ارتباط با ما 0915-2100-901

نایلون شیرینگ شل آبمیوه پاکتی

زمان مطالعه: 3 دقیقه آبمیوه های پاکتی از دسته محصولات غذایی هستند که بسته بندی مناسب اونها از اهمیت زیادی برخورداره. برای این منظور می توان از نایلون شیرینگ بسته بندی شل آبمیوه استفاده کرد. این نایلون باید از برخی فاکتورهای کیفی در مسیر تولیدش برخوردار باشه که در ادامه به بررسی این آیتم ها می پردازیم. پیشنهاد من ...

3 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آبمیوه های پاکتی از دسته محصولات غذایی هستند که بسته بندی مناسب اونها از اهمیت زیادی برخورداره. برای این منظور می توان از نایلون شیرینگ بسته بندی شل آبمیوه استفاده کرد.

این نایلون باید از برخی فاکتورهای کیفی در مسیر تولیدش برخوردار باشه که در ادامه به بررسی این آیتم ها می پردازیم.

پیشنهاد من و همکارانم در گروه کارخانجات هالند پلاست همراهی و مطالعه این صفحه است. اگر پس از مطالعه همچنان ابهامی باقی بود با ما تماس بگیرید.

نایلون شیرینگ شل آبمیوه پاکتی

نایلون شیرینگ با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود. ویژگی نایلون شیرینگ این است که در برابر حرارت جمع شده و شکل پذیری بالایی دارد.

نایلون شیرینگ هالند پلاست یک گزینه بسیار عالی برای بسته بندی محصولاتی مثل شل کمپوت، رب، کنسرو، دوغ و انواع آبمیوه های پاکتی بزرگ و کوچک هست. برای مشاهده دیگر محصولات نایلونی هالند پلاست می توانید بر روی کلمه لینک شده ضربه بزنید.

تولید رول نایلون شیرینگ با مواد درجه یک در هالند پلاست

تولید نایلون شیرینگ بسته بندی شل آبمیوه پاکتی در هالند پلاست با بهترین مواد صورت می گیرد. البته برای کاهش قیمت می توانید به ما اعلام کنید تا تولید را با مواد درجه 2 و 3 انجام بدهیم که تاثیری در شیرینگ پذیری ندارد فقط محصول نهایی کمی کدرتر هست.

ما در هالند پلاست بیشمار محصولات شیرینگ را تولید می کنیم. شما می توانید به تمام محصولات شیرینگ تولید شده در هالند پلاست از طریق کلمه لینک شده دسترسی پیدا کنید.

ابعاد قابل تولید نایلون شیرینگ پک

اگر ابعاد یا سایز متفاوت و غیر متعارفی برای بسته بندی شل های آبمیوه دارید (به دلیل سایز کوچک و بزرگ خود پاکت آبمیوه و تعدادی که در هر شل قرار می دهید) اصلا نگران نباشید.

ما در هالند پلاست به دلیل اینکه از بهترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا بهره مند هستیم قادر به تولید نایلون شیرینگ شل دلستر، آبمیوه پاکتی، دوغ و … در هر سایز و ضخامت هستیم.

خرید فیلم شیرینگ حرارتی شل آبمیوه

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده رول شیرینگ در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری های خود ارائه می دهد.

خرید نایلون شیرینگ پک برای شیرنگ کردن شل شیر پاکتی، دلستر، دوغ، نوشابه و … در غالب موارد به صورت عمده انجام میشه. خرید عمده رول شیرینگ باعث می ‌شه که قیمت این محصول در حین خرید مناسب تر اعلام شود.

چاپ رول شیرینگ

در مجموعه کارخانجات هالند پلاست چاپ شیرینگ  بسته بندی و نایلون شیرینگ شل آبمیوه پاکتی با به روزترین ماشین آلات و به دو صورت فلکسو و هلیو به صورت 1 تا 6 رنگ و 1 تا 8 رنگ FULL HD  انجام می شود.

قیمت رول شیرینگ حرارتی بسته بندی شل آبمیوه

عوامل زیادی قیمت فیلم شیرینگ رنگی و حرارتی را می تواند بالا و پایین کند. اما در کل میشه اینجور گفت که مهمترین آیتم تعیین کننده قیمت رول شیرینک پک، قیمت مواد اولیه پتروشیمی هست.

برای دریافت قیمت روز با کارشناسان بخش فروش و مشاوره ما از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول و پر تکرار

1- حداقل سفارش نایلون شیرینگ چقدر هست؟ بستگی به جنس و چاپ دارد، ولی از 50 کیلوگرم کمتر جنسی به فروش نمی رسد، به دلیل هزینه انبار داری و باربری کالای تولید شده و ریسک نوسان قیمت.

2-آیا امکان گفتگوی حضوری در دفتر وجود دارد؟ بله با هماهنگی با تیم فروش

3- آیا نایلون های شیرینگ تولید هالند پلاست قابلیت چاپ دارند؟ بله، قابلیت چاپ تا ۶ رنگ بر روی نایلون ‌های شیرینگ وجود دارد.

4- کیفیت محصول تولیدی چگونه است؟ تولید با مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد. مگر بنا به درخواست مشتری درجه دو و درجه سه با مواد اولیه ضایعاتی تولید شود.

خرید اینترنتی نایلون شیرینگ، قیمت هر کیلو نایلون شیرینگ، تولید کننده نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ پک، پلاستیک شیرینگ مشهد، نایلون شیرینگ چیست، خرید نایلون شیرینگ، انواع نایلون شیرینگ، فروش نایلون شیرینگ حرارتی، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، رول شیرینگ حرارتی، قیمت رول شیرینگ حرارتی، فروش رول شیرینگ تهران، شیرینگ حرارتی بسته بندی، فروش رول شیرینگ اصفهان، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، شیرینگ حرارتی بسته بندی، پلاستیک شیرینگ حرارتی، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، طرز استفاده از پلاستیک حرارتی، پلاستیک بسته بندی شیرینگ حرارتی، خرید پلاستیک شیرینگ حرارتی، پلاستیک شیرینگ حرارتی اصفهان، پلاستیک حرارتی ضخیم، قیمت پلاستیک حرارتی، تولید کننده نایلون شیرینگ در مشهد، تولید نایلون شیرینگ، نایلون شیرینگ حرارتی، تولید کننده نایلون شیرینگ در تبریز، شرکت های تولید کننده نایلون شیرینگ، تولید کنندگان نایلون شیرینگ

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *