ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع پلاستیک بسته بندی آدامس

زمان مطالعه: 3 دقیقه آدامس یکی از تنقلات پر طرفدار و محبوب است که در سراسر دنیا مشتریان بسیار زیادی دارد. از آنجایی که آدامس با قرار گرفتن در معرض هوا، خشک می شود و کیفیت خود را از دست می دهد باید از یک بسته بندی مطمئن و باکیفیت برای آن استفاده کرد. آدامس دارای بسته بندی های ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آدامس یکی از تنقلات پر طرفدار و محبوب است که در سراسر دنیا مشتریان بسیار زیادی دارد. از آنجایی که آدامس با قرار گرفتن در معرض هوا، خشک می شود و کیفیت خود را از دست می دهد باید از یک بسته بندی مطمئن و باکیفیت برای آن استفاده کرد. آدامس دارای بسته بندی های مختلفی است که یکی از بهترین آنها از لحاظ قیمت و کیفیت، پلاستیک بسته بندی آدامس است که در انواع مختلفی قابل تولید است. در ادامه به معرفی کامل هریک از آنها و همچنین بیان قیمت انواع لفاف بسته بندی می پردازیم.

انواع پلاستیک بسته بندی آدامس

جنس پلاستیک های بسته بندی آدامس اکثرا از مواد اولیه سلفونی است که در 3 نوع سلفون شفاف، سلفون صدفی، سلفون متالایز تولید می شود.

در ادامه هر کدام از این سلفون ها را به همراه بیان عوامل موثر در نوسانات قیمت لفاف بسته بندی به طور کامل معرفی کرده ایم.

1- سلفون شفاف آدامس

سلفون شفاف یکی از انواع سلفون است که در بسته بندی های آدامس مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر به صورت نیمه شفاف استفاده می شود چون بخشی از سلفون چاپ می خورد و نیمی  دیگر شفاف است. برای شناخت این مدل بسته بندی کافی است بسته بندی آدامس توپی را به یاد بیاورید.

2- سلفون صدفی بسته بندی آدامس

سلفون صدفی پر مصرف ترین نوع سلفون در بسته بندی های آدامس است که از کیفیت و قیمت مطلوبی بر خوردار است. برای شناخت این نوع بسته بندی، بسته بندی آدامس شیک را نگاه کنید، در تمام بسته بندی های آدامس شیک از این نوع سلفون استفاده شده است.

3- سلفون متالایز آدامس

سلفون متالایز یکی دیگر از انواع بسته بندی آدامس است که دارای ظاهری جذاب تر و قابلیت چاپ پذیری بالاتری نسبت به سایر سلفون ها می باشد و قاعدتا قیمت بالاتری نیز دارد.

سلفون شیرینگ بسته بندی آدامس

انواع شیرینگ بسته بندی شامل نایلون شیرینگ و سلفون شیرینگ است. سلفون شیرینگ یک سلفون ساده و شفاف است که به دور بسته بندی های تکی و یا بسته بندی های مادر آدامس مانند بسته بندی آدامس بایودنت که هم به صورت تکی شیرینگ شده اند و هم به صورت کلی و در بسته بندی های مادر شیرینگ شده اند.

فیلم شیرینگ به مانند یک محافظ عالی عمل می کند و مانع از ورود هوا و گرد و غبار به داخل بسته بندی های آدامس می شود.

چاپ پلاستیک آدامس

از مهم ترین عوامل در خرید مشتریان از فروشگاه های مواد غذایی به دو عامل می توان اشاره کرد: یکی طراحی چشم گیر و جذاب و دیگری برندی که از آن خرید می کنند.

لذا اگر تولیدی یا همان کارخانه شما یک برند معروف و مردمی نیست مهم ترین عامل در میزان فروش شما یک بسته بندی شکیل و با کیفیت همراه با یک طرح چاپی مناسب است.

در مجموعه ما چاپ انواع سلفون، نایلون و نایلکس با بروز ترین ماشین آلات و کادری مجرب انجام می پذیرد و هیچ گونه محدودیتی از لحاظ تعداد رنگ و طرح چاپی وجود ندارد.

تولید کننده پلاستیک بسته بندی آدامس

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و نیرو های حرفه ای قادر به تولید انواع سلفون بسته بندی آدامس می باشد و هیچ گونه محدودیتی از نظر سایز و یا ضخامت در تولید این سلفون ها ندارد.

خرید سلفون آدامس

قیمت لفاف بسته بندی به موارد مختلفی بستگی دارد مانند جنس، طرح چاپی، میزان سفارش، قیمت مواد اولیه و… بنابراین نمی توان قیمت ثابتی برای آن بیان کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید سلفون بسته بندی آدامس و استعلام قیمت لفاف بسته بندی، با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار

1- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

2- نحوه تماس و ثبت سفارش در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل هم وجود دارد که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- در چاپ سلفون آدامس از چند رنگ چاپ می توان استفاده کرد؟ با توجه به طرح مد نظر و نیاز مشتری از 1 رنگ تا 12 رنگ می توان استفاده کرد.

2 نظر ارسال شده

  • سلام سلفون شیرینگ برای آدامس آماده هم چیزی دارین یا نه فقط بر اساس تولیده؟؟

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      ببینید ما چیزی موجود نداریم و همیشه تولید بر اساس سفارش و نیاز مشتری انجام میشه. شما میتونین محصولی که نیاز دارین و نوع طراحی رو به ما اعلام کنید تا بر اساس اون شروع به تولید کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *