ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش سلفون رومیزی رستورانی

زمان مطالعه: 4 دقیقه شاید شما هم وقتی به رستوران رفتید متوجه رومیزی های یکبار مصرفی که روی میزها پهن است شده اید. ممکن است براتون سوال شده باشد که چطور می توان این رومیزی ها را تهیه کرد؟ اگر قصد خرید سلفون ضخیم رومیزی را دارید برا دانستن قیمت و نحوه تولید و فروش این محصول با من ...

4 دقیقه
14 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

شاید شما هم وقتی به رستوران رفتید متوجه رومیزی های یکبار مصرفی که روی میزها پهن است شده اید. ممکن است براتون سوال شده باشد که چطور می توان این رومیزی ها را تهیه کرد؟ اگر قصد خرید سلفون ضخیم رومیزی را دارید برا دانستن قیمت و نحوه تولید و فروش این محصول با من در هالند پلاست همراه شوید.

سلفون ضخیم رومیزی چیه؟

این سلفون ها، از دسته سلفون های ضخیم هستند و مقاوم در برابر حرارت، خش و کشیده شدن. نصب بسیار آسانی دارند و نسبت به استحکام و کارایی که دارند بسیار ارزان هم هستند.

از این سلفون ها برای تمیز بودن میز رستوران ها، فست فود ها و اغذیه فروشی ها استفاده می شود و پس از هر بار سرویس دهی به مشتریان، یکی از صفحات آن برداشته می شود. 

سلفون ضخیم رومیزی

سلفون رومیزی کمک می کند تا میز به خصوص میزهای چوبی آسیب ندیده و از صدمات احتمالی پیشگیری به عمل آید و هیچ گونه خط و خشی بر روی میزها نیفتد. همچنین باعث براق نمایان شدن میزها می شوند.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

علاوه بر این وجود سلفون روی میز باعث می شود که نظافت روی آن خیلی راحت انجام گیرد. رومیزی سلفونی ضخیم از مواد اولیه پلی پروپیلن تولید شده است. می خواهید بدانید سلفون چیست و چه محصولاتی با سلفون تولید می شوند بر روی لینک کلیک کنید.

تولید سلفون رومیزی

کاربرد های سلفون

کاربرد های فیلم سلفون بسیار متنوع و زیاد است که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

  1. سلفون رومیزی شفاف جهت مصارف منازل، تالار و رستورانها
  2. بسته بندی مواد غذایی
  3. جلد کتابی و …
  4. کاربرد های آزمایشگاهی
  5. بسته بندی لوازم صنعتی
رول سلفون رومیزی

رومیزی ضخیم طلقی چیست؟

سلفون یکی از تولیدات مهم گروه کارخانجات هالند پلاست است که کاربرد های زیادی در سطح خانگی و صنایع دارد. سلفون ضخیم کاربرد های زیادی دارد و در صنایع مختلفی از آن استفاده می شود.

این نوع از سلفون به واسطه ضخامت و مقاومت بالایی که دارد بیشتر جهت بسته بندی برای مواردی که باید وزن های سنگینی را تحمل کنند استفاده می شود.

یکی از استفاده های عمده سلفون ضخیم برای روکش کردن میزها بعنوان سفره رو میزی است. سلفون ضخیم رومیزی در برابر حرارت، خش و کشیده شدن مقاوم هستند.

سلفون حرارتی رومیزی

تولید

گروه کارخانجات هالند پلاست قادر به تولید سلفون در ابعاد مختلف با ضخامت یک لایه تا چند لایه شفاف و همچنین رنگی است.

برای ثبت سفارش تولید و اطلاع از شرایط فروش سلفون رستورانی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سلفون رومیزی بغل باز

قیمت سلفون ضخیم رومیزی

قیمت کاور شفاف رومیزی بستگی به قیمت ماده اولیه آن، ابعاد تولیدی و ضخامت دارد. با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه در بازار مرتب در حال تغییر است. لذا قیمت سلفون رومیزی هم با توجه به قیمت روز مواد مرتبا تغییر می کند.

از طرفی بهتر است بدانید، هرچه تیراژ سفارش رومیزی سلفونی ضخیم در تعداد بالاتری باشد از کاهش قیمت بیشتری برخوردار خواهید بود.

برای خرید و استعلام قیمت سلفون با کارشناسان فروش شرکت هالند پلاست تماس بگیرید.

فروش سلفون رومیزی

خرید سلفون ضخیم رومیزی

گروه کارخانجات هالند پلاست امکان خرید و ثبت سفارش به صورت اینترنتی را هم علاوه بر خرید حضوری و تلفنی فراهم کرده است. کافیست با مراجعه به صفحه تماس با ما و تماس با مشاوران ما با انتخاب محصول مورد نظر خود و ثبت سفارش اقدام به خرید نمایید.

سوالات متداول

1- امکان تولید در چه ابعادی از سلفون رومیزی وجود دارد؟ این نوع سلفون را معمولا در همان سایز استاندارد میزهای رستورانی سفارش می دهند. اما در تمام ابعاد مدنظر مشتری امکان تولید وجود دارد.

2- در هر کیلو از این محصول چند عدد وجود دارد؟ به دلیل اینکه ضخامت و ابعاد مورد سفارش مشتری ها متفاوت است لذا تعداد در کیلو چندان مشخص نیست و با توجه به ضخامت و سایز فرق خواهد کرد.

3- نحوه ثبت سفارش پلاستیک ضخیم رومیزی چگونه است؟ بهترین روش، تماس با تیم فروش ما است. روش‌های دیگری مانند پیام در ایمیل وجود دارد که بدلیل حجم بالا ممکن است دیر پاسخ داده شود.

سلفون روی میز، قیمت نایلون ضخیم رومیزی، نایلون رومیزی ضخیم، نایلون ضخیم رومیزی، رومیزی سلفونی ضخیم، سلفون رومیزی ضخیم، نایلون شفاف رومیزی، خرید سلفون ضخیم رومیزی، پلاستیک ضخیم رومیزی، قیمت نایلون رومیزی، رومیزی نایلونی ضخیم، قیمت کاور شفاف رومیزی، پلاستیک ضخیم روی میز، نایلون ضخیم شفاف، قیمت رومیزی ژله ای

14 نظر ارسال شده

  • درود بر شما، برای طول میز های بلند هم میتونید تولید کنید؟
    بعد این که امکانش هست ما لوگوی مجموعه مون رو هر چند سانتی روی سلفون داشته باشیم؟
    الیاسری هستم از مشهد

    • درود بر شما بزرگوار
      بله ما محدودیتی در زمینه تولید هر ابعاد و ضخامتی نداریم. امکان چاپ با کیفیت هم در مجموعه های فراهم هست. با ما تماس بگیرید اطلاعات تماس در صفحات سایت موجود است.

  • سلام خسته نباشین جناب. کریم پور هستم من به تازگی رستوران زدم الان برای رو میزهام احتیاج به این رومیزی شفاف ها دارم. ی توضیح میدین اینا جنس شون چیه و چطور میتونم از شما خرید کنم؟ آیا باید حتما حضوری بیایم؟ امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی هم هست؟ بنده اهوازم

    • سلام ممنونم از شما جناب کریم پور
      لطف کنید تماس بگیرید تا کاملا توضیح بدم هم در مورد جنس و کیفیت محصول هم درباره ثبت سفارش و …
      نیاز به مراجعه حضوری نیس مگر اینکه خودتون تمایل داشته باشید.
      در غیر اینصورت با شماره های موجود در سایت تماس بگیرین همکارانم در خدمتتون هستن.

  • عرض سلام خدمت کارشناسان مجموعه هالند پلاست
    بنده محبی هستم از مجموعه رستوران حاج حسن شاندیز
    ما برای تهیه سلفون رومیزی مورد نیاز مجموعه مان به یک تولید کننده نیاز داریم که بتواند هر سه ماه سلفونی که مد نظر ما است را تولید کنید. اگر مقدور هست شرایط همکاری رو بفرمایید.

    • سلام و ادب جناب محبی
      برای ما امکان تامین نیاز شما وجود داره. لطفا برای ثبت سفارش تماس بگیرید با کار شناسان واحد فروش. شماره ها داخل در همه صفحه ها نوشته شده

    • درود دوست عزیز
      بله میشه عرض رو زیاد کرد البته به شرط اینکه میزان سفارشتون بالا باشه

  • قیمت رومیزی های رستورانی چنده؟ من برای خونه می خوام. باید تعداد سفارش بدم یا کیلویی؟

    • سلام وقت بخیر
      برای خونه می خواین پس احتمالا میزان سفارش تون کم هس. ما میزان کم تولید نمیکنیم خانوم رحیمی عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *