ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون بسته بندی شیرینی

زمان مطالعه: 4 دقیقه در صنعت تولید مواد غذایی و کالا، یک نکته بسیار مهم و قابل توجه، بحث بسته بندی مواد غذایی و کالا است. این نکته در رابطه با محصولات غذایی، از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است. مواد غذایی مختلف مثل شیرینی ها بهتر است کمتر در تماس با محیط باشد تا از مواد آلوده کننده ...

4 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

در صنعت تولید مواد غذایی و کالا، یک نکته بسیار مهم و قابل توجه، بحث بسته بندی مواد غذایی و کالا است. این نکته در رابطه با محصولات غذایی، از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار است. مواد غذایی مختلف مثل شیرینی ها بهتر است کمتر در تماس با محیط باشد تا از مواد آلوده کننده ای چون میکروب ها یا گرد و خاک تا حد ممکن از آن دور نگه داشته شوند. شیرینی دارای بسته بندی های گوناگونی است که در همه آن ها از نایلون و سلفون استفاده می شود. در ادامه به بررسی بیش تر نایلون بسته بندی شیرینی خواهیم پرداخت.

ویژگی های نایلون بسته بندی شیرینی

از نظر مسایل بهداشتی در تولید پلاستیک شیرینی باید حتما از انواع مواد اولیه درجه 1 و استاندارد استفاده شود. زیرا با مواد خوراکی در ارتباط بوده و ممکن است آسیب زننده باشد. این نایلون ها بسیار پر کاربرد بوده و برای سالم و تازه نگه داشتن انواع شیرینی به کار گرفته می شود.

درجه کیفی انواع نایلون مخصوص شیرینی متفاوت بوده و بسیاری از آنها با ضخامت های بیشتر و با کیفیت تر تولید می شوند و ماندگاری بالاتری دارند. از جمله مشخصات نایلون بسته بندی شیرینی محافظت از آن در برابر رطوبت و گرد و غبار بوده که باعث سالم و تازه ماندن شیرینی می شود.

یکی از انواع نمونه های نایلون شیرینی، پلاستیک فود گرید است که از بهترین مواد اولیه پلاستیک ساخته شده و کاملا شفاف است. در ادامه بیشتر به معرفی پلاستیک فود گرید بسته بندی شیرینی خواهیم پرداخت.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

انواع نایلون بسته بندی شیرینی

انواع مختلفی از نایلون بسته بندی شیرینی وجود دارد. بعنوان مثال پلاستیک دور شیرینی که این نوع اغلب دور جعبه شیرینی را احاطه می کند یا نایلون روی شیرینی که بر روی شیرینی داخل جعبه قرار داده می شود. امکان تولید و فروش آن ها در ابعاد و حتی رنگ های مختلف نیز در هالند پلاست وجود دارد.

یک نوع رایج از بسته بندی های پلاستیکی شیرینی وجود دارد که بر پایه پلی پروپیلن تولید می شود یعنی همان سلفون که به صورت پاکت و لفاف بسته بندی است. در صفحه  دیگری به طور کامل به معرفی این محصول خواهیم پرداخت. 

اما به طور مختصر لازم است اشاره کنیم که در قنادی ها از سلفون پاکتی برای بسته بندی شیرینی بصورت تکی استفاده می شود. در انواع دیگر بسته بندی، شیرینی ها در داخل ظرف مخصوص خود قرار گرفته و سلفون نیز به عنوان پوششی جهت بهم نخوردن نظم آن ها در کنار یکدیگر بکار می رود.

نایلون فود گرید بسته بندی شیرینی

در تولید نایلون فود گرید مثل دیگر نایلون ها از مواد نانو استفاده نمی شود. بلکه مواد پایه آن بر حسب مواد فود گرید یا همان غذایی است. به همین دلیل این دسته از نایلون ها در تماس با مواد غذایی، آسیبی ایجاد نمی کنند.

نایلون های فود گرید در دمای بالا و گرمای شدید خاصیت خود را حفظ کرده و مشکل ساز نخواهند بود. اما اقسام دیگر پلاستیک ممکن است به دلیل انتقال مواد شیمیایی مضر، سرطان زا باشند.پلاستیک فود گرید ماندگاری بیش تری داشته و بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات غذایی همانند شیرینی ها محسوب می شود.

طراحی، چاپ و تولید در تمام ابعاد و ضخامت ها

نایلون بسته بندی شیرینی دارای ابعاد گوناگونی است که باید از طرف سفارش دهنده مشخص شود. خط تولید گروه کارخانجات هالند پلاست بدون هیچ محدودیتی قادر به تولید همه سایز و ابعاد سفارشی شما بر اساس سایز و اندازه شیرینی تولیدی تان هست. کافیست سایز و ضخامت مورد نیازتان را به ما اطلاع دهید.

همچنین امکان چاپ روی این پلاستیک ها در صورت تمایل مشتری وجود دارد. در هالند پلاست با استفاده از چاپ فلکسو تا 6 رنگ می توان بر روی پلاستیک شیرینی عملیات طراحی و چاپ برند و لوگو را اجرا نمود.

خرید و فروش عمده نایلون بسته بندی شیرینی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم نایلون برای بسته بندی شیرینی باید کاملا بهداشتی و با مواد درجه یک و فود گرید تهیه شده باشد لذا در هنگام خرید باید توجه کافی را داشته باشد و از تولید کننده مطمئنی خرید را انجام دهید. از خرید محصولاتی که دارای ظاهری غیر شفاف و تیره هستند بپرهیزید به دلیل اینکه در پروسه تولید آنها از متریال بازیافتی استفاده شده که برای سلامتی ضرر دارند.

در هالند پلاست امکان ثبت سفارش و خرید نایلون بسته بندی شیرینی بصورت عمده فراهم شده است. مشتری ها می توانند متناسب با حجم و ابعاد مدنظر خود، نمونه را خریداری کرده و برای بسته بندی از آن ها استفاده نمایند.

استعلام قیمت

قیمت این محصول به علت نوسان قیمت مواد اولیه و همچنین متفاوت بودن سایز و ابعاد متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی اعلام کرد. برای خرید نایلون شیرینی نیز می توانید هم به صورت حضوری به آدرس هایی که در پایین همین صفحه قرار دارد مراجعه نمایید. یا به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کنید تا علاوه بر اطلاع از قیمت دقیق محصولات شما را در خرید پلاستیک شیرینی راهنمایی کنند.

سوالات متداول شما

1- مدت زمان تحویل سفارش چند روز است؟ مدت زمان تحویل بار به عوامل مختلفی مانند میزان سفارش و ترافیک خط تولید بستگی دارد. اما به طور معمول پس از ثبت سفارش خرید پلاستیک شیرینی، تحویل آن بین 7 تا 25 روز کاری به طول می انجامد.

2- قیمت نایلون بسته بندی شیرینی به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت به فاکتورهای مختلفی مثل نوسانات قیمت مواد اولیه، همچنین متفاوت بودن سایز و ابعاد، میزان سفارش و تعداد رنگ چاپ در صورت داشتن چاپ بستگی دارد.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *