ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و چاپ نایلون بسته بندی پودر لباسشویی

زمان مطالعه: 4 دقیقه پودر لباسشویی یکی از محصولاتی است که نیاز به بسته بندی نایلونی آن در کنار بسته بندی پاکتی و کارتنی آن به شدت احساس می شود. امروزه شرکت های صنعتی به دنبال بسته بندی محصولات خود با روش های جدید هستند. روش هایی که در آن بسته بندی استفاده شده، هم سهولت در استفاده داشته ...

4 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 4 دقیقه

پودر لباسشویی یکی از محصولاتی است که نیاز به بسته بندی نایلونی آن در کنار بسته بندی پاکتی و کارتنی آن به شدت احساس می شود. امروزه شرکت های صنعتی به دنبال بسته بندی محصولات خود با روش های جدید هستند. روش هایی که در آن بسته بندی استفاده شده، هم سهولت در استفاده داشته باشد، هم مقاومت کافی داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع این بسته بندی، ویژگی ها، خرید و فروش، تولید، قیمت و نحوه چاپ نایلون بسته بندی پودر لباسشویی همراه ما  باشید.

نایلون بسته بندی پودر لباسشویی

بسته بندی چیست؟

بسته بندی یک محافظ است که سلامت کالای شما را از تولید تا مصرف تضمین می کند. علاوه بر این اطلاعاتی که خریدار هنگام خرید نیاز دارد، روی آن درج می شود و در واقع پلی میان مصرف کننده و تولید کننده است.

یکی از انواع بسته بندی هایی که در این صنعت استفاده می شود، استفاده از نایلون بسته بندی است. در مواد غذایی های مختلفی از نایلون بسته بندی استفاده می شود.

جهت دریافت مشاوره با ما تماس بگیرین

09152100901

یک نایلون بسته بندی پودر چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1.  نفوذ ناپذیری نسبت به رطوبت و اکسیژن: مواد پودری در اثر تماس با اکسیژن، سریعا دچار اکسیداسیون می شوند و کیفیت خود را از دست می دهند. لذا پودرها نیازمند بسته بندی هایی هستند که مانع نفوذ اکسیژن و رطوبت به درون آن شده و تازگی آن ها را حفظ کند.
  2. دارا بودن قابلیت دوخت: اگر جنس بسته بندی قابلیت دوخت حرارتی خوبی نداشته باشد، ارزش استفاده جهت بسته بندی پودر را ندارد.
  3. خاصیت چاپ پذیری: بسته بندی فرآورده های پودری همانند بسته بندی سایر محصولات باید بتواند مشتری را به سمت خود جذب کند. یک بسته بندی خوب باید قابلیت چاپ و نگهداری جوهر را داشته باشد.

انواع بسته بندی های پودر

همان طور که در بالا هم اشاره شد بسته بندی اهمیت زیادی در فروش دارد. به همین دلیل صنعت بسته بندی پودر هم بسیار گسترده و پیشرفته است. حالا که با نکات مهم در بسته بندی مواد پودری آشنا شدیم می توانیم بسته بندی های پلاستیکی را به عنوان بهترین ماده جهت بسته بندی محصولات پودری معرفی نماییم.

همچنین باید گفت که اکثر مواد غذایی و یا محصولاتی که به صورت پودر مورد استفاده قرار می گیرد با محصولات پلیمری بسته بندی می شود. در زیر به بیان انواع لفاف بسته بندی پودر اشاره خواهیم نمود.

نایلون بسته بندی پودر شوینده

انواع لفاف بسته بندی پودر

  1. لفاف های نایلونی و سلفونی: بیشترین جنسی که برای بسته بندی پودر در تمام سوپر مارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی به کار می رود لفاف بسته بندی سلفونی است. نمونه شناخته شده آن بسته بندی های چیپس و پفک است.
  2. پاکت های بسته بندی: این نوع بسته بندی آسان مصرف ترین و در عین حال شکیل ترین نوع بسته بندی پودر است. یکی از مزایای اصلی پاکت بسته بندی پودر تنوع بسیار بالا همراه با ظاهر، مصرف و مقاومت بسیار بهتر نسبت به دیگر بسته بندی ها است.
انواع بسته بندی پودر لباسشویی

چاپ روی لفاف نایلونی پودر با بالاترین کیفیت

هالند پلاست تولید کننده انواع محصولات پلیمری دارای بینظیر ترین دستگاه های تولید نایلون، دستگاه های چاپ حرفه ای و دقیق پاکت سازی است. ما مفتخریم انواع سفارشات در زمینه تولید بسته بندی پودر جات، از جمله نایلون پودر لباسشویی و بسته بندی تایدهای شستشوی لباس را با بالاترین کیفیت تولید نماییم.

همچنین ما کیفیت تولید و چاپ نایلون پودر لباسشویی را به صورت تضمینی به مشتریان ارائه می دهیم و در زمینه طراحی نیز می توانیم مشتری را کمکتان کرده یا کل کار طراحی را به عهده بگیریم.

چاپ نایلون بسته بندی پودر از 1 تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست انجام می شود و بالاترین کیفیت انواع تصاویر و متون قابل چاپ است.

چاپ نایلون بسته بندی پودر لباسشویی

قیمت و خرید نایلون بسته بندی پودر

قیمت نایلون بسته بندی به طور مستقیم به قیمت روز مواد پتروشیمی، میزان سفارش، نوع چاپ و تعداد رنگ به کار رفته در طرح و خدمات دوخت و پاکت سازی بستگی دارد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی درباره خرید نایلون بسته بندی پودر لباسشویی و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار و متداول

1- قیمت نایلون بسته بندی پودر لباسشویی به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت نایلون بسته بندی به طور مستقیم به قیمت روز مواد پتروشیمی، میزان سفارش، نوع چاپ و تعداد رنگ به کار رفته در طرح و خدمات دوخت و پاکت سازی بستگی دارد.

2- نحوه خرید و ثبت سفارش نایلون بسته بندی پودر لباسشویی در شرکت هالند پلاست چگونه است؟ بهترین روش برای ثبت سفارش نایلون بسته بندی، تماس با کارشناسان تیم فروش است. روش های دیگری هم وجود دارد مثل پیام در واتساپ و ایمیل. که به دلیل حجم بالا ممکن است دیرتر پاسخ دهیم.

3- آیا در هالند پلاست امکان چاپ بر روی نایلون های بسته بندی پودر نیز وجود دارد؟ چاپ نایلون بسته بندی پودر از 1 تا 8 رنگ full hd در هالند پلاست انجام می شود و بالاترین کیفیت انواع تصاویر و متون قابل چاپ است.

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *