ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید انواع پلاستیک و نایلون ذغال

زمان مطالعه: 4 دقیقه اگر برای ذغال تولیدی کارگاه خود، نیاز به یک بسته بندی شیک و با کیفیت برای فروش دارید می توان از انواع مختلف بسته بندی زغال استفاده کرد. مثلا پاکت بسته بندی زغال، سلفون، کاغذ و نایلون ذغال. پر کاربرد ترین و ایده آل ترین نوع بسته بندی ذغال، نایلون ها هستند. برای استعلام قیمت ...

تولید و چاپ انواع نایلون ذغال
4 دقیقه
9 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

اگر برای ذغال تولیدی کارگاه خود، نیاز به یک بسته بندی شیک و با کیفیت برای فروش دارید می توان از انواع مختلف بسته بندی زغال استفاده کرد. مثلا پاکت بسته بندی زغال، سلفون، کاغذ و نایلون ذغال. پر کاربرد ترین و ایده آل ترین نوع بسته بندی ذغال، نایلون ها هستند. برای استعلام قیمت نایلون ذغال و کیسه زغال با کارشناسان ما تماس بگیرید. البته با مطالعه این صفحه از وبسایت هالند پلاست اطلاعات خوبی در زمینه خرید، تولید و چاپ نایلون زغال کسب خواهید کرد.

مزایای کیسه نایلون زغال

اینکه زغال را در بسته بندی های از جنس مواد پلی اتیلنی بتوان قرار داد برخی ویژگی ها و مزایا دارد که در زیر بیان خواهد شد:

  1. مقاومت و استحکام بالا در برابر ضربه و فشار: پلاستیک بسته بندی ذغال نسبت به کاغذ از مقاومت بیشتری در برابر ضربه و فشار و پارگی برخوردار است. به دلیل اینکه نایلون و نایلکس دارای کشسانی و قدرت تحمل بالایی بوده که با فشار و ضربه بالا به راحتی سوراخ یا دچار پارگی نمی شود.
  2. چاپ پذیری بالا: از مهم ترین ویژگی های نایلون ذغال داشتن قابلیت چاپ بالا و با کیفیت است.  قدرت چاپ بالا کمک می کند که ریز ترین جزئیات هم به خوبی مشخص شود.
  3. نفوذ ناپذیری در برابر هوا و رطوبت: برای محصولی مثل ذغال خیلی مهم است که رطوبت نداشته باشد. بسته بندی های پلاستیکی نفوذ هوا و رطوبت را به داخل بسته به صفر می رساند که باعث می شود حتی در شرجی ترین مناطق هم ذغال به بهترین شکل به دست مصرف کننده برسد.
  4. قیمت مناسب: بسته بندی ذغال با نایلون از قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای برخوردار است حتی نسبت به کاغذ و مقوا
  5. امکان تولید کیسه زغال در انواع پاکتی، زیپ دار و دسته دار
بسته بندی ذغال کبابی

چاپ پلاستیک زغال

در بحث تولید و چاپ انواع لفاف بسته بندی زغال باید گفت اگر روی بسته بندی ذغال خود از هیچ چاپی استفاده نکنید هیچ فروشی نیز نخواهید داشت. چاپ پلاستیک ذغال کبابی و طراحی آن باید به گونه ای باشد که هر نوع تصویر، متن و لوگو را به دلخواه مشتری بتوان انجام داد.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

در هالند پلاست چاپ نایلون زغال می تواند از 1 تا 8 رنگ full hd انجام می شود. همچنین خدمات طراحی لوگو و ساخت کلیشه هم بنا به درخواست مشتری در مجموعه ما انجام می شود.

چاپ روی پلاستیک بسته بندی ذغال

درجه بندی کیفیت پلاستیک زغال

موارد بهداشتی هیچ اهمیتی برای تولید نایلون زغال کبابی ندارد و دلیلی برای استفاده از مواد اولیه نو و با کیفیت برای تولید این نایلون نیست.

بنابراین پیشنهاد می کنیم برای سفارش خود از مواد اولیه درجه 2 یا درجه 3 استفاده کنید. زیرا تنها تفاوت شان در میزان کدر بودن نایلون است که برای ذغال هیچ اهمیتی ندارد.

شمار زیادی محصولات نایلونی با ویژگی ها و کاربرد ها در مجموعه های ما تولید می شود.  انواع تولیدات نایلونی هالند پلاست را در لینک مشاهده کنید.

کیفیت پلاستیک زغال

انواع پلاستیک بسته بندی ذغال

  1. نایلون و نایلکس چاپی ذغال
  2. سلفون های متالایز بسته بندی
  3. پاکت بسته بندی زغال
قیمت کیسه ذغال

نایلون دسته دار ذغال

اگر می خواهید از پلاستیک بسته بندی ذغال برای تولیدی خود استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما نمونه دسته دار را سفارش دهید. زیرا در بیشتر موارد از پلاستیک ذغال برای پیک نیک در طبیعت استفاده می شود.

 با داشتن دسته، حمل و نقل ذغال به ساده ترین نحو ممکن انجام می شود. این امر در ذهن مشتری باقی می ماند و باعث می شود تا راندمان فروش شما نیز افزایش پیدا کند.

خط تولید نایلون بسته بندی زغال در تمام ابعاد و ضخامت ها

پلاستیک بسته بندی ذغال بر حسب نوع ذغالی که قرار است داخل بسته قرار بگیرد، فرق می کند. مثلا برای بسته بندی ذغال لیمو ابعاد و سایز کوچک تر در نظر گرفته می شود تا مصرف راحت تری داشته باشد.

اما در کل برای بسته بندی ذغال، نایلون با ابعاد و سایز ۳۰*۲۰، ۳۵*۲۵، ۴۰*۳۰ و ۵۰*۴۰ سانتی متر متداول ترین ابعاد تولیدی هستند. در مجموعه هالند پلاست قابلیت چاپ تا ۶ رنگ به صورت ترکیبی امکان پذیر است و همچنین امکان تولید آن ها از تیراژ های کم تا تیراژهای بسیار بالا وجود دارد.

البته باید گفت پر کاربرد ترین سایز برای نایلون های زغال سایز ۴۰*۳۰ است. نایلون ذغال سایز ۴۰*۳۰ برای بسته های یک کیلویی و زیر یک کیلو مثل ۹۰۰ گرمی و ۸۰۰ گرمی استفاده می شود.

تولید نایلون بسته بندی زغال

قیمت کیسه زغال

قیمت نایلون بسته بندی زغال بر حسب قیمت روز مواد پتروشیمی محاسبه می شود. از این رو برای دریافت راهنمایی و مشاوره درباره خرید پاکت ذغال و پلاستیک بسته بندی زغال و ثبت سفارش و همچنین استعلام قیمت، با کارشناسان ما در  واحد فروش هالند پلاست تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- آیا چاپ نایلون زغال امکان پذیر است؟ بله، امکان چاپ طرح آماده و سفارشی روی نایلون ذغال وجود دارد. همچنین می توان نایلون ذغال را بدون هیچ چاپی نیز تولید کرد.

2- سایزهای قابل تولید و سفارشی سازی نایلون زغال چگونه است؟ به صورت کلی ابعاد ۳۰*۲۰، ۳۵*۲۵، ۴۰*۳۰ و ۵۰*۴۰ سانتی متر برای بسته بندی ذغال رایج است. گرچه این ابعاد با توجه به نیاز و درخواست مشتری قابل تغییر نیز است.

3- مزیت خرید پلاستیک بسته بندی زغال نسبت به خرید پاکت زغال (نوع کاغذی) چیست؟ مقاومت بالا، امکان افزودن دسته و قابلیت چاپ پذیری بالا

کیسه زغال، پلاستیک بسته بندی ذغال، قیمت کیسه زغال، پاکت بسته بندی زغال، نایلون ذغال کبابی، نایلون ذغال چینی، خرید پاکت زغال، چاپ نایلون زغال، قیمت نایلون بسته بندی زغال، قیمت نایلون ذغال، پلاستیک  زغال کبابی، چاپ پلاستیک زغال، خرید پلاستیک بسته بندی زغال

9 نظر ارسال شده

  • سلام میبخشید من کارم زغال بسته بندی کردن هستش و من با پلاستیک ساده استفاده میکنم
    و وزن زغالم 500گرمی هستش
    میخواستم بدونم ک میتونید اندازه ای همین 500 گرمی برام بزنید … میدونم با این کار کیفیت کارم بالا میره و مشتری زیادی خواستار همکاری با من خواهند شد … ممنونم بابت کارتون ک لذت بردم ؟
    من فعلا سفارشم از شما پلاستیک اندازه ای 200تا برای شروع کارم میخام وانشالله مرتب با شما همکاری میکنم … لطف بزرگی میکنید ک راهنمایی بکنید ک چطور دستم برسه و از شما میخام ک از مارک روی پلاستیک استفاده بکنید ؟ یک مارک در نظر دارم ک اونو برام انجام بدین و ارسال کنید و هزینه ای هنر شما رو هم بهم بگید ممنون میشم

    • سلام وقت بخیر قربان
      هر اندازه و ضخامتی که مدنظر شما باشد را می توانیم تولید کنیم.
      قطعا همینطوره . یک چاپ و طراحی زیبا با بسته بندی با کیفیت 100 در صد فروش شما رو بیشتر خواهد کرد. غالبا همه اولین فاکتوری که باعث انتخاب یک محصول از قفسه فروشگاه توسط مشتری می شه بسته بندی زیبا و شکیل جنس هست.
      متاسفانه میزان سفارشتون بسیار کمه و ما نمتونیم تولید کنیم.

  • آقا حداقل سفارشی که قبول میکنین چند کیلو هست؟ سفارش جزئی هم انجام میدین؟ چون تازه کارم نمیخوام ریسک کنم و میزان بالا سفارش بذارم. حدود 100 تا میخوام. یک طرحی هم دارم که روی بسته بندی ها میخوام چاپ بخوره. قیمت چطوری حساب میشه دانه ای یا کیلویی؟

    • سلام وقت بخیرحداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپی در طرح داره. برای یک تا دو رنگ چاپ حداقل باید 200 کیلو سفارش داشته باشید. هرچی تعدا رنگ چاپ بیشتر بشه میزان سفارش باید بیشتر بشه . برای 4 رنگ و بیشتر باید حداقل یک تن سفارش بدین.
      این میزانی مع فرمودین خیلی کمه و ما با کمال تاسف نیمتونیم این میزان رو بزنیم و انجام وظیفه کنیم. قیمت ها بر اساس کیلو محاسبه می شود.

  • سلام
    پلاستیک سفید اندازه ۲۰×۳۰ دو رنگ چاپ کیلویی چند میزنید.مواد درجه دو
    حدود دویست کیلو بخوام

    • سلام روز خوش لطفا با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید و اطلاعات کامل محصولی که نیاز دارین رو اعلام کنید. با سپاس

  • سلام
    پلاستیک سفید اندازه ۲۰×۳۰ دو رنگ چاپ کیلویی چند میزنید.مواد درجه دو
    حدود دویست کیلو بخوام

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای اطلاع از قیتها با مشاوران فروش ما تماس بگیرید. شماره های تماس داخل تمام صفحات سایت موجوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *