ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی پنیر

زمان مطالعه: 4 دقیقه نایلون، برای بسته بندی انواع و اقسام محصولات اعم از خوراکی و غیر خوراکی کاربرد فراوانی دارد. یکی از محصولاتی را که می توان با نایلون بسته بندی کرد پنیر است. در ادامه قصد داریم با فرآیند تولید و چاپ و استعلام قیمت نایلون بسته بندی پنیر پیتزا آشنا شویم. پس همراه ما در هالند ...

قیمت نایلون پنیر پیتزا
4 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

نایلون، برای بسته بندی انواع و اقسام محصولات اعم از خوراکی و غیر خوراکی کاربرد فراوانی دارد. یکی از محصولاتی را که می توان با نایلون بسته بندی کرد پنیر است. در ادامه قصد داریم با فرآیند تولید و چاپ و استعلام قیمت نایلون بسته بندی پنیر پیتزا آشنا شویم. پس همراه ما در هالند پلاست بمایند.

نایلون بسته بندی پنیر

این نایلون یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بسته بندی مواد غذایی است در مقایسه با ظروفی که این مواد را در خود جای داده اند. لذا برای کم کردن هزینه های بسته بندی می توانید به جای استفاده از ظروف بسته بندی پلاستیکی، از نایلون استفاده کنید. نایلون دارای ظاهر جذاب تر و قیمت مناسب تری نسبت به ظروف پلاستیکی است.

مواد اولیه نایلونی بیشتر برای مصارف محلی، پخش های کوچک یا فروشگاه های لبنیات مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا نسبت به دیگر متریال ها همانند لفاف سلفونی بسته بندی قادر به رقابت در غرفه فروشگاه ها نیست.

نایلون بسته بندی پنیر چیست؟

انواع نایلون بسته بندی

  1. نایلون شفاف بدون قابلیت چاپ
  2. نایلون های بسته بندی چاپی
انواع نایلون بسته بندی پنیر

ویژگی های پلاستیک بسته بندی پنیر تولید شده در هالند پلاست

  1. دارا بودن استحکام بالا تا بتوانند در برابر عوامل بیرونی مثل فشار مقاومت کرده و به راحتی پاره یا سوراخ نشوند.
  2. قابلیت چاپ و رنگپذیری حتی تا ۸ رنگ
  3. جنس این نایلون ها باید با متالایز، لمینیت شده باشد.
  4. دارا بودن ضخامت کافی کمک می کند رطوبت و عوامل مزاحم دیگری که ممکن است شکل و کیفیت پنیر را تغییر دهد به داخل بسته راه پیدا نکند.
  5. همینطور با افزایش ضخامت، مقاومت بسیار افزایش پیدا می کند و اصلا لازم نیست نگران پارگی نایلون بسته بندی در حین حمل و نقل یا دیگر موارد باشید.
نایلون پنیر پیتزای فله

آیا مقاومت پلاستیک، برای بسته بندی از ظروف کمتر است؟

خیر این پلاستیک ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. همچنین لازم است یاد آوری کنم که با افزایش ضخامت، مقاومت آن نیز افزایش پیدا می کند.

البته جنس های دیگری غیر از نایلون نیز برای بسته بندی این محصول به کار می رود. مثلا برای بسته بندی آن نه تنها از نایلون بلکه از سلفون cpp لمینت شده روی opp نیز استفاده می شود که دارای مقاومت بسیار بالایی است.

اگر از بابت استحکلام و مقاومت نایلون نگران هستید می توانید سلفون های لمینت شده بسته بندی پنیر پیتزا را به کار ببرید.

مقاومت نایلون بسته بندی پنیر

چاپ نایلون بسته بندی پنیر

در هالند پلاست امکان چاپ نایلون از 1 تا 8 رنگ full hd وجود دارد که کمک زیادی به شناساندن محصول به مخاطب و بازار هدف دارد.

جنس پلاستیک مورد استفاده برای بسته بندی پنیر به طوری طراحی شده که قابلیت چاپ پذیری بسیار بالایی را داشته باشد. لذا بیشتر از جنس متالایز همراه با چاپ استفاده می شود.

همانند بسته بندی چیپس که دارای رنگ نقره ای در داخل است، اما پنیر باید بسته بندی مقاوم تری داشته باشد از همین رو با ضخامت بیشتری تولید می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع روش های چاپ روی فیلم های پلیمری عبارتند از :

  1. دستگاه چاپ فلکسو (استک و سیلندر مرکز)
  2. دستگاه چاپ هلیوگراور
نایلون پنیر پیتزای کیلویی

ابعاد و ضخامت قابل تولید

در مجموعه تولیدی هالند پلاست تولید پلاستیک بسته بندی پنیر و بسته بندی سایر مواد غذایی در تمام ابعاد و ضخامت ها امکان پذیر است و هیچ محدودیتی در تولید آنها وجود ندارد. حتی با توجه به نیاز مشتری امکان افزایش ضخامت محصول هم وجود دارد.

نایلون پنیر پیتزا شفاف

قیمت روز نایلون

قیمت نایلون بسته بندی پنیر به موارد متعددی مانند قیمت مواد اولیه پتروشیمی، میزان سفارش مشتری، طرح چاپی مورد نظر مشتری و… بستگی دارد. از آنجایی که قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است قیمت نایلون هم متغیر است.

برای دریافت مشاوره جهت خرید و سفارش تولید بسته بندی پنیر و استعلام از قیمت دقیق نایلون های بسته بندی، با کارشناسان هالند پلاست در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- مهمترین مزیت استفاده از نایلون برای بسته بندی پنیر چیست؟ مقرون به صرفه و کم هزینه بودن

2- آیا امکان چاپ بر روی نایلون بسته بندی پنیر وجود دارد؟ بله. این نایلون طوری طراحی شده که چاپ پذیری بالایی دارد.

3- هزینه هر کیلو نایلون بسته بندی چقدر است؟ به دلیل نوسانات بازار و قیمت ارز استعلام روزانه انجام دهید.

بسته بندی پنیر پیتزا، نایلون بسته بندی، انواع نایلون بسته بندی، نایلون بسته بندی کوچک، نایلون بسته بندی بزرگ، انواع بسته بندی نایلونی، انواع پلاستیک بسته بندی، نایلون کوچک بسته بندی، انواع پنیر بسته بندی، بسته بندی پلاستیکی

2 نظر ارسال شده

  • سلام ایام به کام
    کمالوند هستم مدیر تبلیغات و فروش شرکت شیرآوران. ما برای بسته بندی پنیر پیتزای رنده شده شرکت، سلفون متالایز با 4 رنگ چاپ میخوام. بصورت پاکت شده تحویل میگیریم. برای بسته بندی های 2 کیلویی، 1 کیلویی، 750 گرمی و 500 گرمی.
    جمعا یک تن در ماه . در صورت همکاری لطفا شرایط رو اعلام کنید.

    • سلام متشکرم. همچنین
      امکان همکاری و انجام وظیفه و تولید نمونه های شما رو داریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه همکاری و ثبت سفارش لطفا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *