ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت انواع فیلم پلی اتیلن

زمان مطالعه: 5 دقیقه گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع فیلم پلی اتیلن بدون محدودیت در سایز، ابعاد و ضخامت در کشور است. انواع فیلم پلی اتیلن شامل پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین است که بنا به درخواست مشتری می توان در انواع تک لایه، دو لایه، سه لایه و پنج لایه آن را تولید نمود. ...

5 دقیقه
1 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

گروه کارخانجات هالند پلاست تولید کننده انواع فیلم پلی اتیلن بدون محدودیت در سایز، ابعاد و ضخامت در کشور است. انواع فیلم پلی اتیلن شامل پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین است که بنا به درخواست مشتری می توان در انواع تک لایه، دو لایه، سه لایه و پنج لایه آن را تولید نمود. در ادامه همراه ما باشید تا به طور کامل با این محصول و انواع آن آشنا شوید.

فیلم پلی اتیلن چیست؟

از پر کاربرد‌ ترین پلاستیک‌ در صنایع مختلف، پلی اتیلن است که از آن در صنعت بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی صنعتی، پوشش، کشاورزی و… استفاده زیادی می‌شود.

فیلم‌ یا رول پلی اتیلن به لایه نازکی از ماده گفته می‌شود که قابلیت انعطاف‌پذیری و پیوستگی دارد. ضخامت فیلم‌ها متغیر است و می‌تواند به صورت یک لایه یا چند لایه باشد.

انواع مختلفی از پلیمرها در صنعت وجود دارد. این پلیمرها شامل پلی اتیلن، پلی وینیل کلراید، پلی استایرن، پلی اتیلن ترفتالات، پلی آمید، پلی پروپیلن و … است.

فیلم پلی اتیلن معمولا برای صنایع بسته بندی استفاده می‌شود. این بسته بندی می‌تواند به دو گروه بسته بندی مواد غذایی و غیر غذایی تقسیم شود.

ظاهر زیبا و شفاف، عدم جذب رطوبت، حجم و وزن اندک، قابلیت چاپ و قیمت مناسب، هر روز بر اهمیت و کاربرد این فیلم ها در صنایع گوناگون افزوده است.

انواع فیلم پلی اتیلن

فیلم های پلی اتیلنی با توجه به فرآیند تولید و سنتز در انواع گوناگونی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  1. فیلم پلی اتیلن معمولی (PE)
  2. پلی اتیلن کلر دار (CPE)
  3. پلی اتیلن با تراکم و چگالی بالا (HDPE معروف به نایلکس)
  4. پلی اتیلن با چگالی و تراکم پایین (LDPE معروف به نایلون)
  5. پلی اتیلن کم تراکم خطی با چگالی پایین (LLDPE)
  6. پلی اتیلن با حداکثر چگالی و تراکم

هر کدام از این فیلم ها دارای کاربرد و ویژگی های گوناگونی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

ویژگی‌های فیلم پلی اتیلن

این نکته که ویژگی‌ فیلم پلی اتیلن چیست که باعث این کاربرد فراوان و گسترده در صنعت شده است را می توان این گونه بیان نمود:

این فیلم ها با ظاهر زیبا، مقاومت بالایی دارند. حجم کمی داشته که رطوبت را نیز جذب نمی‌ کند. می‌ توان با توجه به نیاز خود آن را در طرح و رنگ مختلف سفارش بدهید. علاوه بر تمام این ویژگی‌ ها، قیمت این فیلم بسیار مناسب است.

فیلم پلی اتیلن ویژگی های دیگری نیز دارد که عبارتند از:

  1. قابلیت چاپ طرح‌های مختلف
  2. قابلیت تولید با ضخامت متفاوت
  3. تولید به صورت یک یا چند لایه
  4. قابلیت رنگ‌پذیری و دوخت
  5. انعطاف و استحکام بالا در برابر سوراخ‌ شدگی
  6. تولید از عرض ۱۰ سانتی‌متر تا عرض ۱۰ متر با توجه به نیاز مشتری

انواع فیلم پلی اتیلن بر اساس روش تولید و کاربرد نهایی آن ها

  1. نایلون یا پلی اتیلن سبک: منظور از نایلون فیلم های دمشی بر پایه پلی اتیلن است که از ترکیب پلی اتیلن خطی و سبک تولید شده است. به دلیل فرآیند پذیری خوب و مقاومت ضربه ای و شیمیایی بالا و عایق الکتریکی بودن، نایلون بیشترین کاربرد را در تولید انواع بسته بندی مواد غذایی و غیر غذایی، پلاستیک کشاورزی، نایلون گلخانه و … دارد.
  2. نایلکس یا پلی تیلن سنگین: ۸۰ درصد‏ مواد تشکیل دهنده نایلکس، پلی اتیلن سنگین است. نایلکس نسبت به نایلون از شفافیت کمتر و شکنندگی بالاتری برخوردار است. این نوع پلیمر به دلیل تعداد در کیلوگرم بیشتر و همین طور مواد افزودنی کمتر، تقاضای بالایی دارد. بیشترین کاربرد نایلکس در تولید کیسه زباله، کیسه فریزر، دستکش یکبار مصرف، سفره یکبار مصرف و … است.
  3. نایلون حبابدار: یا اصطلاحا نایلون ضربه گیر، در 3 مدل دو لایه، سه لایه و پنج لایه تولید می شود. نایلون حبابدار با حفظ شفافیت و استحکام، به علت دارا بودن حباب های هوا قدرت ضربه پذیری خوبی دارد و محصولات داخل خود را در مقابل ضربات و خراش و آسیب های فیزیکی حین جابجایی محافظت می کند.
  4. نایلون استرچ پالت: یکی از انواع محصولات پلیمری است و به صورت رول و فیلم در ماشین استرچ کش قرار می گیرد. دارای ویژگی هایی همچون کشش، چسبندگی و شفافیت است. برای بسته بندی محصولاتی که روی پالت قرار می گیرند استفاده می شود.
  5. نایلون شیرینگ: یکی از محصولات بر پایه پلی اتیلن است. بیشترین کاربرد در صنایع بسته بندی، برای وکیوم کردن محصولات است. تفاوت آن با نایلون استرچ در این است که به نایلون استرچ حرارتی دمیده نمی ‌شود و ضخامت کمتر و شفافیت بیشتری نسبت به نایلون شیرینگ دارد.

تفاوت فیلم پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن سنگین

پلی اتیلن سبک با عنوان نایلون در بین مردم شناخته می شود اما پلی اتیلن سنگین با عنوان نایلکس شناخته شده است. هر کدام از این دو، ویژگی های خاص و متمایز خود را دارد که در ادامه ذکر می شود:

پلی اتیلن سبک دارای جنس نرم و مات است. خاصیت کشسانی و مقاومت کمتر نسبت به پلی اتیلن سنگین دارد. از چاپ پذیری بهتری برخوردار است به علت ظاهر مات. با لمس نایلون سر و صدای کمی تولید می شود.

پلی اتیلن سنگین یا نایلکس دارای جنس خشک و براق است. خاصیت کشسانی و مقاومت بسیار بالایی دارد، سر و صدای بالایی با لمس آن تولید می شود. قیمت مناسب تری نسبت به نایلون دارد.

تولید پلی اتیلن در تمام ابعاد و ضخامت ها

در هالند پلاست هیچ محدودیتی از نظر تولید محصولات پلی اتیلنی وجود ندارد. مشتری می تواند با توجه به نیازی که دارد در ابعاد و ضخامت مورد نیاز خود به صورت رولی، برش خورده یا دوخت خرده و پاکت شده بسته بندی مورد نظر خود را تحویل بگیرد.

اگر با توجه به نیازی که از بسته بندی و وزن آن دارید نمی دانید باید از چه ابعاد و ضخامتی استفاده کنید تنها کافیست از کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را دریافت کنید.

طراحی و چاپ انواع فیلم پلیمری در هالند پلاست

رول های پلی اتیلنی برای انواع بسته بندی های معمولی و پاکتی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین برای معرفی محصول و ارائه آن به بازار فروش نیاز هست که از یک چاپ و طراحی زیبا و جذاب بهره برد. در هالند پلاست تمام خدمات چاپی اعم از طراحی لوگو، ساخت کلیشه و … انجام می شود.

چاپ و تولید در مجموعه کارخانجات هالند پلاست با استفاده از به روز ترین ماشین آلات انجام می شود. انواع روش های چاپ عبارتند از چاپ فلکسو (استک و سیلندر مرکز) و چاپ هلیوگراور

روش چاپ هلیو تنها برای فیلم های پلی پروپیلنی کاربرد داشته و برای فیلم های پلی اتیلنی مورد استفاده قرار نمی گیرد. لذا برای فیلم های پلی اتیلنی تنها از چاپ فلکسو استفاده می شود. در صورت لمینت با لایه های سلفونی امکان چاپ با دستگاه هلیو وجود دارد.

خرید و قیمت فیلم پلی اتیلن

قیمت به صورت مستقیم به قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی و مشخصات محصول و میزان سفارش مشتری بستگی دارد. لذا برای دریافت قیمت دقیق تولید محصول مورد نظر خود، تنها کافیست با مشاوران فروش ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است از آنجایی که کاربرد پلی اتیلن تنها برای بسته بندی مواد غذایی و خوراکی نیست، لذا برای بسیاری از کاربرد ها می توان از مواد اولیه درجه ۲ و ۳ استفاده کرد که در نهایت باعث کاهش قیمت تولید خواهد شد.

سوالات متداول و پر تکرار

1- انواع فیلم پلی اتیلن بر اساس نوع تولید را نام ببرید؟ فیلم پلی اتیلن معمولی، پلی اتیلن کلردار، پلی اتیلن سنگین، پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن با تراکم خطی و چگالی پایین، پلی اتیلن با چگالی و تراکم بالا

2- طراحی و چاپ فیلم های پلیمری در هالند پلاست چگونه انجام می شود؟ در هالند پلاست بر روی فیلم های پلی پروپیلنی به روش هلیو و برای فیلم های پلی اتیلنی به روش فلکسو تا 6 رنگ چاپ انجام می شود.

3- قیمت فیلم های پلی اتیلنی به چه عواملی بستگی دارد؟ به مواردی همچون قیمت مواد اولیه، میزان سفارش، نوع تحویل به صورت رول یا پاکت شده، نوع چاپ و تعدا رنگ بکار رفته در طرح و … بستگی دارد. برای اطلاعات بیشتر با شماره 09152100901 تماس بگیرید.

1 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *