ارتباط با ما 0915-2100-901

رول شیرینگ آب معدنی

زمان مطالعه: 5 دقیقه  رول شیرینگ آب معدنی یکی دیگه از تولیدات شرکت هالند پلاست هست که مشتری های زیادی متقاضی خرید اون از شرکت ما هستند. به دلیل اینکه محصول تولیدی ما هم از کیفیت و جنس خوبی برخورداره و هم کیفیت چاپ بسیار بالایی داره که تاثیر بسزایی در راندمان فروشش خواهد داشت. اگر اطلاعات زیادی در ...

تولید کننده نایلون شیرینگ آب معدنی
5 دقیقه
6 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

 رول شیرینگ آب معدنی یکی دیگه از تولیدات شرکت هالند پلاست هست که مشتری های زیادی متقاضی خرید اون از شرکت ما هستند. به دلیل اینکه محصول تولیدی ما هم از کیفیت و جنس خوبی برخورداره و هم کیفیت چاپ بسیار بالایی داره که تاثیر بسزایی در راندمان فروشش خواهد داشت.

اگر اطلاعات زیادی در زمینه رول شیرینگ آب معدنی ندارید در این صفحه از وبسایت هالند پلاست به شرح و معرفی کامل این محصول خواهم پرداخت.

رسالت مهم من و همکارانم در گروه کارخانجات هالند پلاست علاوه تولید جنسی با کیفیت، ارتقاء سطح دانش مشتریانمان هست تا انتخاب بهتری داشته و با آگاهی کامل اقدام به ثبت سفارش نمایند.

معرفی رول شیرینگ آب معدنی

رول شیرینگ آب معدنی از انواع تولیدات هالند پلاست در دسته بزرگ شیرینگ هست. این محصول از ترکیب مواد اولیه  LDPE و LLDPE، با فرمولاسیون ویژه تولید می شود.

به این صورت که مشاورین ما با توجه به نیازی که مشتری دارد و نوع و نحوه بسته بندی، فرمولی برای تولید رول شیرینگ به شما ارائه می دهند که محصول شما به خوبی بسته بندی شود. همچنین دارای بهترین خواص مکانیکی و ظاهری نیز باشد.

انواع رول شیرینگ آب معدنی

مهمترین نکته ای که در مورد بسته بندی آب معدنی به روش شیرینگ پک باید بدونین اینه که انواع مختلف شیرینگ کردن بطری آب معدنی وجود دارد.

به این معنی که آیا خود بطری قراره شیرینگ بشه یا تعدادی بطری  رو در یک شل یا پالت قراره کنار همدیگه بسته بندی کنیم. (برای سهولت در حمل و نقل و جابجایی اش تا رسیدن به محل فروش و توزیع در فروشگاه ها و…)

پس با توجه به این میشه گفت انواع رول شیرینگ بسته بندی آب معدنی وجود داره شامل:

  1. نایلون شیرینگ برای بسته بندی شل های آب معدنی در کنار یکدیگر
  2. سلفون شیرینگ برای شیرینگ کردن بدنه بطری (نوعی سلفون شیرینگ به نام لیبل شیرینگ pvc)

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

1- نایلون شیرینگ بسته بندی آب معدنی

نایلون شیرینگ نوعی پلاستیک هست که با حرارت به دور یک شل 6 تایی آب معدنی جمع می شود و باعث حمل نقل راحت تر و محافظت از محصول می شود.

یکی از بهترین روش های بسته بندی باکس های شش تایی آب معدنی همین روش شیرینگ حرارتی آنهاست که باعث بسته بندی آن ها شده و در حمل و جابجایی راحت آنها و همچنین محافظت آنها از آلودگی و ضربه بسیار موثر است.

2- سلفون شیرینگ بدنه بطری آب معدنی

سلفون شیرینگ در واقع نوعی سلفون از جنس پی وی سی است. از دسته سلفون شیرینگ های حرارتی است که با یک چاپ زیبا و با کیفیت تاثیری زیاد در برند شدن محصول می تواند داشته باشد.

لیبل های حرارتی به صورت چاپ دار برای درج اطلاعات و برند محصول در ابعاد مورد نظر تولید شده و سپس با قرار گرفتن در برابر حرارت باعث جمع شدن آن به دور بطری و پک شدن محصول یا هر نوع ظرف دیگری می شود.

نحوه شیرینگ پک آب معدنی با نایلون شیرینگ

در صنایع و کارخانه ها که بسته بندی در ابعاد بزرگ و تعداد بالا انجام می شه از دستگاه های خاصی برای بسته بندی با شیرینگ استفاده می کنند.

نحوه عملکرد این دستگاه به این صورته که با استفاده از یک نقاله، محصول به داخل کوره دستگاه هدایت می شه و سپس داخل کوره، به نایلون شیرینگ حرارت داده می شه تا به اندازه قابل قبولی نرم بشه که اونو دور محصول بتوان کشید.

بعد از اینکه نایلون دور محصول کشیده شد با استفاده از یک فن خنک کننده به بسته بندی هوا می دمند تا خشک بشه و کاملا منقبض شود و دور محصول قرار بگیره. به این ترتیب پک های آب معدنی بسته بندی شده و آماده ارسال به بازار می شوند.

فواید بسته بندی محصولات با نایلون شیرینگ

شرینگ کردن محصولات دارای ویژگی های زیادیه. برخی از اونها رو براتون لیست کردم که شامل:

  1. شیرینگ باعث میشه محصولات در یک چیدمان و بسته بندی سفت و محکم قرار بگیرن که از بروز خطرات احتمالی در حین حمل و نقل اونها جلوگیری می کنه.
  2. نایلون شیرینگ از ورود گرد و خاک، رطوبت و سایر عوامل خارجی به درون بسته بندی جلوگیری می کنه.
  3. شیرینگ باعث ایجاد ظاهر مرتب، شیک و جذاب در بسته بندی می شه.
  4. پلاستیک شیرینگ قابلیت چاپ داره و به کمک اون می توان تبلیغ و لوگو و آدرس تولید کننده رو، روی اون چاپ کرد.
  5. وزن بسیار کم نایلون های شیرینگ باعث می شه تا بر روی وزن نهایی پک تاثیر چندانی نداشته باشه.
  6. از لحاظ صرفه اقتصادی بسیار به صرفه هست.

چاپ نایلون شیرینگ آب معدنی

یکی از مهم ترین موارد در بازده و افزایش فروش یک محصول بسته بندی شده، جذابیت آن پشت ویترین فروشگاه است. در گروه کارخانجات هالند پلاست چاپ رول شیرینگ آب معدنی به کمک فناوری چاپ فلکسو و یا چاپ دیجیتال انجام می گیرد. برای سفارش چاپ و طراحی هم می توانید با کارشناسان ما در بخش تماس با ما و واحد فروش و مشاوره تماس بگیرید.

تولید کننده رول شیرینگ، خرید و فروش انواع فیلم شیرنگ

هالند پلاست بزرگترین تولید کننده رول شیرینگ در کشور است که تمام محصولات خود را با تضمین کیفیت و چاپ به مشتری های خود ارائه می دهد.

امکان خرید عمده فیلم شیرینگ در هالند فراهم است که حتی می توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی نایلون شیرینگ کنید.

قطعا فروش عمده رول شیرینگ کمک به خریدار خواهد کرد که نسبت به خرید جزئی از تخفیف بیشتری برخوردار شود.

هزینه تولید و چاپ

قیمت تولید رول شیرینگ به صورت مستقیم به مشخصات نمونه مورد نیاز شما و قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد. همچنین اگر چاپ هم داشته باشید هزینه طراحی، ساخت کلیشه، تعداد رنگ به کار رفته در طرح و نوع دستگاه چاپ در قیمت نهایی شیرینگ اثر گذار است.

برای دریافت قیمت دقیق تولید و زمان تحویل بار و مشاوره درباره خرید رول شیرینگ آب معدنی و استعلام قیمت، با کارشناسان هالند پلاست در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- رول شیرینگ آب معدنی چیه؟ رول شیرینگ آب معدنی از انواع تولیدات هالند پلاست در خانواده بزرگ شیرینگ هست. این محصول از ترکیب مواد اولیه  LDPE و LLDPE ، با فرمولاسیون ویژه تولید می شود.  که نوعی پلاستیک حرارتی محسوب می شه جنس بسیار خشک و محکمی دارد. زمانی که به دور بطری ها جمع می‌شه، شل رو از عواملی مثل رطوبت، هوا، آلودگی و … محافظت می کنه.

2- آیا نایلون های شیرینگ تولید هالند پلاست قابلیت چاپ دارند؟ بله، قابلیت چاپ تا ۶ رنگ بر روی نایلون ‌های شیرینگ وجود دارد.

3- انواع رول شیرینگ آب معدنی را نام ببرید؟ نایلون شیرینگ برای بسته بندی شل های آب معدنی و سلفون شیرینگ برای شیرینگ بدنه بطری

4-  هزینه هر کیلو چند است؟ حداقل سفارش چقدر است؟ قیمت بخاطر نوسانات بازار مرتبا تغییر می کند. حداقل سفارش بستگی به تعداد رنگ چاپ دارد. 

رول شیرینگ اب معدنی، قیمت نایلون شیرینگ حرارتی، شیرینگ حرارتی بسته بندی، سلفون حرارتی چیست، شیرینگ حرارتی بسته بندی، فروش نایلون شیرینگ حرارتی، فروش رول شیرینگ تهران، رول شیرینگ خرید، فروش رول شیرینگ اصفهان، رول شیرینگ pvc، قیمت رول شیرینگ حرارتی، سلفون شیرینگ حرارتی، فروش شیرینگ حرارتی، خرید رول شیرینگ، فروش شیرینگ pvc، رول شیرینگ حرارتی، شیرینگ حرارتی pvc، قیمت نایلون pvc، فروش شیرینگ حرارتی، خط تولید شیرینگ حرارتی، انواع شیرینگ، تولید فیلم شیرینگ پی وی سی، فروش رول شیرینگ PVC، سلفون شیرینگ حرارتی، قیمت رول شیرینگ، رول سلفون حرارتی، پلاستیک حرارتی چیست، رول شیرینگ، رول شیرینگ پی وی سی، قیمت رول شیرینگ حرارتی، لیبل بطری آب معدنی، طراحی لیبل بطری، خرید لیبل بطری، طراحی لیبل آب معدنی، تولید لیبل بطری، چاپ لیبل بطری، برچسب بطری آب معدنی، خرید برچسب بطری آب معدنی، چاپ برچسب بطری آب معدنی، چاپ لیبل نایلونی، قیمت برچسب بطری، قیمت چاپ لیبل آب معدنی، چاپ لیبل آب معدنی مشهد، چاپ برچسب آب معدنی، تولید لیبل پشت چسب دار، انواع لیبل پشت چسب دار، چاپ لیبل پشت چسب دار، فروش لیبل پشت چسب دار، قیمت چاپ لیبل روی بطری، لیبل بطری و پت، طراحی لیبل آب معدنی

6 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *