ارتباط با ما 0915-2100-901

نوار خطر فضای سبز

زمان مطالعه: 3 دقیقه نوار خطر فضای سبز همانطور که از نام این نوار خطر پیدا است بیشتر برای ایمن سازی محیط زیست و تمام مناطقی که تحت پوشش اداره محیط زیست است استفاده می گردد. این نایلون ها در هالند پلاست با بهترین کیفیت تولید می شود. در این صفحه همراه شما هستیم تا نکاتی در رابطه با ...

3 دقیقه
3 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

نوار خطر فضای سبز همانطور که از نام این نوار خطر پیدا است بیشتر برای ایمن سازی محیط زیست و تمام مناطقی که تحت پوشش اداره محیط زیست است استفاده می گردد. این نایلون ها در هالند پلاست با بهترین کیفیت تولید می شود. در این صفحه همراه شما هستیم تا نکاتی در رابطه با ویژگی ها، نحوه ثبت سفارش خرید، چاپ و قیمت نایلون نوار خطر فضای سبز یا محیط زیست بیان کنیم. توصیه می کنم تا انتهای این صفحه ما را همراهی کنید.

نایلون نوار خطر فضای سبز چیست؟

همانطور که در بالا هم به این نکته اشاره شد از این نوار خطر ها برای تمام اماکن وابسته به شهرداری و محیط سبز استفاده می شود.

در اغلب موارد جهت جلوگیری از تردد و نگهداری بهینه محیط و فضای سبز قبل از شکل گیری گیاهان و یا فضا سازی پارک ها استفاده می شود.

همچنین در نقاطی از میادین و پارک ها که تازه نهال کاری و سبزه کاری شده اند از این نوار ها استفاده می شود. به نوار خطر فضای سبز، نوار خطر محیط زیست، نوار حریم بندی فضای سبز شهری و نوار خطر پارک هم می گویند. رنگ این نوار خطر به رنگ سبز و بر گرفته از خود محیط زیست و سبزی طبیعت است.

ابعاد قابل تولید نوار خطر فضای سبز در هالند پلاست

تولید نوار خطر فضای سبز در هالند پلاست با متراژ متفاوت از 50 تا 300 متر قابل صورت می گیرد. عرض نوار خطر محیط زیست نیز قابل تغییر بوده و تا هر مقداری که مدنظر مشتری باشد تولید می شود.

در کل باید این نکته ذکر شود که نوار اخطار محیط زیست در هالند پلاست با تمام ابعاد سفارشی از نظر سایز و ضخامت تولید می شود. اگر سایز و ابعاد خاصی مد نظرتان است کافیست به کارشناسان ما ارجاع دهید.

جنس نوار هشدار محیط زیست

جنس نوار اخطار محیط زیست از نایلون بوده که با مواد اولیه پلی اتیلنی تولید می شود. تولید در هالند پلاست با مواد اولیه درجه یک صورت می گیرد.

اما در صورت نیاز و درخواست مشتری می توان از مواد درجه 2 و 3 عملیات تولید نوار هشدار فضای سبز را انجام داد. مواد درجه 2 و 3 تاثیری در کیفیت نوار هشدار ندارد فقط از نظر رنگ کمی کدرتر بوده و حالت دون دون دارد.

رنگبندی و چاپ نوار اخطار محیط زیست

رنگ این نوار خطر به رنگ سبز است الهام گرفته شده از محیط زیست. اغلب با یک رنگ چاپ و درج عبارت لطفا وارد فضای سبز نشوید تولید می شود. یکی از مهم ترین موارد در کیفیت رنگ بندی، رنگ پاشی 100% و سراسری است. لذا کیفیت چاپ، رنگ پاشی و تولید به صورت تضمینی باید ارائه شود.

در هالند پلاست با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاههای چاپ از 1 تا 10 رنگ full hd عملیات چاپ نوار خطر فضای سبز انجام می شود. اما اصولا برای انواع نوار هشدار در بیشتر موارد از چاپ تک رنگ استفاده می شود.

قیمت نوار هشدار فضای سبز

قیمت نایلون نوار خطر محیط زیست به عوامل مختلفی از جمله قیمت مواد اولیه پتروشیمی و میزان سفارش بستگی دارد. همان طور که در بالا هم ذکر شد این محصول با مواد اولیه پلی اتیلنی (نایلونی) تولید می شود. مواد اولیه پتروشیمی با توجه به قیمت دلار هر روزه در حال نوسان است لذا قیمت نوار هشدار هم مرتب تغییر می کند.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون نوار خطر فضای سبز و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- رنگ نوار اخطار فضای سبز چه رنگی است؟ رنگ این نوار خطر به رنگ سبز و بر گرفته از خود محیط زیست و سبزی طبیعت است.

2- نوار خطر چیست؟ نوارهای پلاستیکی رنگی هستند که با نوشته ها و علایم اختصاری متفاوت به جهت متمایز نمودن مناطق خاص و یا ممانعت از ورود افراد متفرقه به ناحیه های خطرناک به کار می روند.

3- قیمت نوار خطر چگونه محاسبه می شود؟ بر اساس متر یا کیلو؟ قیمتها بر اساس کیلو محاسبه می شود.

4- آیا امکان چاپ هم وجود دارد؟ بله به صورت چاپ آماده و چاپ اختصاصی

3 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *