قراره بیش از یکبار استفاده بشه باید به صورت ضخیم تولید بشه که باید هنگام سفارش این موضوع رو به ما اطلاع بدین.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

تولید کننده انواع نایلون و سلفون صندلی ماشین

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده محصولات نایلونی و سلفونی در کشور است. در این مجموعه تولید پلاستیک صندلی پارس با قیمت و کیفیت تضمینی صورت می گیرد.

همچنین لازم است یادآور شوم که در اندازه های سفارشی از نظر سایز و ضخامت هم قادر به تولید هستیم

در هالند پلاست تمام المان های کنترل کیفی برای تولید این نوع از بسته بندی ها رعایت می شود و تولید با بالاترین درجه کیفی صورت می گیرد.

خرید نایلون صندلی پارس

برای خرید سلفون صندلی پارس از هالند پلاست با کارشناسان ما تماس بگیرید. هرچه میزان سفارش بیشتر باشد قطعا از میزان تخفیفات بیشتری برخوردار خواهید شد.

طراحی و چاپ

اصولا تولید کنندگان ماشین، پلاستیک صندلی ها را ساده و بدون چاپ سفارش می دهند. اما اگر تولید کننده ای تمایل داشت که چاپ و طرحی روی آن بزند ما این کار را انجام می دهیم.

چاپ سلفون و نایلون صندلی پارس از 1 رنگ تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست انجام می شود. هزینه چاپ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

قیمت نایلون صندلی ماشین

قیمت پلاستیک صندلی پژو پارس به عوامل مختلفی بستگی داره. قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و جنس به کار رفته در تولید کاور صندلی پلاستیکی از جمله عوامل اثر گذار در قیمت سلفون و نایلون صندلی ماشین است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نایلون صندلی پارس و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- قیمت نایلون و سلفون صندلی ماشین به چه عواملی بستگی داره؟ قیمت به عواملی مثل قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش و جنس بکار رفته در تولید پلاستیک صندلی و عوامل دیگر وابسته است.

2- نحوه ثبت سفارش خرید پلاستیک صندلی پارس در هالند پلاست به چه صورت است؟ برای سفارش خرید نایلون صندلی پارس می توانید از طریق مراجعه به سایت هالند پلاست و صفحه تماس با ما، با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید و یا به صورت مراجعه حضوری اقدام نمایید.

3- هزینه چاپ پلاستیک صندلی پژو پارس چگونه محاسبه می شود؟ به مواردی مانند نوع چاپ، تعداد رنگ های طرح شما و دستگاهی که برای چاپ استفاده می شود بستگی دارد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *