ارتباط با ما 0915-2100-901

خرید و قیمت سلفون پشت نقره ای (سلفون متالایز)

زمان مطالعه: 5 دقیقه یکی از بهترین موارد برای بسته بندی محصولات تولیدی درصنایع مختلف، سلفون است. فیلم سلفونی که برای بسته بندی به کار می رود از جنس ترس است. سلفون ترس در سه نوع، سلفون پشت نقره ای (متالایز)، صدفی و شفاف تولید می شود. در این مطلب به معرفی کامل پلاستیک متالایز و نکاتی راجع به ...

5 دقیقه
4 دیدگاه
admin
زمان مطالعه: 5 دقیقه

یکی از بهترین موارد برای بسته بندی محصولات تولیدی درصنایع مختلف، سلفون است. فیلم سلفونی که برای بسته بندی به کار می رود از جنس ترس است. سلفون ترس در سه نوع، سلفون پشت نقره ای (متالایز)، صدفی و شفاف تولید می شود. در این مطلب به معرفی کامل پلاستیک متالایز و نکاتی راجع به تولید، چاپ، خرید و قیمت سلفون متالایز خواهیم پرداخت. پس برای داشتن یک خرید مطمئن و دقیق همراه ما بمانید.

سلفون پشت نقره ای (سلفون متالایز) چیست؟

سلفون پشت نقره اي در واقع همان سلفون متالایز است. اما اغلب در بین عموم مردم این سلفون فقط به نام سلفون پشت نقره ای معرف است.

این پلاستیک بسته بندی، بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی و آرایشی بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. سلفون پشت نقره ای از زیر دسته سلفون OPP است. 

سلفون پشت نقره ای متالایز

انواع سلفون پشت نقره ای (سلفون متالایز)

به طور کلی دو نوع سلفون پشت نقره اي (سلفون متالایز) با مقاومت های مختلف استفاده می شود که عبارتند از:

  1. OPP لمینت با OPP برای محصولات بسته بندی با مقاومت کمتر مانند سلفون بسته بندی قاشق چنگال
  2. OPP لمینت با CPP برای محصولات بسته بندی با مقاومت بالا مانند بسته بندی حبوبات. مثل سلفون ترسبافون بسته بندی حبوبات

پلاستیک متالایز چیست؟

همانطور که گفتیم بیشترین استفاده از سلفون در صنعت بسته بندی مواد غذایی است. به علت قابلیت چاپ پذیری بالای سلفون پشت نقره ای (سلفون متالایز) یک طرف آن را کاملا با چاپ می پوشانند و یک طرف را خالی می گذارند. رنگ بدون چاپ سلفون متالایز به رنگ آلومینیومی است.

از مواد غذایی که برای بسته بندی از پلاستیک متالایز استفاده می کنند، می توان به سلفون همبرگر، پلاستیک بسته بندی چیپس، پلاستیک بسته بندی شکلات و… اشاره کرد.

اگر به بسته بندی آن توجه کنید، خواهید فهمید که یک طرف کاملا چاپ شده و طرف داخل بدون چاپ است و مواد خوراکی درونش ریخته شده است. زیرا مواد چاپی نباید با محصول غذایی برخورد داشته باشند.

سلفون متالایز بسته بندی

چاپ سلفون پشت نقره ای (سلفون متالایز)

اگر شرکت یا کارخانه تولیدی شما یک برند معروف نیست، تنها روشی که می توانید مشتری را به خرید محصولتان ترغیب کنید کیفیت چاپ و طراحی شکیل و جذاب است. مطمئن باشید اگر این دو عامل را رعایت کنید محصولتان فروش خوبی خواهد داشت.

درواقع در بازار پر رقابت امروزی، محصولاتی شانس بیشتری برای خریداری توسط مشتری را دارند که از یک بسته بندی زیبا و خلاقانه برخوردار باشند. حتی نتایج تحقیقات انجام شده هم این نکته را نشان می دهد.

کارخانه تولید سلفون متالایز تهران

با بررسی نتایج مشخص شد که از بین دو محصول با کیفیت مشابه، همواره خریداران محصولی را انتخاب می کنند که بسته بندی بهتری داشته باشد. لذا، استفاده از طراحی مناسب در کنار چاپ متالایز با کیفیت می تواند رمز موفقیت فروش یک محصول باشد.

برای داشتن یک طراحی زیبا و خلاقانه حتی می توانید کار طراحی محصول خود را به طراح بسپارید تا طراح با توجه به علم روز طراحی بسته بندی محصول شما را طراحی کند.

در مجموعه تولیدی هالند پلاست امکان چاپ متالایز انواع تصاویر، لوگو، متون و… روی سلفون متالایز از ۱ تا ۸ رنگ Full HD با بروز ترین دستگاه ها و ماشین آلات فراهم است.

چاپ و تولید انواع سلفون متالایز

سلفون متالایز رنگی

در واقع سلفون متالایز را همه با رنگ نقره ای که مربوط به پودر آلومینیوم است می شناسند. اما امکان تولید سلفون متالایز رنگی و از جمله سلفون متالایز طلایی رنگ وجود دارد. تولید سلفون متالایز طلایی به دو شکل رولی و پاکتی بیشترین تقاضا را در بین مشتری ها دارد.

این مسئله باعث شده سلفون متالایز طلایی بصورت پاکتی و رول شده به میزان زیادی تولید شود. متالایز طلایی برای تولیدکنندگانی که به دنبال یک بسته بندی منحصر به فرد و جذاب برای محصولات خود هستند بسیار دلخواه و مورد استفاده است.

سفره متالایز

یکی دیگر از کاربرد های سلفون متالایز رنگی استفاده از آن در سفره متالایز است که در شکل ها و رنگ های مختلفی قابل تولید است.

سفره متالایز یکی از انواع سفره های مجلسی است که به علت جنس عالی و جلوه خاصی که دارد مشتریان  زیادی دارد و حتی در صادرات سفره نیز استقبال زیادی از  آن می شود.

قیمت سلفون متالایز طلایی

خرید و قیمت سلفون متالایز (سلفون پشت نقره ای)

قیمت تولید پلاستیک متالایز به عوامل متعددی مانند ابعاد، ضخامت، نوع چاپ متالایز و تعداد رنگ های به کار رفته در آن بستگی دارد که بر قیمت تمام شده این محصول موثرند.

فروش سلفون متالایز به صورت عمده می تواند تا حدودی از قیمت نهایی بکاهد. مشتری می تواند با خرید عمده سلفون متالایز (پشت نقره ای)، خرید به صرفه تری داشته باشد.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی جهت خرید سلفون پشت نقره ای (سلفون متالایز) و استعلام قیمت دقیق، با کارشناسان هالند پلاست در قسمت فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

1- هزینه تولید و چاپ سلفون متالایز چگونه قیمت گذاری می شود؟ هزینه تولید بستگی به جنس، میزان سفارش و قیمت مواد اولیه دارد. هزینه چاپ متالایز هم به نوع طرح شما و تعداد رنگی که در طرح مد نظر شما به کار رفته است بستگی دارد.

2- برای ثبت سفارش خرید سلفون متالایز باید چگونه اقدام کنیم؟ برای خرید این محصول می توانید به صورت حضوری و مراجعه به مراکز فروش و تولید ما که واقع در تهران و مشهد می باشد اقدام نمایید. اگر امکان مراجعه به صورت حضوری را ندارید می توانید به صورت اینترنتی و تماس با کارشناسان ما اقدام نمایید.

3- انواع سلفون متالایز کدام است؟ سلفون OPP که با یک لایه OPP دیگر لمینت شده برای بسته بندی محصولاتی مثل قاشق و چنگال- نوع دیگر هم سلفون OPP لمینت شده با سلفون CPP با مقاومت بیشتر برای بسته بندی هایی مثل حبوبات و …

4- سریع ترین زمان تحویل سفارش چند روز است؟ بستگی به جنس، نوع چاپ، خدمات دوخت و بسته بندی و تناژ دارد. بین یک روز تا هفت روز کاری

سلفون متالایز، چاپ متالایز، bopp چیست، متالایز، پلاستیک متالایز، نایلون متالایز، قیمت متالایز، قیمت متالایز بسته بندی، انواع سلفون، متالایز بسته بندی، سفره متالایز، بسته بندی متالایز، قیمت سلفون بسته بندی مواد غذایی، قیمت متالایز، قیمت عمده پاکت متالایز، قیمت سلفون متالایز، متالایز چیست، متالایز و پرولایز چیست، فیلم متالایز چیست، کارخانه تولید متالایز، سلفون متالایز حرارتی، سلفون متالایز طلایی، سلفون متالایز بسته بندی، خرید سلفون متالایز، فروش سلفون متالایز، چاپ سلفون متالایز تبریز، چاپ متالایز در تهران، چاپ افست روی متالایز، چاپ متالایز طلایی، چاپ لیبل متالایز مشهد، چاپ دیجیتال متالایز، چاپ متالایز چیست، چاپ متالایز طلایی، چاپ متالایز در تبریز، چاپ متالایز اصفهان، چاپ متالایز در تهران، چاپ متالایز تهران، چاپ متالایز قیمت، چاپ متالایز لیبل، چاپ متالایز رول، چاپ متالایز پنجره دار، Bopp film چیست، سلفون opp چیست؟، فیلم cpp چیست، سلفون cpp چیست، Opp مخفف چیست، تولید کنندگان فیلم bopp، Bopp فیلم، قیمت متالایز، خرید متالایز، متالایز ساندویچ، متالایز، متالایز ساندویچ، متالایز ساندویچی، متالایز بسته بندی، متالایز طلایی، متالایز رنگی، متالایز همبرگری، متالایز چاپ، متالایز یعنی چی، قیمت پلاستیک متالایز، قیمت متالایز بسته بندی، قیمت عمده پاکت متالایز، پاکت متالایز اصفهان، پاکت متالایز طلایی، قیمت پاکت متالایز، پلاستیک متالایز اصفهان، پاکت متالایز سه طرف دوخت، قیمت پاکت متالایز زیپ دار، سلفون متالایز چیست، پلاستیک حبابدار متالایز، فروش پلاستیک متالایز، پلاستیک زیپدار متالایز، پلاستیک بسته بندی متالایز، فروش پلاستیک متالایز، قیمت نایلون متالایز، فروش نایلون متالایز، تولید نایلون متالایز، تولید کننده نایلون متالایز، نایلون بسته بندی متالایز، بسته بندی متالایز چیست، بسته بندی متالایز قیمت، بسته بندی متالایزی، پاکت بسته بندی متالایز، لفاف بسته بندی متالایز، نایلون بسته بندی متالایز، انواع بسته بندی متالایز، پلاستیک بسته بندی متالایز

4 نظر ارسال شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *