ارتباط با ما 0915-2100-901

انواع نایلون مخصوص بسته بندی یخ

زمان مطالعه: 3 دقیقه هر مجموعه و کارخانه ای که به تولید و فروش یخ مشغول است، برای حمل و نقل و انتقال آسان و بهداشتی آن نیاز به یک نایلون مخصوص دارد. وزن و حجم آب پس از یخ زدن تغییر کرده و بیشتر می شود بنابراین باید از نایلون های مستحکمی برای بسته بندی و حمل و ...

3 دقیقه
0 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

هر مجموعه و کارخانه ای که به تولید و فروش یخ مشغول است، برای حمل و نقل و انتقال آسان و بهداشتی آن نیاز به یک نایلون مخصوص دارد. وزن و حجم آب پس از یخ زدن تغییر کرده و بیشتر می شود بنابراین باید از نایلون های مستحکمی برای بسته بندی و حمل و نقل یخ ها استفاده کرد. در واقع بسته بندی یخ به شکل صحیح باعث می شود، یخ ها به راحتی و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به دست مصرف کننده برسد. اگر شما هم به این محصول نیاز دارید ادامه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه به معرفی انواع نایلون و کیسه بسته بندی یخ خواهیم پرداخت و نکاتی راجع به تولید، چاپ، خرید و قیمت این محصول بیان خواهیم کرد.

انواع پلاستیک برای بسته بندی یخ

روش های گوناگونی برای بسته بندی این محصول وجود دارد و هر کدام نیز کارایی متفاوتی دارد. اصولا تمام بسته بندی های پلاستیکی یخ با نایلون انجام می شود اما در برخی موارد از سلفون چند لایه نیز استفاده می شود. بسته بندی های نایلونی نیز دارای انواع مختلفی است در پایین به پر مصرف ترین آنها اشاره کرده ایم.

  1. نایلون قالب یخ
  2. کیسه یخ یکبار مصرف
  3. پلاستیک خیاری برای بسته بندی یخ کیلویی

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نایلون قالب یخ

نایلون قالب یخ که به قالب یخ نایلونی نیز شناخته می شود یکی از پر استفاده ترین بسته بندی ها برای این محصول به حساب می آید. این نایلون به اشکال مختلفی تولید می شود و علاوه بر کاربرد برای مصارف خوراکی برای مصارف بهداشتی و درمانی نیز کاربرد دارد. در بیشتر موارد برای بسته بندی یخ های قالبی از پاکت بسته بندی لمینت شده سه طرف دوخت همراه با چاپ استفاده می شود.

کیسه یخ یکبار مصرف

یکی دیگر از انواع نایلون مخصوص یخ، پلاستیک یا کیسه یکبار مصرف یخ است که از لحاظ متریال فرق چندانی با نایلون قالب یخ ندارد. پلاستیک یخ یکبار مصرف بر خلاف نوع قبلی اغلب بدون چاپ و ساده تولید شده و بیشتر برای مصارف خانگی کاربرد دارد. 

باید خاطر نشان کنیم که نایلون مخصوص یخ به علت اینکه با ماده غذایی در ارتباط است باید با مواد اولیه درجه یک و فود گرید تولید شود، چه در بسته بندی های چاپی و چه در بسته بندی های بدون چاپ.

نایلون بسته بندی یخ کیلویی

اکثر کارخانه های تولید یخ برای بسته بندی یخ به صورت کیلویی یا فله از پلاستیک خیاری استفاده می کنند که بهترین انتخاب برای این کار است. پلاستیک خیاری جز پلاستیک های بسته بندی است که کاربرد های مختلفی دارد. این پلاستیک دارای ابعادی بزرگ و ضخامت زیادی است که می تواند وزن های سنگینی را تحمل کند. این نوع پلاستیک هم به صورت ساده و هم به صورت چاپدار قابل تولید می باشد.

تولید، طراحی و چاپ نایلون بسته بندی

مجموعه کارخانجات هالند پلاست با بهره گیری از بروزترین ماشین آلات در زمینه تولید و چاپ قادر به تولید، طراحی و چاپ انواع پلاستیک و نایلون مخصوص یخ است.

بنابراین تمامی سفارشات مشتریان عزیز در شرکت های تولید و فروش یخ با استفاده از مواد اولیه فود گرید درجه یک و قیمت اقتصادی انجام وظیفه می شود.

تولید کیسه و نایلون بسته بندی یخ در هر ابعادی و با هر ضخامتی امکان پذیر است و هیچ محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

خرید و قیمت انواع نایلون مخصوص یخ

قیمت انواع نایلون بسته بندی یخ مانند قیمت قالب یخ نایلونی و غیره، بطور مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز مشتری و قیمت روز مواد اولیه پتروشمی بستگی دارد. از آنجایی قیمت مواد اولیه هر روزه همراه با قیمت دلار در حال نوسان است لذا نمی توان قیمت ثابت و دقیقی اعلام کرد.

برای دریافت مشاوره جهت خرید انواع نایلون و کیسه یخ و استعلام قیمت دقیق این محصولات می توانید با کارشناسان فروش هالند پلاست تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

1- مدت زمان تحویل بار به مشتری از زمان سفارش چقدر است؟ بستگی به میزان سفارش و ترافیک خط تولید دارد اما معمولا بین 7 تا 25 روز کاری زمان می برد.

2- برای خرید از هالند پلاست به چه صورت باید اقدام کنیم؟ برای خرید از هالند پلاست می توانید با شماره های همکاران ما که در بخش تماس با ما قرار دارد، ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین اگر در شهر های تهران و یا مشهد ساکن هستید می توانید به مراکز تولید و فروش ما که واقع در آدرس هایی که پایین این صفحه است، به صورت حضوری مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *