ارتباط با ما 0915-2100-901

تولید و فروش سلفون مبلی

زمان مطالعه: 3 دقیقه مبل یکی از محصولات چوبی است که جابجایی و انتقال آن باید با دقت بالایی صورت گیرد. مبلمان اگر به شکل صحیحی بسته بندی نشوند امکان دارد دچار خط و خش در قسمت چوبی و یا پارگی در قسمت پارچه ای شوند. بنابراین باید در حین جا به جایی ها چه از کارگاه تولیدی و ...

3 دقیقه
2 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 3 دقیقه

مبل یکی از محصولات چوبی است که جابجایی و انتقال آن باید با دقت بالایی صورت گیرد. مبلمان اگر به شکل صحیحی بسته بندی نشوند امکان دارد دچار خط و خش در قسمت چوبی و یا پارگی در قسمت پارچه ای شوند. بنابراین باید در حین جا به جایی ها چه از کارگاه تولیدی و چه هنگام اسباب کشی به شکل مطلوبی بسته بندی کرد. بهترین گزینه برای این کار استفاده از سلفون مبلی (استرچ مبلی) است که یکی از موارد پر کاربرد برای بسته بندی و سلفون کشی مبلمان به حساب می آید. در ادامه به معرفی کامل این سلفون، قیمت و تولید سلفون مبل، خرید سلفن مبلی و آموزش نحوه سلفون کشیدن مبل می پردازیم پس همراه هالند پلاست بمانید.

سلفون محافظ مبل

استرچ مبلی یک روکش پلاستیکی است که دارای خاصیت کشسانی و ضربه گیری بالایی است. بیشتر مبل های تولید شده برای رسیدن تا مقصد باید مسیر طولانی را طی کنند به همین دلیل امکان آسیب رسیدن به آنها افزایش می یابد.

خریداران این محصول نیز از لک شدن پارچه مبل و یا خط و خش افتادن و شکستگی اسکلت مبل رضایت ندارند و امکان برگشت خوردن محصول در صورت آسیب رسیدن به آن وجود دارد. به همین علت استفاده از سلفون محافظ مبل جهت محافظت از این وسایل حساس ضروری است.

ویژگی های سلفون مبلی

  1. راحت ترین و مطلوب ترین روش بسته بندی مبلمان
  2. قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی نسبت به سایر روش های بسته بندی مبل
  3. ایجاد حس اطمینان خاطر در مشتری برای خرید مبلمان با دیدن یک بسته بندی مقاوم و مستحکم
  4. محافظت مبلمان در مقابل ضربه، خط و خش، گرد و خاک و رطوبت، شکستگی، پاره شدن، رنگ پریدگی و…

نحوه بسته بندی و سلفون پیجی مبل

لوازم چوبی و مبلمان را به علت سایز و ابعادی که دارند نمی توان با هر وسیله یا دستگاهی بسته بندی کرد، به همین علت در بیشتر مواقع برای بسته بندی و سلفون پیچی مبل از نیروی انسانی استفاده می شود. برای آسان تر شدن کار و افزایش سرعت عمل می توان از استرچ کش دستی استفاده کرد.

تولید سلفون مبلی

مجموعه کارخانجات هالند پلاست یکی از برترین تولید کنندگان انواع سلفون مفتخر است با برخورداری از ماشین آلات روز دنیا و کادری مجرب و حرفه ای در زمینه تولید سلفون مبل، این محصول را با کیفیتی عالی و قیمت اقتصادی برای شما مشتریان عزیز تولید نماید و هیچ گونه محدودیتی در تولید استرچ مبلی از لحاظ ابعاد و ضخامت ندارد و با توجه به نیاز مشتریان سفارش سازی انجام می شود.

قیمت سلفون مبل

قیمت سلفون استرچ مبلی مانند سایر محصولات پلاستیکی به موارد مختلفی مانند میزان سفارش و قیمت مواد اولیه پتروشیمی بستگی دارد پس نمی توان قیمت ثابتی را بیان کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید اینترنتی سلفون مبلی و یا خرید سلفون مبل به صورت حضوری و همچنین استعلام قیمت استرچ مبلی، می توانید به صفحه تماس با ما مرجعه کنید و با شماره هایی که برای شما قرار داده شده تماس حاصل بفرمایید تا کارشناسان ما به طور دقیق شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

1- استرچ مبل در چه عرض و متراژی تولید می شود؟ معمولا عرض این سلفون ها از 10 سانتیمتر و متراژ آن از 170 متر به بالا است ولی ما در مجموعه هالند پلاست قادر به تولید استرچ مبل در ابعاد مختلف هستیم و هیچ محدودیتی از این بابت نداریم.

2- در صورت ثبت سفارش تولید در هالند پلاست، محصول طی چه مدت زمانی تحویل داده می شود؟ به طور معمول بین 7 تا 25 روز متغیر است و بستگی به میزان سفارش شما و همچنین ترافیک خط تولید دارد. برای اطلاع دقیق تر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

3- آیا این پلاستیک ها از مبل در برابر نور خوشید هم محافظت می کنند؟ اگر مبلمان شما قرار است به مدت زیادی در معرض آفتاب باشد، می توانید از استرچ مبل uv دار استفاده کنید تا مانع از رنگ پریدگی و پوسیدگی مبل شود.

سلفون مبل، سلفون مبلی، قیمت سلفون بسته بندی مبلمان، خرید اینترنتی سلفون مبلی، سلفون برای مبل، سلفون مبل از کجا بخرم؟ نحوه سلفون کشیدن مبل، استرچ مبلی، نایلون بسته بندی مبلمان، سلفون کشی مبل، قیمت سلفون مبل، سلفون بسته بندی مبلمان        

 

2 نظر ارسال شده

  • سلام خداقوت آقا یه قیمت میخوام ازتون که دیگه مشتری ثابتتون شم
    هفتصد کیلو سلفون استرچ مبل UV دار درجه یک کیفیت عالی با عرض 50 سانت

    • سلام ممنون سال نو مبارک
      جسارتا لطفا تماس بگیرید قیمتها در نوسان هست و نمیشه داخل سایت اعلام کرد. شماره های تماس در تمام صفحات سایت درج شدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *