ارتباط با ما 0915-2100-901

نوار خطر گاز

زمان مطالعه: 3 دقیقه نوار هشدار نوارهایی هستند که در نواحی با خطر نصب می شوند. این نوارها با علائم و رنگ های خود نشانه وجود خطر هستند. یکی از انواع این نوار هشدار ها، نوار خطر گاز است. برای خرید و استعلام قیمت نوار خطر گاز از هالند پلاست که بزرگترین تولید کننده نوار خطر در کشور است ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نوار هشدار نوارهایی هستند که در نواحی با خطر نصب می شوند. این نوارها با علائم و رنگ های خود نشانه وجود خطر هستند. یکی از انواع این نوار هشدار ها، نوار خطر گاز است. برای خرید و استعلام قیمت نوار خطر گاز از هالند پلاست که بزرگترین تولید کننده نوار خطر در کشور است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوار خطر لوله گاز چیست؟

نوار خطر گاز، نوارهای پلاستیکی رنگی هستند که با نوشته ها و علایم اختصاری متفاوت به جهت متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک به کار می روند.

در مکان هایی که احتمال خطرات نشت گاز وجود دارد یا در جایی که کارگران مشغول کار ساخت و ساز و توسعه شبکه گاز رسانی هستند به کار می رود. 

انواع نوار خطر گاز استاندارد

انواع نوار هشدار

انواع مختلف نوار هشدار وجود دارد که هر یک با علائم و رنگ خود نشانه وجود یک خطر است. در زیر به تمام این انواع اشاره شده است:

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

نوار خطر لوله گاز چه رنگی است؟

قیمت نوار خطر گاز که به رنگ زرد است به صورت روزانه با توجه به مواردی تغییر می کند. جنس این محصولات پلاستیکی بر حسب مواد اولیه پلی اتیلنی است. مقاومت بالایی در برابر آب و نور خورشید داشته و شما می توانید در محیط های مختلف به راحتی از آن استفاده کنید.

تمام تولیدات نایلونی هالند پلاست را در لینک موجود مشاهده کنید و با یک کلیک به لیست تمام این تولیدات دسترسی پیدا کنید.

تولید کننده نوار خطر گاز با بهترین قیمت

تولید کننده انواع نوار خطر

خط تولید نوار خطر هالند پلاست با تولید نوار هشدار به کمک بروز ترین ماشین آلات و کادری مجرب در خدمت مشتری ها است. همچنین کیفیت تولید نیز به صورت تضمینی به مشتری ها ارائه می شود.

هیچ محدودیتی در تولید نوار خطر در مجموعه های ما وجود ندارد. تولید این محصول در ابعاد و ضخامت سفارشی، چاپ سفارشی و رنگبندی مورد نیاز ادارات مختلف صورت می پذیرد.

تولید کننده انواع نوار خطر استاندارد

قیمت نوار خطر گاز

قیمت نوار خطر گار استاندارد به قیمت مواد اولیه پتروشیمی و نوع طرح چاپی مشتریان بستگی دارد. از آنجایی که قیمت مواد اولیه دائما در حال نوسان است قیمت پلاستیک نوار خطر هم ثابت نیست.

برای دریافت مشاوره جهت خرید نوار خطر گاز و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

قیمت نوار خطر زرد استاندارد

درجه بندی کیفیت نوار هشدار

چون این محصول اهمیت استفاده ای ندارد که بخواهید برای آن هزینه مواد اولیه درجه 1 نو و باکیفیت را بدهید. پیشنهاد ما برای کاهش قیمت استفاده از مواد اولیه درجه 2 و 3 است تا هزینه تولید به صورت قابل توجه ای پایین بیاید.

خط تولید انواع نوار خطر چاپ دار

قیمت چاپ نوار خطر

یکی از مهم ترین موارد برای این نایلون، چاپ متن و تصاویر گوناگون برای انتقال هشدار برای عموم مردم است. پس با توجه به نیاز خود باید متن چاپی را مشخص کنید.

چاپ و تولید انواع نوار خطر برق، گاز، آب و فاضلاب و … با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در هالند پلاست ممکن است.

به طور کلی، چاپ نایلون به دو صورت برای نوار هشدار زرد انجام می شود که عبارتند از:

  1. چاپ آماده: این نوع چاپ، چاپ های معمول برای نوار هشدار مانند نوار هشدار برق گرفتی یا ساختمان و… است.
  2. چاپ اختصاصی: در این مورد متن چاپی باید توسط خود مشتری مشخص شود.

سوالات متداول

1- نوار خطر چیست؟ نوارهای پلاستیکی رنگی هستند که با نوشته ها و علایم اختصاری متفاوت به جهت متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک به کار می روند.

2- قیمت نوار خطر چگونه محاسبه می شود؟ بر اساس متر یا کیلو؟ قیمتها بر اساس کیلو محاسبه می شود.

3- آیا امکان چاپ هم وجود دارد؟ بله به صورت چاپ آماده و چاپ اختصاصی

2 نظر ارسال شده

  • در راستای گسترش خط لوله گاز روستایی خریدار تعداد 150 رول 200 متری نوار زرد اخطار 40سانتی متری هستیم در صورت آمادگی قیمت را اعلام بفرمایید.

    • سلام وقت بخیر سال نو مبارک. لطفا برای ثبت سفارش و اطلاع از نحوه همکاری و قیمت ها با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره های تماس همکاران در تمام صفحات سایت موجوده ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *