ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ شل تن ماهی

زمان مطالعه: 3 دقیقه تن ماهی یک ماده غذایی بسیار پر مصرف هست ک به تنهایی یا در ترکیب با دیگر غذاها تبدیل به یک وعده خوب و مغذی خواهد شد. تولید کننده های این محصول همیشه به دنبال یک راه بسته بندی کم هزینه و سهل می گردند که ما به اونها استفاده از نایلون شیرینگ شل تن ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

تن ماهی یک ماده غذایی بسیار پر مصرف هست ک به تنهایی یا در ترکیب با دیگر غذاها تبدیل به یک وعده خوب و مغذی خواهد شد. تولید کننده های این محصول همیشه به دنبال یک راه بسته بندی کم هزینه و سهل می گردند که ما به اونها استفاده از نایلون شیرینگ شل تن ماهی تولید شده در هالند پلاست رو میدیم.

عوامل زیادی در تعیین قیمت نایلون شرینگ شل تن ماهی دخیل هست که در این صفحه وبسایت گروه کارخانجات هالند پلاست می خواهیم برخی از این عوامل را برایتان بگوییم پس حتما تا انتها همراه من باشید.

آشنایی با شیرینگ شل تن ماهی هالند پلاست

برای شیرینگ کردن شل تن ماهی از نایلون با جنس پلی اتیلن استفاده می شه. تولید نایلون شیرینگ شل کنسرو در هالند پلاست با بهترین مواد درجه یک صورت می گیره.

این محصول ما روزانه متقاضیان خرید زیادی داره. دلیل این امر هم اینه که محصول تولیدی ما هم از کیفیت و جنس خوبی برخورداره و هم کیفیت چاپ بسیار بالایی داره که تاثیر بسزایی در راندمان فروش محصول داره.

ما در کنار این نوع نایلون شیرینگ، بخش وسیعی از تولیدات شیرینگ داریم. تمام تولیدات شیرینگ هالند پلاست را اینجا مشاهده نمایید.

تولید نایلون شیرینگ با ابعاد سفارشی

اگر ابعاد یا سایز متفاوت و غیر متعارفی برای بسته بندی شل های تن ماهی خود دارین نگران نباشید. ما در هالند پلاست به دلیل اینکه از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا بهره مند هستیم هر سایزی را تولید می کنیم. مطلقا محدودیت در تولید ابعاد و ضخامت های مختلف نداریم.

برای مشاهده دیگر محصولات نایلونی هالند پلاست می توانید بر روی کلمه لینک شده ضربه بزنید.

تولیدی نایلون شیرینگ حرارتی

از جمله خدمات ارائه شده توسط هالند پلاست که بزرگترین تولیدی نایلون در کشور هست، تولید نایلون شیرینک و نایلون های وکیوم حرارتی است.

شرکت هالند پلاست قادر به تولید انواع پلاستیک شیرینگ با کمترین قمیت است که ارائه محصولی با بهترین کیفیت و از طرفی قیمت کم باعث جلب اعتماد مشتریان شده است.

فروش نایلون شیرینگ بسته بندی

فروش نایلون شیرینگ شل تن ماهی در هالند پلاست به چند روش مختلف انجام می شود. فروش تلفنی، اینترنتی و حضوری

اگر درخواست خرید نایلون شیرینگ از هالند پلاست را دارین می توانید با راههای ارتباطی ما که در صفحه تماس با ما قرار دارد با ما تماس بگیرید.

طراحی و چاپ نایلون شیرینگ شل تن ماهی

در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ نایلون شیرینگ شل کنسرو به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما و واحد فروش و مشاوره تماس بگیرید.

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ

امکان خرید عمده فیلم شیرینگ در هالند پلاست فراهم است که حتی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی نایلون شیرینگ کنید.

قطعا فروش عمده رول شیرینگ کمک به خریدار خواهد کرد که نسبت به خرید جزئی از تخفیف بیشتری برخوردار شود.

قیمت رول شیرینگ شل تن ماهی

قیمت مواد اولیه در قیمت نهایی شیرینگ اثر گذار است. در این نوسانات قیمت، که هر روز قیمت مواد اولیه پتروشیمی داره تغییر می کنه نمی شه یک قیمت واحد به مشتری گفت.

همچنین اگر چاپ هم داشته باشید هزینه طراحی، ساخت کلیشه، تعداد رنگ به کار رفته در طرح و نوع دستگاه چاپ در قیمت نهایی شیرینگ اثر گذار است.

اگه مایلید از قیمت روز نایلون شیرینگ کنسرو و تن ماهی و … اطلاع پیدا کنین می تونین با مشاوران بخش فروش در ارتباط باشید. با کلیک بر روی لینک تماس با ما به اون بخش هدایت خواهید شد.

سوالات متداول

1- آیا هر سایز مدنظر مشتری را می توانید در هالند پلاست تولید کنید؟ بله هیچ محدودیتی در تولید نایلون شیرینگ با ابعاد و ضخامت سفارشی مدنظر مشتری نداریم.

2- آیا امکان چاپ بر روی نایلون شیرینک حرارتی هالند پلاست وجود دارد؟ بله چاپ از 1 تا 8 رنگ فول اچ دی روی نایلون انجام می شود.

3- نحوه سفارش و خرید نایلون شیرینگ پک از هالند پلاست به چه صورت است؟ برای خرید از هالند پلاست هم می توانید از طریق سایت و تماس با کارشناسان ما و هم به صورت حضوری اقدام نمایید.

4- جنس شیرینگ شل کنسرو از چیست؟ جنس این نوع شیرینگ نایلون با پایه مواد اولیه پلی اتیلنی است.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *